Gå til innhold

Var vitne til noe tøft idag😳


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ofte gått tur med han brannkonstabelen. Og da fortale han her har jeg hatt øvelse, og da spurte jeg men er det dypt. Så sa han ja

Anonymkode: 28c67...cb7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor er du så besatt på at denne personen prøvde å ta selvmord? Det slår meg som veldig merkelig. 

Anonymkode: 9a724...6ac

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, forstår at det var en veldig ubehagelig opplevelse 😥❤️ Ingen som kan vite helt sikkert årsaken til at han løp mot elva. Men det er som du sier mulig enkelte steder å drukne i Akerselva. Og med tanke på hvor syk man er i en slik situasjon, så er det ikke sikkert man tenker helt klart heller. Kanskje din tilstedeværelse var med å avverge noe i dag? ❤️ Det får vi ikke vite. Men håper du klarer å finne roen, det gikk heldigvis bra. Ta deg en varm kopp te og sett deg under pleddet 😊Forstår dette ble tøft på grunn av tidligere opplevelse. Varm klem 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hvorfor er du så besatt på at denne personen prøvde å ta selvmord? Det slår meg som veldig merkelig. 

Anonymkode: 9a724...6ac

Jeg er ikke besatt, bare tenkte det fort. Vet ikke, kan hende siden jeg har et familiemedlemm som har tatt livet sitt tidligere. Og når fyren fikk øyekontakt med meg, at han stoppet.🥹 det er bra alle er forskjellige og at vi kan dele ting her inne, uten å bli ansett som dum eller gal. Og vet ikke sikkert, men jeg kjente på min ekle magefølelse, dette tilsa at det var et behov om hjelp. Og magefølelsen var ekkel for min del. Syns du og skal være forsiktig med å uttale deg uten å ha vært i situasjonen selv❤️setter pris på positive tilbakemeldinger

Anonymkode: 28c67...cb7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jo, det er veldig dypt. Renner mye vann og foss. Snakket med en som jobbe  som brannkonstabel som jeg kjenner, han sa det er veldig veldig dypt . Han haddr hatt øvelse der før. Men da med redningsdykkertøy. men som sagt det kunne ha vært selvmordforsøk, kan ha vært psykisk syk. Som ikke kan tenke klart, så kan ikke være sikkert. Men var ekkelt uansett

Anonymkode: 28c67...cb7

Det var vel kanskje nøyaktig her denne andre personen ble funnet, kjenner godt til stedet. 
 

Dessverre kan slike saker føre til «dominoeffekt» ved at flere får ideer til hvor og hvordan. 
 

Du kan jo for eksempel sende en mail til politiet, tviler på de har lov å sette opp kameraer der. 
 

Det er sterk strøm der nå, så det kan jo gå galt. Men det er jo også gjerde langs hele, så begrenset hvor mye mer man får gjort.

Man kan jo hoppe fra et bygg, ta overdose osv - det er jo umulig å forhindre noen som virkelig vil med tiltak. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nøyaktig der du ser en mann spurte mot et gjerde foran elven, uten å gjøre andre tegn til å hoppe enn at han springer og så møter blikket ditt, har du tilfeldigvis gått tur ved flere anledninger sammen med en mann som tilfeldigvis er brannmann. Og denne brannmannen har tidligere nevnt at nøyaktig denne plassen, hvor du så en mann spurte, er det dypt. Høres oppdiktet ut...

Anonymkode: d8ba2...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Nei, han spurtet i direkte retning mot elva. Var bevisst Det. 

Anonymkode: 28c67...cb7

Kanskje han så noe i elva, eller trodde han så noe/noen? Og spurtet til for å sjekke.

Anonymkode: a305f...1e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Så nøyaktig der du ser en mann spurte mot et gjerde foran elven, uten å gjøre andre tegn til å hoppe enn at han springer og så møter blikket ditt, har du tilfeldigvis gått tur ved flere anledninger sammen med en mann som tilfeldigvis er brannmann. Og denne brannmannen har tidligere nevnt at nøyaktig denne plassen, hvor du så en mann spurte, er det dypt. Høres oppdiktet ut...

Anonymkode: d8ba2...392

Hallo….

De fant nettopp en død person der da.

Hvorfor skal IKKE en brannkonstabel snakke med noen som jeg antar går på Nydalen VGS - altså rett ved Gullhaug Torg og åstedet om hendelsen? Når de kjenner hverandre?

For forbipasserende ser det grunt ut her. Derav stusser nok mange på hvordan det er mulig å gå inn for en sånn plass. 
 

Poenget er at den rare atferden trigget sterkt ubehag hos TS.

Skjønner jeg godt 🤷‍♀️

Endret av AprilLudgate
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så nøyaktig der du ser en mann spurte mot et gjerde foran elven, uten å gjøre andre tegn til å hoppe enn at han springer og så møter blikket ditt, har du tilfeldigvis gått tur ved flere anledninger sammen med en mann som tilfeldigvis er brannmann. Og denne brannmannen har tidligere nevnt at nøyaktig denne plassen, hvor du så en mann spurte, er det dypt. Høres oppdiktet ut...

Anonymkode: d8ba2...392

Før denne hendelsen ikveld skjedde, så sa han at det var generelt dypt langs Akerselva noen steder.... jeg ser dog ingen grunn til å dikte opp noe, dikte opp at onkelen min er død, og fleipe om selvmord, og dikte opp alt annet? Folk som deg mangler sympati! Fatter ikke at det går an å drive å skrive så mye negativt mot noen

Anonymkode: 28c67...cb7

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan folk her slutte å kverulere og tråkke TS ned? jeg kjenner noen som tok livet sitt i Akerselva, og det var i mai 2017. Med andre ord; ikke umulig selv i mildere vær.

Anonymkode: 85bea...a3b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (På 22.11.2022 den 22.13):

Hallo….

De fant nettopp en død person der da.

Hvorfor skal IKKE en brannkonstabel snakke med noen som jeg antar går på Nydalen VGS - altså rett ved Gullhaug Torg og åstedet om hendelsen? Når de kjenner hverandre?

For forbipasserende ser det grunt ut her. Derav stusser nok mange på hvordan det er mulig å gå inn for en sånn plass. 
 

Poenget er at den rare atferden trigget sterkt ubehag hos TS.

Skjønner jeg godt 🤷‍♀️

Enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 22.23):

Kan folk her slutte å kverulere og tråkke TS ned? jeg kjenner noen som tok livet sitt i Akerselva, og det var i mai 2017. Med andre ord; ikke umulig selv i mildere vær.

Anonymkode: 85bea...a3b

Helt enig! Dritt lei kverulantene som troller i denne tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...