Gå til innhold

VELDIG svak strek


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Veldig, veldig, veldig svak loddrett strek på CB, betyr det allikevel "gravid"? Jeg kan ikke tro det. Tenker at den er for svak. Noen andre som har opplevd det og vært/ikke vært gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mange ganger skal dette bli tatt opp?

Ja, har du fått en strek i graviditetsfeltet så er du gravid. Er den veldig svak så kan det hende du bare har teste litt tidlig, men du er fortsatt gravid. Er du i tvil så test om noen dager igjen, da burde den ha blitt sterkere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt være en skyggestrek, men hvordan en skyggestrek egentlig ser ut vet ikke jeg. Det er derfor jeg ble usikker - fordi jeg er usikker på om det var en "skyggestrek" eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Når venter du mens?

Jeg testet 3 dager før jeg ventet mens, og fikk svak positiv test. Men noen dager senere var den borte, og jeg fikk mensen. Dette var en såkalt "kjemisk graviditet", dvs at et egg er befruktet, men at det ikke fester seg i livmoren. Hadde jeg ventet med å teste noen dager hadde jeg ikk først blitt glad - for så veldig lei meg..

Men - det trenger for all del ikke gå slik for deg :) Det håper jeg virkelig ikke!

Test om noen dager igjen - lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet på IKM så jeg håper det ikke er det som vil skje. :grine: Skal teste igjen i morgen, dvs 2 dager etter IKM, håper det blir tydelig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får et positivt svar om noen dager.

Når det gjelder kjemisk graviditet, så må det befruktede egget komme såvidt borti livmoren før det begynner å produserer hcg. Altså man kan ha et befruktet egg som ikke fester seg, dette er ikke kjemisk graviditet for da produseres det ikke noe hcg. Det er ikke uvanlig at befruktede egg ikke fester seg.

(Bare litt pirking fram meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trådstarer

Jeg klarte ikke vente lenger så jeg testet nå i ettermiddag. Fikk frem krysset og i dag var ikke i tvil et sekund - helt klart positiv! :) En helt fantastisk følelse, kan nesten ikke tro det! Er så glad nå :grine2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...