Gå til innhold

Skravletråd juli-august 2023


malani

Anbefalte innlegg

Skravletråd for alle med termin juli og august 2023 :lykke:

Det må da være flere enn meg som fått +? Håper det er mange som finner veien hit, jeg gleder meg til å få skravle litt om alt som kan tenkes dukke opp de neste månedene framover!

Jeg lager en oversiktsliste over oss også. Skriv inn deres info i eget innlegg, så fyller jeg dere inn her, etter termindato ☺️
 

Charminia - 32 - B2 - termin 20. juli
ananas_ - 31 - B1 - termin 26. juli
Dayz! - B1 - termin 27. juli
Sofagris - 33 - B2 - termin 1. august
Malani - 32 år - B3 - termin 3. august
My_Lady - 32 - B3 - termin 11. august
Pm_07 - 25 - B2 - termin 16. august

Endret av malani
Oppdatering oversiktsliste
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! 

Jeg fant nylig ut at jeg er gravid. Termin er 27.juli. Så krysser fingrene for at det går riktig vei. Dette er første barnet. 😊
 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med gruppe, men kan ikke noen lage en hemmelig facebook-gruppe isteden, føler at vi kun er med likesinnede der. Her føler jeg hvem som helst kan finne meg, ironisk nok, siden dette er "hemmelig navn" og Facebook er åpent😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye til deg og dere og ja🥰

Jeg er blitt medlem av juli-gruppe på face, men finner ingen for august foreløpig.

Jeg er hvertfall 33 år, dette er andre barnet og termin er ca 1.august😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (På 25.11.2022 den 17.36):

Jeg er 32 år, barn nummer 2. Foreløpig termin 20 juli💗 Har bestilt tidig ultralyd 7. desember - det er 7+6 👶🏻

Gratulerer! Jeg har også tidlig ultralyd i uke 7+, den 16. desember! Var du på tidlig ultralyd med føstemann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sofagris skrev (På 25.11.2022 den 19.41):

Koselig med gruppe, men kan ikke noen lage en hemmelig facebook-gruppe isteden, føler at vi kun er med likesinnede der. Her føler jeg hvem som helst kan finne meg, ironisk nok, siden dette er "hemmelig navn" og Facebook er åpent😅

Hehe... Facebookgruppe lager jeg ikke, og som admin er man vel ikke hemmelig..? Men det dukker nok opp en eller annen gruppe der også snart. 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

malani skrev (38 minutter siden):

Gratulerer! Jeg har også tidlig ultralyd i uke 7+, den 16. desember! Var du på tidlig ultralyd med føstemann?

Ja da var jeg enda tidligere, ca 6+4. Hjertet hadde akkurat begynt å slå, syntes det var veldig kjekt å få se at det var liv💗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :D  Jeg fikk positiv test på søndag! Termin 11.august. Jeg er 32 år og dette blir barn nr 3 for meg, men første for mannen. Vi har prøvd i over 2 år, og hadde bestemt oss for å gi opp prøvinga etter nyttår. Men så gikk det på nest siste forsøk ❤️ Fortsatt helt uvirkelig, klarer ikke helt å tro at det er sant. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg vil veldig gjerne være med her! Jeg er kun 9 dpo, fikk svak positiv igår og positiv digital idag, så fortsatt litt tidlig.. Jeg er 25 år, og dette blir barn nummer to🥰 Fikk en sønn i midten av februar, så dette var vår første pp på et søsken🌟 Var med i termingruppe her forrige svangerskap, og det var så deilig å ha noen å kunne dele tanker og bekymringer med, før resten av omverdenen vet😆 Foreløpig termin er 16 august🌟

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så moro at vi blir flere. Gratulerer til dere begge @My_Lady og @Pm07 🥰😊

Hvordan er det med symptomer hos dere alle? 
Jeg er umenneskelig trøtt og samtidig våkner altfor tidlig. Noe kvalm og blir andpusten av ingenting som igjen trigger kvalme 😅

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charminia skrev (På 27.11.2022 den 20.28):

Ja da var jeg enda tidligere, ca 6+4. Hjertet hadde akkurat begynt å slå, syntes det var veldig kjekt å få se at det var liv💗

Samme her med min nr 2! Det var veldig fint og nesten det "viktigste" ultralydet jeg var på, spesiellt for mannen min. Da ble det visuellt og vi skjønte att det faktisk var en baby som skulle komme... utrolig, liksom! 🤪 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...