Gå til innhold

Damen ammet et spedbarn i kulden som ikke hadde lue på.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dere, TS tuller med dere! Åpenbart trolling. Lesebriller og ullstrømpebukse og alt mulig. Haha.

Anonymkode: 94f02...0b3

Tro meg, slike kvinner finnes. 

Anonymkode: a0daf...fe0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 21.11.2022 den 18.32):

For et par dager siden gikk jeg gjennom parken i sol og 8 varmegrader, men kald nordavind.

La merke til et par med et lite spedbarn som ble ammet, og babyen hadde ikke lue på, og babyen så ut til å være maks 4-5 uker gammel.

Jeg ble paff og stirret på de og visste ikke helt hva jeg skulle gjøre, og lurte på om jeg skulle gå bort og si at de måtte ta lue på spedbarnet.

Plutselig reiste faren seg opp og så på meg mens han stilte seg foran moren og barnet, og da fikk jeg meg ikke til å fortelle de at det var uansvarlig å ikke ha lue på babyen.

De hadde plassert seg i solen så det var jo varmere enn i skyggen, men kaldt nok til at jeg hadde vinterjakke, lue og vanter på meg.

Flere andre mennesker gikk forbi uten å reagere, men folk er jo sløve og gidder ikke bry seg.

Da jeg kom ut av parken snudde jeg og gikk inn igjen for å snakke til de, men da hadde de gått.

Jeg fikk vondt inni meg når jeg tenkte på hvor kaldt dette måtte være for det lille spedbarnet.

Hvor blåst i hodet går det an å være egentlig?

De så ikke ut som rusmisbrukere.

Anonymkode: cd835...f2d

8grader er normal sommer temperatur flere steder i landet.. jeg tror foreldrene som kunne kjenne temperaturen på barnet, hadde bedre oversikt over om barnet var varmt eller kaldt. Og kulde i seg selv gjør ikke folk syk, ikke at jeg vil beskrive 8 pluss grader som kulde. Det at du fryser å bruker vinterklær, betyr ikke at det nødvendigvis er kaldt, og noen er naturlig varmblodig alt fra de er født. Inkludert meg selv. Du vet ingenting om disse menneskene.. Begge mine unger har kokt i klær som andre barn har hatt normal temperatur i i samme forhold.. det er et slit for folk som lett blir overoppheta, når folk som deg går å antar at alle fryser bare fordi de selv fryser. Du kan ikke bare anta at disse menneskene blir like fort kald som deg. Og gå å kalle de blåst i hode, uten at du vet noe om dem eller om barnet var kaldt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Newnew skrev (2 timer siden):

8grader er normal sommer temperatur flere steder i landet.. jeg tror foreldrene som kunne kjenne temperaturen på barnet, hadde bedre oversikt over om barnet var varmt eller kaldt. Og kulde i seg selv gjør ikke folk syk, ikke at jeg vil beskrive 8 pluss grader som kulde. Det at du fryser å bruker vinterklær, betyr ikke at det nødvendigvis er kaldt, og noen er naturlig varmblodig alt fra de er født. Inkludert meg selv. Du vet ingenting om disse menneskene.. Begge mine unger har kokt i klær som andre barn har hatt normal temperatur i i samme forhold.. det er et slit for folk som lett blir overoppheta, når folk som deg går å antar at alle fryser bare fordi de selv fryser. Du kan ikke bare anta at disse menneskene blir like fort kald som deg. Og gå å kalle de blåst i hode, uten at du vet noe om dem eller om barnet var kaldt.

Det var kaldt nordavind og da blir det kaldere enn om det hadde vært vindstille.

Du var jo ikke der og vet ikke hvordan været var.

Ts

Anonymkode: cd835...f2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...