Balto Skrevet 21. november 2022 #1 Skrevet 21. november 2022 Billigribbe overrasker, skriver Nettavisen. Noen som vet hvilken ribbe det er snakk om? Og hvilken ribbe planlegger du å kjøpe i år?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #2 Skrevet 21. november 2022 Vet ikke hvilken de anbefaler, men jeg kjøper coop ribbe hvert år, den blir alltid veldig sprø og saftig samtidig. Anonymkode: 3bcfc...714
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #3 Skrevet 21. november 2022 For å svare på det andre spørsmålet; For meg er dyrevelferd viktigere enn pris. Så her blir det utegående gris fra gårdsslakteri, også i år. Anonymkode: 542b5...38e 1
Balto Skrevet 21. november 2022 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å svare på det andre spørsmålet; For meg er dyrevelferd viktigere enn pris. Så her blir det utegående gris fra gårdsslakteri, også i år. Anonymkode: 542b5...38e Synes du at økt dyrevelferd også gir utslag i smak? og må man kjenne noen, eller får man tak i ribbe som har levd et godt liv feks i vanlige butikker?
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #5 Skrevet 21. november 2022 Balto skrev (1 minutt siden): Synes du at økt dyrevelferd også gir utslag i smak? og må man kjenne noen, eller får man tak i ribbe som har levd et godt liv feks i vanlige butikker? Smaken er utmerket. De fleste Rekoringer, slaktere, med mer, tilbyr tilsvarende. Du kan også bestille hjemlevering fra mange produsenter. Og spesialbutikker tilbyr også et godt utvalg der du kan sjekke hvor grisen stammer fra. Men det koster jo følgelig litt mer. Jeg er ikke hysteriker, på noen som helst måte. Men jeg synes det er et eller annet veldig feil når vi presser prisen på kjøtt så lavt at det umulig er forenelig med at dyret har hatt et godt liv, og det gjelder særlig svin og kylling. Da kan jeg heller spise kjøtt litt sjeldnere. Anonymkode: 542b5...38e 1
enkefru Skrevet 21. november 2022 #6 Skrevet 21. november 2022 First price krydret tynnribbe (kr 119,- pr kg) kom på delt 3. plass sammen med Finnsbråten fersk ribbe (kr 249,- pr kg). Gilde juleribbe til 259,- på andre og Gilde krydret tynnribbe (også kr 259,- pr kg) på første plass 1
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #7 Skrevet 21. november 2022 Kjøper alltid lokalt. Her er det fire fem produsenter som tilbyr . Alle er utegriser og småscalaprodusenter . Anonymkode: d5ddb...617
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #8 Skrevet 21. november 2022 Vi pleier å kjøpe ribbe fra Kolonihagen, alltid fornøyd med den! Anonymkode: 4e4f9...49e
A-hunter Skrevet 21. november 2022 #9 Skrevet 21. november 2022 Balto skrev (2 timer siden): Billigribbe overrasker, skriver Nettavisen. Noen som vet hvilken ribbe det er snakk om? Er vi ikke mye mer spent på hva overraskelsen er enn hvilken ribbe det gjelder, sånn egentlig? Er det en ny bil eller en artig vits som er litt på kanten? Kanskje en skikkelig grisevits!
Maskinfører Skrevet 21. november 2022 #10 Skrevet 21. november 2022 Da jeg spiste ribbe så ble det ferdig ribbe fra Meny den siste var fiasko da den var dobbelt så salt som den skulle være fikk penger tilbake etter jul og jeg var ikke den eneste
enkefru Skrevet 21. november 2022 #11 Skrevet 21. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vi pleier å kjøpe ribbe fra Kolonihagen, alltid fornøyd med den! Anonymkode: 4e4f9...49e Den kom på 6. plass (av 13 stk)
AnonymBruker Skrevet 21. november 2022 #12 Skrevet 21. november 2022 Fjugur skrev (12 minutter siden): Den kom på 6. plass (av 13 stk) Akkurat det har ikke så mye å si for vår del. Vi er kjempefornøyde med Kolonihagen Anonymkode: 4e4f9...49e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå