Gå til innhold

prøving 1.april! ;o)


Gjest Gjest - KathrineS

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest - KathrineS

JAAAAAAAAAAAAA!!! Jeg og sambo hadde en laaang prat søndagskveldn. Vi skal begynne å prøve i begynnelsen av april!!! Gleder meg helt vilt, fordi jeg hadde ikke trodd han ble me såpass tidlig. Vi er 25 og 26 år neste år, og jeg har hatt lyst på barn siden jeg var 15... :ler:

Sambo sa han hadde fått mer og mer lyst på baby i det siste... kan det være pga små drypp fra meg siste halvåret.... ?? Han gleda seg veeeeldig t å bli pappa, og vi skal altså starte prøvinga i april. Kanskje jeg slutter på pillen i jan/feb for å la kroppen komme i vanglig gjenge noen mnd før... ? Hva tror dere`? Det er virkelig ikke lenge til altså!!! Jeg gleder meg vilt!!!!!!! Har allerede begynt å tenke på babyutstyr... bare for artig asså.... :sjenert:

Har gjerne lyst å komme i kontakt med andre som har planlagt å starte prøvingen rundt disse tider...!!

Jeg bare går og svever for tiden!!! ;)

Jobben jeg har nå er vikariat, så jeg har ut februar, vi skal se det an etter februar med jobb før vi starter å prøve da... men jeg tror egentlig jeg får fortsette her jeg er... håpe-håpe!

KathrineS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest - KathrineS

har by the way kjøpt boken " På vei" av Gro Nylander - for å lese litt før vi begynner å prøve ... hehe.... er bare helt gira jeg asså... ;o)

KathrineS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen i klubben! Min mann har ogsaa plutselig gaatt med paa aa starte proeving foer vi vi egentlig hadde bestemt! Heldig dere som skal begynne allerede om noen faa maaneder (selv skal vi begynne i oktober)! Hvis jeg var deg ville jeg kastet pillene naa og brukt kondom i mellomtiden. Greit for kroppen aa stabilisere seg uten p-piller en stund foer dere proever, tror jeg.

Lykke til i april!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest - KathrineS
Vi også!! :hoppe:

Oi, så spennende!!!! :klem:

Gleder meg masse!

hva tenker du ang. prevensjon frem til da? Går du på pillen nå? Tror du det er lurt å avslutte med pillebruk nå evt. noen mnd før?

KathrineS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...