Gå til innhold

Hører mange si Qatar er et møkkaland ifm. Fotball-VM. Hvilke andre land sybes du også er møkkaland?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Enig. Spennende kultur, mange hyggelige mennesker, nydelige byer, deilig mat.  Litteratur!! ❤ 

Men det er jo veldig "in" å mislike Russland. 

Anonymkode: b6741...708

Ja, det er tydeligvis på moten det nå. Russland er ikke perfekt, men det er det ingen land som er. Jeg tenker at det finnes positive aspekter ved alle land, og det er den holdningen jeg velger å ha. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

Enig! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Purple Basil skrev (4 minutter siden):

Ja, det er tydeligvis på moten det nå. Russland er ikke perfekt, men det er det ingen land som er. Jeg tenker at det finnes positive aspekter ved alle land, og det er den holdningen jeg velger å ha. 

Enig! 

mulig det men jeg velger ialefall å boikotte land hbor kvinner blir undertrykt. Slike land skal ikke få tjene penger på denne turisten. Folkene er sikkert hyggelige de,men de har det jo ikke bra der de bor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker said:

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

Besøke er en ting. Men prøv å bo der og bli gravid med uhell med en mann du ikke er gift med. Eller vis håret ditt. Eller kjør bil alene som kvinne.

Anonymkode: 8ba38...255

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Besøke er en ting. Men prøv å bo der og bli gravid med uhell med en mann du ikke er gift med. Eller vis håret ditt. Eller kjør bil alene som kvinne.

Anonymkode: 8ba38...255

ja og tenk om du reiser med mannen/kjæresten til Dubai og er gravid ig så er du så uheldig at du blir innlagt på sykehus der og spontanaborterer. Vipps der blir du fengsla og får skylden selv for at du mista barnet....

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maleficenta said:

ja og tenk om du reiser med mannen/kjæresten til Dubai og er gravid ig så er du så uheldig at du blir innlagt på sykehus der og spontanaborterer. Vipps der blir du fengsla og får skylden selv for at du mista barnet....

Jupp, og nå er du i fengsel for mord! Tenk at du dro dit for å se   kulturen  og tok noen fantastiske instagram bilder først ❤️ 

Anonymkode: 8ba38...255

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jupp, og nå er du i fengsel for mord! Tenk at du dro dit for å se   kulturen  og tok noen fantastiske instagram bilder først ❤️ 

Anonymkode: 8ba38...255

jepp og nå sitter du der med en mulig dødsdom

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Israel er et realt møkkaland, hvorfra det blir begått enorme overgrep, men de som styrer der er for hellige til at det omtales.

Anonymkode: f7c5a...ea2

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maleficenta skrev (2 timer siden):

mulig det men jeg velger ialefall å boikotte land hbor kvinner blir undertrykt. Slike land skal ikke få tjene penger på denne turisten. Folkene er sikkert hyggelige de,men de har det jo ikke bra der de bor

Det er helt i orden at det finnes land du ikke ønsker å besøke, det er heldigvis opp til deg hvor du vil være turist. Jeg bare sier at jeg synes det er feil å kalle nasjoner for "møkkaland", og derfor velger jeg å ikke gjøre det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes ikke noe om Quatar, men nå har Kina holdt OL to ganger, så skjønner ikke kontroversen rundt Fotball VM i Quatar. Snart er det uansett bare korrupte autoritære land som gidder å være vertsland for disse dyre arrangementene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste land i Øst-Europa. Er både brautende og homofobe. Kan inkludere alle de kjente vanlige, men også land som Italia når høyt opp på møkkalista.

Anonymkode: be010...e66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

De fleste land i Øst-Europa. Er både brautende og homofobe. Kan inkludere alle de kjente vanlige, men også land som Italia når høyt opp på møkkalista.

Anonymkode: be010...e66

Homofobi finnes også i Norge, USA og andre land. Vil du benekte dette?

Anonymkode: 6161b...5b0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

Problemet med Qatar, som gjør det til et møkkaland i særklasse, er at de faste, reelle innbyggerne i all hovedsak er problemet. Qatar består av en liten, rik overklasse som er statsborgere og fastboende, en og annen ordinær vestlig arbeidsinnvandrer som bor der noen år og deretter reiser igjen og mest av alt en enorm andel importerte "arbeidsinnvandrere", eller slaver som vi ville kalt dem i alle andre settinger, fra lutfattige land i den tredje verden. Disse er overklassens eiendom og behandles som, vel, slaver. De har dermed tilnærmet ingen mellomklasse og ingen arbeiderklasse, de har stort sett bare slaver og de få som eier og utnytter slavene. Den voksne faste befolkningen er dermed i all hovedsak rett og slett et møkkafolk med møkkaholdninger, i tillegg til at de har et møkkastyre. 

I de fleste andre landene som nevnes her er det ikke den fastboende befolkningen som er hovedproblemet, men de som styrer landet. De er dermed ikke møkkaland på samme måte. 

 

Anonymkode: f3ff7...688

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanuki skrev (1 time siden):

syntes ikke noe om Quatar, men nå har Kina holdt OL to ganger, så skjønner ikke kontroversen rundt Fotball VM i Quatar. Snart er det uansett bare korrupte autoritære land som gidder å være vertsland for disse dyre arrangementene. 

Ikke bare er det to forskjellige organisasjoner (FIFA og IOC) som står bak fotball-VM og OL. Tilskuermassen er heller ikke identisk, selv om de åpenbart overlapper hverandre. Mange fotballinteresserte bryr seg ikke nødvendigvis noe om OL. Mange vet kanskje ikke engang hvor neste OL skal holdes før det er i gang.

Endret av Klossmajor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (6 timer siden):

Det er helt i orden at det finnes land du ikke ønsker å besøke, det er heldigvis opp til deg hvor du vil være turist. Jeg bare sier at jeg synes det er feil å kalle nasjoner for "møkkaland", og derfor velger jeg å ikke gjøre det. 

vi sier da møkkaland. Ikke møkkafolk. Det er møkkaland fordi det er drit å måtte leve der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, Klossmajor said:

Ikke bare er det to forskjellige organisasjoner (FIFA og IOC) som står bak fotball-VM og OL. Tilskuermassen er heller ikke identisk, selv om de åpenbart overlapper hverandre. Mange fotballinteresserte bryr seg ikke nødvendigvis noe om OL. Mange vet kanskje ikke engang hvor neste OL skal holdes før det er i gang.

Nå var poenget mitt, at for mange vestlige  eller demokratiske land, er det ikke lenger enorm prestisje i å arrangere svinedyre sportsarrangement, som OL og World Cup. Politikere må stå til ansvar, i hvertfall når det kommer til gjenvalg, om en sier ja til å bruke millioner eller milliarder på å være vertsland.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tyrkia?! Landet er et avgjørende diplomatisk bindeledd mellom alle partene i krigen, og fikk i stand kornavtalen. Folk ass..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Indonesia. Helt grusomt land. Ekstrem korrupsjon og dyreplageri i stor skala.

Anonymkode: cf546...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym11223344 skrev (5 timer siden):

Tyrkia?! Landet er et avgjørende diplomatisk bindeledd mellom alle partene i krigen, og fikk i stand kornavtalen. Folk ass..

Ja Tyrkia som bomber de samme kurderne som bekjemper is, har etnisk fordrevet en halv million mennesker insyria og støtter bedritne islamistmilitser som kidnapper sivile og undertrykker kvinner og minoriteter. Fengsler journalister og politikere og fordrev kyprioterne. Og fremdeles fornekter folkemordet på armenerne. Fysj 

Endret av Topsi
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...