Gå til innhold

Hører mange si Qatar er et møkkaland ifm. Fotball-VM. Hvilke andre land sybes du også er møkkaland?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 19.11.2022 den 8.03):

Har du noen forslag?

Anonymkode: 7716d...3e9

maaange. Nord Korea, Iran, Saudiarabia, de arabiske emirater, Russland, Afghanistan, Pakistan, India, Kina... Sikkert fler og

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usa, Israel, Russland, Balkan, Øst-europa, Latin-amerikanske land, Kina, India, ja alle de andre fattige landene som folka her nevner egentlig lol

Anonymkode: f03bc...f0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen land er møkkaland slik jeg ser det. Alle land har positive og negative sider ved seg. Russland som mange her elsker å hate, er utrolig vakkert på så mange måter. Fantastisk natur og spennende kultur f.eks!

"Møkk" finnes i alle land, også her i Norge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (10 timer siden):

Ingen land er møkkaland slik jeg ser det. Alle land har positive og negative sider ved seg. Russland som mange her elsker å hate, er utrolig vakkert på så mange måter. Fantastisk natur og spennende kultur f.eks!

"Møkk" finnes i alle land, også her i Norge. 

møkkalandene som nevnes er møkkaland pga måten mennesker, og da spesielt kvinner blir behandlet på i disse landene. Snakker ikke om rusdland nå men iran og quatar og dånn. Ja det fins møkk her og og alle steder men langt mindre møkk.

Endret av Maleficenta
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.11.2022 den 8.38):

Møkkaland:

Alle land i MENA. Dvs. Midt-Østen og Nord-Afrika.

Ellers alle muslimske land.

Russland og Balkan. Forbinder dette med bråkebøtter med stort gullkjede og treningsdrakt. 

Anonymkode: 7716d...3e9

Kjenner du noen fra Russland eller Balkan eller er det igjen fordommer, uvitenhet og "Noen fortalte meg...."? Flaut. 

Anonymkode: b6741...708

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Møkkaland: England,USA,Israel,Nederland,Frankrike,India,Kina,Nord Korea

Anonymkode: fae58...09a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (10 timer siden):

Ingen land er møkkaland slik jeg ser det. Alle land har positive og negative sider ved seg. Russland som mange her elsker å hate, er utrolig vakkert på så mange måter. Fantastisk natur og spennende kultur f.eks!

"Møkk" finnes i alle land, også her i Norge. 

For et idiotisk, ignorant og fordummende innlegg. 

 

Anonymkode: 5be1c...8e4

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kjenner du noen fra Russland eller Balkan eller er det igjen fordommer, uvitenhet og "Noen fortalte meg...."? Flaut. 

Anonymkode: b6741...708

Bare å ta seg en kikk i fengsel og se vor folk kommer fra.

Anonymkode: 7716d...3e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Purple Basil skrev (10 timer siden):

Ingen land er møkkaland slik jeg ser det. Alle land har positive og negative sider ved seg. Russland som mange her elsker å hate, er utrolig vakkert på så mange måter. Fantastisk natur og spennende kultur f.eks!

"Møkk" finnes i alle land, også her i Norge. 

Enig. Spennende kultur, mange hyggelige mennesker, nydelige byer, deilig mat.  Litteratur!! ❤ 

Men det er jo veldig "in" å mislike Russland. 

Anonymkode: b6741...708

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Bare å ta seg en kikk i fengsel og se vor folk kommer fra.

Anonymkode: 7716d...3e9

Neppe fra Balkan.

Anonymkode: fae58...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Bare å ta seg en kikk i fengsel og se vor folk kommer fra.

Anonymkode: 7716d...3e9

Litauen. Polen. 

Er det Russland eller Balkan? 

Anonymkode: b6741...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Neppe fra Balkan.

Anonymkode: fae58...09a

Hovesaklig Balkan-mafia som styrer narko-trafikk i Europa, som det står i denne artikkelen fra Reuters. 

https://www.reuters.com/world/western-balkan-mafia-networks-now-key-actors-regional-eu-drug-trade-study-2022-11-21/

Anonymkode: 7716d...3e9

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hovesaklig Balkan-mafia som styrer narko-trafikk i Europa, som det står i denne artikkelen fra Reuters. 

https://www.reuters.com/world/western-balkan-mafia-networks-now-key-actors-regional-eu-drug-trade-study-2022-11-21/

Anonymkode: 7716d...3e9

Hvor er statistikken som viser folk fra Bosnia,Serbia,Kroatia,Slovenia og Nord Makedonia i norske fengsler? Det der beviser meg ingenting.

Anonymkode: fae58...09a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

Er det ikke gjerne en sammenheng der?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

Akkurat. Men mange trangsynte skiller ikke mellom ledelsen og vanlige mennesker. 

Anonymkode: b6741...708

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det finnes ikke ett eneste land i verden jeg ikke har lyst til å besøke og oppleve. Alle sammen har positive sider.

I disse typiske "møkkalandene" dere nevner er det ledelsen som er problemet. Ikke innbyggerne og nasjonen i seg selv.

Anonymkode: a9e96...4ee

nå er det jo nettopp ledelsen vi kritiserer her

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...