AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #1 Del Skrevet 17. november 2022 Var skikkelig i ulage da jeg skulle trene i går. Hadde skjelving i hele kroppen da jeg begynte på styrkeøvelser, kjente meg også kraftsløs i kroppen og bare rar på et vis. Tenkte det skulle gå over etterhvert bare jeg kom i gang. Det gikk ikke over og ble så svimmel at jeg ikke torde gå på mølla. Pulsen var også skyhøy, over 150, uten at jeg hadde gjort særlig innsats ennå. Det er ikke pga dårlig form. Trenger flere ganger i uken. Drikker kanskje litt for mye kaffe og hadde nok spist for lite i går. Et knekkebrød. Tenkte derfor fikse problemet i dag med å spise et sunt måltid med masse energi før trening i dag. Nå har jeg gjort det, men en halvtime etter måltidet sitter jeg fortsatt her og dirrer i hele kroppen og kjenner meg i ulage, fryser. Noen som har tips? Har drukket mindre kaffe i dag enn i går, og jeg har spist det måltidet. Kan dette knyttes til korona? Er frisk nå men hadde korona for to uker siden. Hadde da høy hvilepuls ifølge pulsklokke og app. Noen med lignende erfaring? Anonymkode: f1543...dcd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå