Gå til innhold

Hva ønsker jenter på 13 år seg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Julegave hjelp. Hva er populært, trend blandt 8 klasse jenter i dag? Hva ønsker de seg til jul?

Skrevet

Penger... Og noen veldig spesifikke merkeklær (som garantert varierer fra skole til skole) og gavekort på Starbucks og Teaology. Tror faktisk ikke trettenåringen har et eneste generelt ønske av typen "noe sånt." 

Anonymkode: 5f673...81c

• Liker 2
Skrevet

Jenta mi på 13 har ingen spesifikke ønsker, men hennes søskenbarn ønsker seg penger, ønsker å gi noe de virkelig ønsker seg, både jenta mi og ett par til, men sliter med å komme på noe siden datter I hus ikke ønsker seg noe selv

Skrevet

Min ønsker seg ting fra Rituals, stor svart veske til gymtøy, smykker, gavekort og penger til klær, pynt til rommet, «kult treningstøy», sko og mye annet. Ønskelisten er like lang som da hun var liten….. Storebroren på 15 har knapt noe på ønskelisten, han stoler på min fantasi (dvs han får treningstøy, turtøy, litt nytt teknisk utstyr++)

Anonymkode: 08096...cac

• Liker 1
Skrevet

Fillers i leppene og følgere på Tiktok. 🙄 Verden går til helvete. 

Anonymkode: 06b80...97c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Fillers i leppene og følgere på Tiktok. 🙄 Verden går til helvete. 

Anonymkode: 06b80...97c

🤣🤣🤣

• Liker 1
Skrevet

Tror det kommer helt an på interesser. Min datter er interessert i gaming og anime, så ønsker seg ting rundt gaming/pc/annet gamingutstyr. Også ønsker hun seg en god hårbørste (veldig tykt hår), en spesiell parfyme, noen bøker (anime-sjangeren) og koseklær/nattøy. 
Min nærmeste venninne har ei datter som er interessert i klær og mote. Der ønskes det klær i visse type merker (blant annet juicy couture om jeg husker rett), sminke og smykker/øredobber.

Anonymkode: e47e6...a06

Skrevet

Klær (spesifkke, har lenker og eksempler, også ting som pysj, ullundertøy, lue), sminke (veldig spesifikke ting), pynteputer, kaktuser, bøker (konkrete titler), ryggsekk (to typer), slalåmbriller, søte tekrus, hårklyper, stash fra Rituals, stash fra normal, tegne- og malesaker, smykker, spill til nintendo switch, og lista fortsetter og fortsetter. Jente 14 år.

Anonymkode: fa2ee...861

Skrevet

Min datter på 16 får penger til silikonpupper. Hun sparer til hun blir myndig.

Anonymkode: 01880...2ef

Skrevet

Spør vedkommende du skal gi gaven til.  Har to nieser på 13 år, der hun ene ønsker seg penger og symaskin, mens hun andre ønsker seg gamingutstyr og sminke. Orker du ikke spørre så er penger den sikreste gaven. 

Anonymkode: 7c9fa...a8c

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Min datter på 16 får penger til silikonpupper. Hun sparer til hun blir myndig.

Anonymkode: 01880...2ef

Hæ?’😱

Anonymkode: 78739...d3f

• Liker 1
Skrevet

Ansiktsmasker, noe fra Rituals eller Body shop, gavekort på Normal, sminke, klær, kosesokker og pysj, 

Skrevet

Noe fra Rituals, div ansiktspleie fra Normal, Daybag, Joggedress fra Juicy Couture , hettegenser flanellspysj, kosesokker. 

Anonymkode: c2a1e...37a

Skrevet
Nassenøff skrev (På 17.11.2022 den 14.41):

Julegave hjelp. Hva er populært, trend blandt 8 klasse jenter i dag? Hva ønsker de seg til jul?

Sminke, sengetøy og penger

Anonymkode: 9f232...903

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...