Gå til innhold

Hvis han har klagd på for lite sex og man plutselig har mer sex…

Anbefalte innlegg

Skrevet

La oss si at typen klager på at vi har for lite sex, kanskje 1-2 ggr i uka, mens han vil heller ha 2-3. og også at jeg tar mindre initiativ. Og så på kvelden samme dag som han klager, så tar jeg initiativ og vi har etter det jeg tror bra sex. Og at det egentlig ikke er noe galt fra min side, bare litt bekymringer og mye som skjer for tiden. 

men spørsmålet mitt; blir det rart at jeg tar inititativ samme kveld? Liksom som om det ikke er ekte? Han har ikke sagt noe, men er redd han tenker det. Det var jo ekte! 

Anonymkode: f07c5...a64

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

La oss si at typen klager på at vi har for lite sex, kanskje 1-2 ggr i uka, mens han vil heller ha 2-3. og også at jeg tar mindre initiativ. Og så på kvelden samme dag som han klager, så tar jeg initiativ og vi har etter det jeg tror bra sex. Og at det egentlig ikke er noe galt fra min side, bare litt bekymringer og mye som skjer for tiden. 

men spørsmålet mitt; blir det rart at jeg tar inititativ samme kveld? Liksom som om det ikke er ekte? Han har ikke sagt noe, men er redd han tenker det. Det var jo ekte! 

Tror du med fordel kan bekymre deg litt mindre jeg😊. Ikke gruble sånn.

For det første, så har dere ikke lite sex i utgangspunktet. Samtidig må du kunne stole at kjæresten din ikke ilegger deg motiv som ikke stemmer og stoler på at du ikke har sex du egentlig ikke vil.

Det å kunne stole på partner er en del av et godt forhold.

Pust med magen og ta akkurat de initiativene du vil. Det er mer en godt nok😊👍🏻

• Liker 3
Skrevet

Det er atskillig større sannsynlighet for at ting går bra når man ikke overtenker dem. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Dere har 1-2 i uken, og han vil ha 2-3. Ganske likt. Ikke gruble over denne. Knull ham når vi vil.

Anonymkode: 55c64...7bc

Skrevet

TS her. Nevnte ikke i innlegget at han også synes jeg ikke virker like interessert i det når vi faktisk har sex for tiden. At det er liksom «greit». Det var litt sårende, det jeg kan se er nok at jeg har trengt mer tid på å «varme» opp og mer tankefull.

I går (altså senere etter samtalen)var jeg veldig med, men føler jeg var det for to dager siden, også. Vet ikke om han overdriver litt fordi han har blitt avvist mer enn vanlig og at det er noe han har merket. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...