Gå til innhold

Fikk reisning på flytur

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sovnet og fikk tidenes reisning på flytur, satt i midtsetet med en dame på hver side av meg, hadde skikkelig bul i buksa og det var virkelig tydelig, føler skam og et redd for at jeg ble sett på som en ekling av damene.

Anonymkode: ccc84...db0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer ser ikke i skrævet på menn. Og i hvert fall ikke når man sitter trangt og ukomfortabelt på et fly. De har garantert ikke lagt merke til det.

Anonymkode: c99d2...674

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sovnet og fikk tidenes reisning på flytur, satt i midtsetet med en dame på hver side av meg, hadde skikkelig bul i buksa og det var virkelig tydelig, føler skam og et redd for at jeg ble sett på som en ekling av damene.

Anonymkode: ccc84...db0

Tvilsomt at damene satt og stirret i skrittet ditt altså. 

Jeg kan ikke snakke for alle damer, men jeg synes ikke det er ekkelt om en mann får ereksjon i nærheten av meg. Jeg vet det ikke nødvendigvis kan styres eller har noe med meg å gjøre.

Anonymkode: b1a62...dea

• Liker 3
Skrevet

Jeg hadde nok fått lyst å ta på den om du er kjekk😜men ikke kommet til å gjort det altså..😅

Anonymkode: 41547...de8

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvordan vet du at bulen i buksa var så tydelig når du sov?

Anonymkode: ca547...665

Skrevet

Ingen damer titter på skrittet til en sovende mann. Neste gang kan du sovne med en avis i fanget.

Anonymkode: b27eb...db0

• Liker 2
Skrevet

Jeg har aldri i hele mitt liv lagt merke til ereksjon hos en mann. Jeg er over 50 år og ser ofte på menn, men ereksjon legger jeg altså ikke merke til. Tror det er veldig vanlig at kvinner ikke tenker på sånt, fordi vi ikke har de problemene selv.

Jeg ser jo på menns kropper, også skrittet, men tenker ikke på det med ereksjon. Aller minst på et fly. Man skal sitte veldig ubehagelig til med hodet for å se ned i skrittet på sidemannen. Så bare ta det med ro. 

Anonymkode: 8011a...eb0

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg ville tenkt at han kanskje bare har naturlig stort lem. Støtter de over som sier at kvinner pleier ikke se ned på menn. Det ville vært uhøflig. Vi er uansett full av problemer vi kvinner også, med bind og mensen som tyter ut når det passer som dårligst. Så akkurat der er det likt for kvinner og menn. Ingen har kontroll over de greiene der, uansett kjønn.

Anonymkode: 0c04a...594

• Hjerte 1
Skrevet

Hva så? Du vil sannsynligvis aldri se dem igjen, og de har nok glemt deg allerede.

Anonymkode: 7a2e8...b7d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...