Gå til innhold

Menn som sier slapp av og " er du nervøs"? under sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette har jeg opplevd noen ganger. De spør om jeg er nervøs og at jeg må slappe av. Er dette en måte å "ydmyke" meg? 

flere som har opplevd dette ?

Anonymkode: 7182c...f12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haddr avbrutt sexen hadde noen ut av intet bedt meg slappe av..

... mest irriterende uttrykket EVER!

Anonymkode: 9a03f...005

• Liker 1
Gjest Anonymus51
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dette har jeg opplevd noen ganger. De spør om jeg er nervøs og at jeg må slappe av. Er dette en måte å "ydmyke" meg? 

flere som har opplevd dette ?

Det virker litt nedlatende ja

Skrevet

De vil nok bare forsikre seg om at du har det bra. De er redde for å havne i avisa.

Anonymkode: 5bf40...99f

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet

Aldri hørt noen har sagt det. Og jeg har hatt sex med mange 😂

Anonymkode: 254f8...e39

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De vil nok bare forsikre seg om at du har det bra. De er redde for å havne i avisa.

Anonymkode: 5bf40...99f

Havne i avisa?

Skrevet

Du får dytte de over på ryggen, sette deg oppå og si "ikke vær redd, dette går bra, bare slapp helt av"

Anonymkode: d156b...396

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet

Har vært helt innafor når menn har sagt slikt til meg. Jeg har alltid vært nervøs første gang jeg har sex med noen. 

Anonymkode: e93bd...d86

Skrevet

Tenker de mennene du har vært med kanskje har en god grunn til å spørre om du er nervøs. Kanskje du ligger der som et paralysert rådyr? 

Anonymkode: 2a483...b18

• Liker 6
Skrevet

Sier det kanskje fordi du ikke slapper av og er nervøs? Eller er du helt avslappa men de sier det likevel? Regner ikke med de som har sagt det til deg mener noe vondt eller fornærmende når de sier slapp av og spør om du er nervøs. De fleste vil at sexpartneren skal slappe av og ha det godt :) 

Skrevet

Er du ung og disse mennene litt brutale med deg? Jeg ser det som en måte å forsøke å få makt og dominans på 

Anonymkode: d1a30...7ef

Skrevet
Warrior skrev (4 minutter siden):

Sier det kanskje fordi du ikke slapper av og er nervøs? Eller er du helt avslappa men de sier det likevel? Regner ikke med de som har sagt det til deg mener noe vondt eller fornærmende når de sier slapp av og spør om du er nervøs. De fleste vil at sexpartneren skal slappe av og ha det godt :) 

Ok :) nei føler jo ikke akkurat at jeg imponer når jeg får disse spørsmålene. Jeg tror ikke selv at jeg virker så nervøs

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok :) nei føler jo ikke akkurat at jeg imponer når jeg får disse spørsmålene. Jeg tror ikke selv at jeg virker så nervøs

Imponerer* gikk litt fort

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Er du ung og disse mennene litt brutale med deg? Jeg ser det som en måte å forsøke å få makt og dominans på 

Hva mener du med forsøke å få makt og dominans?

Skrevet

Ååå herregud, enda en krenketråd. Det er jaggu ikke enkelt å være mann i 2022.

K32

Anonymkode: a5418...83a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Ååå herregud, enda en krenketråd. Det er jaggu ikke enkelt å være mann i 2022.

K32

Anonymkode: a5418...83a

Er du som er værst som føler deg krenket over et fuckings spørsmål på et forum 🤣 og særlig at du er kvinne. Lag din egen krenketråd da mann!

• Liker 2
Skrevet

ALDRI opplevd. hadde klikket om noen snakket sånn til meg. 

Anonymkode: 3b395...aec

• Liker 2
Skrevet

Og her går jeg rundt og drømmer om å bli snakket til nettopp slik under sex.. ja jeg liker å bli dominert 😅

Anonymkode: 24e6e...6ca

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva mener du med forsøke å få makt og dominans?

Få deg til å føle deg usikker på deg selv 

Ikke positiv dominans men å trykke deg ned 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har kun opplevd det med én mann, men han er til gjengjeld så stor at sexen kan gjøre vondt dersom han ikke tar det forsiktig. Det er likevel ufattelig frustrerende når han hele tiden skal sjekke hvordan det går med meg 🙄.

Noen ganger har jeg tenkt at det egentlig handler om at han har problemer med å forhindre orgasme, og derfor later som at han er bekymret for meg og at jeg liksom trenger en pause, mens sannheten egentlig er at HAN trenger en pause 😅

Anonymkode: a3937...2ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...