Roadrunner Skrevet 23. desember 2022 #81 Del Skrevet 23. desember 2022 Cid skrev (6 timer siden): brukte å hete hoppendeglad før Stemmer, den har vært hoppendeglad så lenge jeg har vært her (begynner å bli noen år gitt....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 23. desember 2022 #82 Del Skrevet 23. desember 2022 Men den het juhu før det - og det er mye raskere og enklere å skrive... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. desember 2022 #83 Del Skrevet 23. desember 2022 Daria skrev (5 timer siden): Men den het juhu før det - og det er mye raskere og enklere å skrive... Jeg synes hoppendeglad er mer beskrivende da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 23. desember 2022 #84 Del Skrevet 23. desember 2022 Roadrunner skrev (6 timer siden): Stemmer, den har vært hoppendeglad så lenge jeg har vært her (begynner å bli noen år gitt....) Samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2022 #85 Del Skrevet 27. desember 2022 Hvorfor heter denne flekke egentlig? Var det en tidligere mod? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 27. desember 2022 #86 Del Skrevet 27. desember 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Hvorfor heter denne flekke egentlig? Var det en tidligere mod? Fordi den flekker ræva? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2022 #87 Del Skrevet 27. desember 2022 Topplue skrev (14 minutter siden): Fordi den flekker ræva? Aldri hørt noen si flekke ræva 🧐 hadde gitt mer mening om den het viserrumpa. Tror ikke de fleste vil tenke på å skrive flekke 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. desember 2022 #88 Del Skrevet 27. desember 2022 Nå har jeg begynt å bruke ordet flekke etter å ha lest det her så like greit at det heter det da 🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg