AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #1 Del Skrevet 15. november 2022 Jeg er på oppdrag i bygdeland denne uken. Veiene er fulle av grænnies og tanter i små Suzukier som kjører 60-70% av fartsgrensen. Men straks jeg skal kjøre forbi...gasser de på. Det skjer hele tiden. Nå må jo alle som har sertifikat skjønne at det er idiotisk å gasse på mens man blir forbikjørt! Slutt med det, kjerringer! Og, nei, det har ikke vært farlige forbikjøringer ennå, men, guri, så forbanna dumme folk kan være! Siste som fikk meg til å skrive innlegg nå lå i 70 i ti minutter, men idet jeg skal forbi, er hun plutselig oppe i 90. WTF? Anonymkode: c1205...ae4 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #2 Del Skrevet 15. november 2022 Ikke bare det. Folk kjører sent når det er svinger, men i det det kommer en oversiktlig slette eller to felt, øker de også farten til litt over fartsgrensen. Anonymkode: 16dbe...ef5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #3 Del Skrevet 15. november 2022 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er på oppdrag i bygdeland denne uken. Veiene er fulle av grænnies og tanter i små Suzukier som kjører 60-70% av fartsgrensen. Men straks jeg skal kjøre forbi...gasser de på. Det skjer hele tiden. Nå må jo alle som har sertifikat skjønne at det er idiotisk å gasse på mens man blir forbikjørt! Slutt med det, kjerringer! Og, nei, det har ikke vært farlige forbikjøringer ennå, men, guri, så forbanna dumme folk kan være! Siste som fikk meg til å skrive innlegg nå lå i 70 i ti minutter, men idet jeg skal forbi, er hun plutselig oppe i 90. WTF? Anonymkode: c1205...ae4 Liker vel ikke å bli forbikjørt da. Anonymkode: 36efc...fbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #4 Del Skrevet 15. november 2022 Enig!! Ikke lenge siden jeg skulle ta en forbikjøring i Eiksundtunnelen på Søre Sunnmøre, en idiot som gassa så mye på akkurat i det jeg lå ved siden av i forbikjøringsfeltet. Måtte tute for at han skulle la meg komme forbi og frem. Jævla idiot.🤦🏼♀️ Var en ung fyr litt yngre enn meg selv som hadde ei jente på som han sikkert skulle imponere, IDIOTI.🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: d0cad...258 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #5 Del Skrevet 15. november 2022 At noen kjører forbi tar jeg som tegn på at jeg kjører for sakte. Da blir jeg påminnet at jeg må gasse på og gjør derfor dette. Om du ikke er forbredt på å kjøre 20-30kmt over fartsgrensa for å komme forbi meg så ikke kjør forbi 🤷♀️ Anonymkode: 04e4e...146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #6 Del Skrevet 15. november 2022 Det er vikeplikt for de som tar en forbikjøring. Anonymkode: 19277...8ad 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #7 Del Skrevet 15. november 2022 Når jeg kjører akkurat fartsgrenser og en idiot sitte opp på ræva mi og vil framskynde potensielle uhell med dette, er det litt ekstra gøy å gasse når tullingen vil kjøre forbi. Anonymkode: 81ea4...6f3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #8 Del Skrevet 15. november 2022 En idiot kjørte som et svin. Prøvde å kjøre forbi meg i en knapp sving rundt en fjellvegg i 70 sona. Da gassa jeg på og han la seg bak igjen. 1 sekund senere kommer en buss rundt svingen. Anonymkode: 1e589...4c4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #9 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er vikeplikt for de som tar en forbikjøring. Anonymkode: 19277...8ad Det vil si at det er forbudt å "gasse på" for å forhindre noen som tar en forbikjøring å slippe forbi. I stedet skal det gis rom til den som tar en forbikjøring slik at vedkommende får kommet seg forbi. Vikeplikt. Anonymkode: 19277...8ad 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #10 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): At noen kjører forbi tar jeg som tegn på at jeg kjører for sakte. Da blir jeg påminnet at jeg må gasse på og gjør derfor dette. Om du ikke er forbredt på å kjøre 20-30kmt over fartsgrensa for å komme forbi meg så ikke kjør forbi 🤷♀️ Anonymkode: 04e4e...146 Da får du vente med å gasse på til bilen som kjører forbi har kommet seg forbi. Du skaper kjempefarlige situasjoner. Anonymkode: 9e3cc...789 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #11 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da får du vente med å gasse på til bilen som kjører forbi har kommet seg forbi. Du skaper kjempefarlige situasjoner. Anonymkode: 9e3cc...789 Akkurat hva man kan forvente av idioter! Anonymkode: c2c71...6cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppe Skrevet 15. november 2022 #12 Del Skrevet 15. november 2022 Det blir feil å skrive at det bare er gamle kjerringer som kjører for sakte, det er også gamle gubber som gjør det samme! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #13 Del Skrevet 15. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da får du vente med å gasse på til bilen som kjører forbi har kommet seg forbi. Du skaper kjempefarlige situasjoner. Anonymkode: 9e3cc...789 Spørs om det er jeg eller den som ligger bak og har dårlig tid som skaper farlige situasjoner. Anonymkode: 04e4e...146 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #14 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Spørs om det er jeg eller den som ligger bak og har dårlig tid som skaper farlige situasjoner. Anonymkode: 04e4e...146 Det er strengt talt du hvis du er en sinke, for så å prøve å hindre noen i å kjøre forbi ved å øke farten. Anonymkode: 9e3cc...789 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #15 Del Skrevet 15. november 2022 Dessverre er veiene fulle av idioter som ikke forstår trafikkbildet og deres rolle der. Det gjelder både sinkene og gærningene som ikke klarer å ligge bak noen. Anonymkode: 289d9...237 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #16 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Enig!! Ikke lenge siden jeg skulle ta en forbikjøring i Eiksundtunnelen på Søre Sunnmøre, en idiot som gassa så mye på akkurat i det jeg lå ved siden av i forbikjøringsfeltet. Måtte tute for at han skulle la meg komme forbi og frem. Jævla idiot.🤦🏼♀️ Var en ung fyr litt yngre enn meg selv som hadde ei jente på som han sikkert skulle imponere, IDIOTI.🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ Anonymkode: d0cad...258 Totalt idioti og ta forbikjøring i tunell også.. Anonymkode: 5d040...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #17 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En idiot kjørte som et svin. Prøvde å kjøre forbi meg i en knapp sving rundt en fjellvegg i 70 sona. Da gassa jeg på og han la seg bak igjen. 1 sekund senere kommer en buss rundt svingen. Anonymkode: 1e589...4c4 Det er det dummeste jeg har hørt. En forbikjøring er fullført mye raskere hvis alt går som planlagt, enn at tullingen som blir forbikjørt gasser på, den andre bilen som, naturlig nok, har mye større fart til å begynne med må finne ut hva den skal gjøre, og så må begge sjåførene finne en løsning. Anonymkode: c1205...ae4 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #18 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Totalt idioti og ta forbikjøring i tunell også.. Anonymkode: 5d040...44b Vestlending her. Det er stort sett bare i tunnel vi har rette strekninger. Det er de tryggeste, mest oversiktlige anledningene for forbikjøringer. Anonymkode: c1205...ae4 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BesteSofie Skrevet 15. november 2022 #19 Del Skrevet 15. november 2022 Alt for mangen som ikke burde ha lappen... har desverre lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2022 #20 Del Skrevet 15. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg er på oppdrag i bygdeland denne uken. Veiene er fulle av grænnies og tanter i små Suzukier som kjører 60-70% av fartsgrensen. Men straks jeg skal kjøre forbi...gasser de på. Det skjer hele tiden. Nå må jo alle som har sertifikat skjønne at det er idiotisk å gasse på mens man blir forbikjørt! Slutt med det, kjerringer! Og, nei, det har ikke vært farlige forbikjøringer ennå, men, guri, så forbanna dumme folk kan være! Siste som fikk meg til å skrive innlegg nå lå i 70 i ti minutter, men idet jeg skal forbi, er hun plutselig oppe i 90. WTF? Anonymkode: c1205...ae4 Hva betyr PSA? Anonymkode: e79f9...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå