AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #1 Del Skrevet 14. november 2022 10 uker etter dødsfall i familien. Har noen råd om hvordan komme seg forbi tiden med daglig nedstemthet i sorgprosessen? Anonymkode: a07b6...50d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #2 Del Skrevet 14. november 2022 Vet du, det tar tid. Det tar lang tid, spesielt om du var nær vedkommende. Gi deg selv masse tid. Gråt, pust, men ikke la det ta over hele hverdagen din. Jeg måtte gi meg selv "pusterom" fra sorgen da det stormet som værst. Gikk på trening, lot meg selv også ha fine stunder, også kunne jeg gråte "etterpå". Anonymkode: 0ccac...df1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #3 Del Skrevet 14. november 2022 Nei det tar sin tid Anonymkode: e3209...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #4 Del Skrevet 14. november 2022 Det blir bedre ettervært ❤ lå deg selv sørge og la deg selv bruke tid det er det som hjelper Anonymkode: cdefc...a7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. november 2022 #5 Del Skrevet 16. november 2022 Her har det vært ca 4 mnd siden dødsfall, og jeg gråter fremdeles flere ganger om dagen. Er på jobb og deltidsstudier, men gråter på toalettet i løpet av skole/jobbdag. Gråter hver kveld, og natt. Sorgen går gjennom flere stadier, men når man mister sine nærmeste er det liksom ikke ende på sorgen. Prøver bare å overleve. Anonymkode: 18fdf...a39 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2022 #6 Del Skrevet 17. november 2022 Sorgen må bare gå sin gang. Og du vil etterhvert få dager hvor du ikke gråter. Sorgen vil bestandig være med deg men den endrer seg. Anonymkode: 78443...1cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aoo19 Skrevet 5. desember 2022 #7 Del Skrevet 5. desember 2022 Dra hos psykolog, snakk med venner.❤️gjør ting som du er glad i, sport, venner, café Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå