Gå til innhold

Har du hatt sex med en som er så god at du er villig til å la han/henne ta full kontroll over deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For første gang i livet har jeg møtt en person jeg er så seksuelt tiltrukket av,at jeg lar henne gjøre akkurat hva hun vil med meg, og jeg elsker det. Vi er to damer. Dette har overrasket meg, for jeg trodde aldri at jeg kom til å møte noen som har så stor kontroll over meg seksuelt, at jeg mister kontrollen over meg selv. Jeg liker det , og det hadde jeg aldri trodd. Har du hatt sex med en som er så god at du er villig til å la han/henne ta full kontroll over deg?

Anonymkode: 5dcbc...538

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

For første gang i livet har jeg møtt en person jeg er så seksuelt tiltrukket av,at jeg lar henne gjøre akkurat hva hun vil med meg, og jeg elsker det. Vi er to damer. Dette har overrasket meg, for jeg trodde aldri at jeg kom til å møte noen som har så stor kontroll over meg seksuelt, at jeg mister kontrollen over meg selv. Jeg liker det , og det hadde jeg aldri trodd. Har du hatt sex med en som er så god at du er villig til å la han/henne ta full kontroll over deg?

Hver gang jeg har sex med samboeren min. Ganske deilig å bare overgi all kontroll ☺️

Anonymkode: dee32...2f4

• Liker 1
Skrevet

Sljønner ikke helt hva du mener?

Mener du å gjøre ting du ikke vil? 

Anonymkode: 417fd...5cb

• Liker 1
Skrevet

Ja en gang. Møtte en skikkelig sexgud og var villig til å krype på gulvet i hundebånd for han og gjøre alt han ville. Men han utnyttet makten og ble voldelig og kontrollerende mot meg så det forholdet skadet meg veldig.   Nå forholder jeg meg kun til grenser jeg har satt og skrevet på lapp for å minne meg på og legger meg aldri så langflat for en mann igjen 

Anonymkode: 0d14a...5d5

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sljønner ikke helt hva du mener?

Mener du å gjøre ting du ikke vil? 

Anonymkode: 417fd...5cb

Nei, men hun har tøyet flere av grensene jeg trodde at jeg hadde. Det går fint når hun tøyer disse grensene,og det er egentlig det jeg spør om andre her også har erfart med en god partner.

Skrevet
Warrior skrev (7 minutter siden):

Ja og vi er faste sexpartnere🥰

Samme her 😊

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja en gang. Møtte en skikkelig sexgud og var villig til å krype på gulvet i hundebånd for han og gjøre alt han ville. Men han utnyttet makten og ble voldelig og kontrollerende mot meg så det forholdet skadet meg veldig.   Nå forholder jeg meg kun til grenser jeg har satt og skrevet på lapp for å minne meg på og legger meg aldri så langflat for en mann igjen 

Anonymkode: 0d14a...5d5

Uff 😔 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jepp, føler det sånn med kjæresten min. Han er fantastisk i senga, elsker å ha sex med han. Han er dominant og jeg er submissiv, helt perfekt for oss. 🥰

Anonymkode: 43d97...5f3

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg har det slik, men omvendt...

Jeg respekterer selvfølgelig et nei, men det ordet hører jeg omtrent aldri...

Anonymkode: b3676...026

Skrevet

Ja.

Men, det er vel egentlig ikke fordi han er så god, men fordi han har vist at jeg kan stole helt på ham. Til vanlig er jeg kontrollfreak, så det er litt deilig å gi slipp i senga. 😉 

Skrevet

Ja, men det var ikke sexen so gjorde det. 

Ser var personligheten, og tilliten jeg har til ham. 

Skrevet

Absolitt. Men det er ikke kun fordi mannen er god i senga. Men fordi jeg har 100% tillit til han. Fordi han er trygg og god. Fordi han har en god personlighet. 

Har alltid hatt "normal" sex, helt til jeg traff mannen min.   Nå er det binding, trekant, firkant, pisking, osv osv osv.  Noe som jeg tror aldri hadde skjedd med noen andre.  Han har dyttet på grensene mine. Ikke fordi han er dominerende, men fordi jeg lar han, fordi jeg er trygg. 

Skrevet

Jeg synes ikke det er så sexy med kvinner som tar full kontroll i senga og det ender med at hun knuller MEG. Det er hverken sexy eller spesielt godt. Det som gjør sexen god er at hun er veldig attraktivt kombinert med at hun klarer å slappe nok av til å nyte sex. 

Anonymkode: ded9f...e78

Skrevet
tjuva skrev (11 minutter siden):

Absolitt. Men det er ikke kun fordi mannen er god i senga. Men fordi jeg har 100% tillit til han. Fordi han er trygg og god. Fordi han har en god personlighet. 

Har alltid hatt "normal" sex, helt til jeg traff mannen min.   Nå er det binding, trekant, firkant, pisking, osv osv osv.  Noe som jeg tror aldri hadde skjedd med noen andre.  Han har dyttet på grensene mine. Ikke fordi han er dominerende, men fordi jeg lar han, fordi jeg er trygg. 

Du er ikke trygg. Folk som fantaserer om vold er ikke gode folk. Å ha sex med to eller tre andre samtidig er ikke trygt. Større sjanse for smitte, særlig fordi det da er folk som liker å ha sex med mange. Sjanse for at det oppstår følelser eller sterkere seksuelle tiltrekninger mot en annen enn partner, med brudd eller sjalusi som konsekvens. Også selvsagt en sjanse for at noen som er ekshibisjonistiske eller ustabile sprer informasjon om din seksuelle aktivitet. 

Anonymkode: ab64b...682

Skrevet
Fioljenta skrev (10 timer siden):

jeg kontrollfreak, så det er litt deilig å gi slipp i senga

Som jeg skulle ha skrevet det selv.  Kv. mellomleder i det offentlige, 50+ med yngre dominant elsker/kk.

Anonymkode: 07dfb...190

• Hjerte 1
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Du er ikke trygg. Folk som fantaserer om vold er ikke gode folk. Å ha sex med to eller tre andre samtidig er ikke trygt. Større sjanse for smitte, særlig fordi det da er folk som liker å ha sex med mange. Sjanse for at det oppstår følelser eller sterkere seksuelle tiltrekninger mot en annen enn partner, med brudd eller sjalusi som konsekvens. Også selvsagt en sjanse for at noen som er ekshibisjonistiske eller ustabile sprer informasjon om din seksuelle aktivitet. 

Har ikke hatt sjalusi eller brudd på 13 år. Fantaserer ikke om vold.  Større sjanse for smitte kan minimeres med tester før sex, samt prevensjon. 

Tenker at du skal leve ditt liv, å så lever jeg mitt liv slik som jeg vil. 

Ett tips, vit hva du snakker om før du kaster deg over tastaturet. For her vet du helt tydelig ikke hva du snakker om. 

Anonymkode: d99a3...7e6

• Hjerte 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Glemte en ting. 

Jeg er trygg, jeg er trygg på ikke bare mannen min, men også meg selv 😉. Noe annet du har å komme med er bare pisspreik uansett, så du får ha en fin dag. 

Anonymkode: d99a3...7e6

• Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...