Gjest Gjest_Emilie_* Skrevet 7. desember 2005 #1 Skrevet 7. desember 2005 da mener jeg sånn typisk romantisk komedie/drama greier..! forslag??
Lilith Skrevet 7. desember 2005 #2 Skrevet 7. desember 2005 Love, Actually. Søt film som gir julestemning
Kristian Skrevet 7. desember 2005 #3 Skrevet 7. desember 2005 Crazy/Beautiful også er den med Kirsten Dunst...
Helene Skrevet 7. desember 2005 #4 Skrevet 7. desember 2005 Notting Hill, Hvordan bli dumpet på 10 dager, og Mel Gipson spilte i en morsom film for noen år siden som jeg ikke helt husker navnet på men handlet om at han kunne høre hva kvinnene tenkte. What women wants eller noe sånt.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2005 #5 Skrevet 7. desember 2005 Chocolate med Johnny Depp Don Juan de Marco med eh.. Johnny Depp
Gamle gode 10na Skrevet 7. desember 2005 #7 Skrevet 7. desember 2005 Mine ubestridte tårepersejentefavoritter er: Tid for ømhet Tid for mere ømhet Og så en jeg ALLTID glemmer navnet på; Dolly Parton driver skjønnhetssalong, Sally Fields, Julia Roberts, Olympia Dukakis, Shirley McLane.......vent litt...... Blomster av Stål (Steel Magnolias) heter den!! Alle tre er gamle filmer, og alle tre får meg til å gråte like mye hver gang. Anbefales på det sterkeste!
Malou Skrevet 7. desember 2005 #8 Skrevet 7. desember 2005 Save The Last Dance med Julia Stiles likte jeg veldig godt når jeg så den for noen år siden. Ellers så jeg The Notebook for et par uker siden og kan godt anbefale den også.
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #10 Skrevet 7. desember 2005 Henger meg på Chocolat- den er nyydelig!
Gjest gjest1 Skrevet 7. desember 2005 #13 Skrevet 7. desember 2005 Sliding Doors med G.Paltrow. Synes også den Gibson-filmen som er nevt over er kjempemorsom.
La Luna Skrevet 7. desember 2005 #14 Skrevet 7. desember 2005 Henger meg på Chocolate, veldig fin, også elsker jeg Johnny Depp! Ellers synes jeg 50 first dates med Adam Sandler og Drew Barrymore er veldig fin da...
Rusjenten Skrevet 7. desember 2005 #15 Skrevet 7. desember 2005 Jeg har forslag til en super jentefilm! Men den er ikke sånn romantisk assa. Men anbefaler den..den VIL gjør noe med deg. Foxfire med Angelina!
Elbereth Skrevet 8. desember 2005 #16 Skrevet 8. desember 2005 Mine favoritter når vi skal ha jentefilmkveld er noen gode gamle (i tilfeldig rekkefølge): Dirty dancing 1&2 Grease Notting Hill Pretty Woman Legally blond 1 Bridget Jones 1&2 Never been kissed
NullHull Skrevet 8. desember 2005 #17 Skrevet 8. desember 2005 Waiting to Exhale (Kvinner i åndenød) med. bla Whitney Houston og Angela Bassett, synes jeg er en flott type "jentefilm"! Mye sånn "ta hevn over typen" osv. som vi jintutten liker, vet du
Gjest lumina Skrevet 8. desember 2005 #19 Skrevet 8. desember 2005 50 first dates!!!!!!!!!! Bridget Jones dagbøker Gutter er gutter Pretty Woman
Nanella Skrevet 8. desember 2005 #20 Skrevet 8. desember 2005 Er det bare meg som digger Coyote Ugly????? Ellers er Dirty Dancing, Pretty woman, what women wants (Det kvinner vil ha), Never been kissed... Ååååååå det var å komme på alle sammen da! Jeg tror jeg kunne skrevet mange hvis jeg fikk undersøkt litt. Men stort sett alle som er nevnt her er jo kjempebra da!! Jeg elsker jentefilmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå