Gå til innhold

Interessert eller jobbflørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

det er en fyr jeg er interessert i og jeg lurer på hvordan dere ville tolket disse tingene. Må nevnes at han har kjæreste men jeg blir litt forvirret og usikker om han flørter eller om han bare er vennlig.

-Han legger ofte armen sin rundt meg på jobb (når han sier hei, eller spør hvordan det går). 

-Han har massert nakken min (1 min ca), legger plutselig hånden sin på skulderen min.

- Han kaller meg venn…han har sagt det flere ganger vi har chattet sammen («du er en god venn», «hei kompis»).

- Han kaller meg søt og sier at jeg er grei

-Han tar kontakt på snap på eget initiativ 

-Han er omtenksom mot meg (spør hvordan det går, spør meg om ting jeg har nevnt jeg skal gjøre, osv)

-Bruker emojis med hjerter (dette varierer sikkert fra hver person og må ikke nødvendigvis bety noe…men verdt å nevne)😅

Han smiler mye til meg på jobb når vi går forbi hverandre.

Jeg vet at han har dame, men jeg har jo falt for han…og derfor lurer jeg på dette. 😵💫

Anonymkode: 9b9ca...2ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde tolket det som interesse men en vet jo aldri hvis du skulle tatt det opp og fått slengt i trynet at d kun var vennskap. Jeg driver ikke å klår på arbeids kolleger slik i hvertfall. 

• Liker 1
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde tolket det som interesse men en vet jo aldri hvis du skulle tatt det opp og fått slengt i trynet at d kun var vennskap. Jeg driver ikke å klår på arbeids kolleger slik i hvertfall. 

Det er ikke klåing. Det er berøring, og det er ikke noe upassende ved det. 🙂 

Skrevet

Du nevner ikke noe om personligheten hans generelt sett, eller om du har sett han gjøre liknende mot andre på jobb. Basert på det du beskriver virker han veldig interessert. Du kan jo ta det opp med han, spørre han rett ut hva han mener med berøringene og smilene? Si at du tolker det som X, og lurer på om du tar feil? Presiser at du ikke føler noe negativt ved det, men ønsker å vite

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er ikke klåing. Det er berøring, og det er ikke noe upassende ved det. 🙂 

Ja jeg har svært få arbeidskolleger som driver med d der og jobber bare med menn. 

• Liker 1
Skrevet

Hvor gammel er dere? Mange i min vennegjeng holder på son og det er mens kun som vennelig🙈 Vi er i starten av 20 åra alle sammen😁

Anonymkode: 27ba9...2df

Skrevet

Siden han har dame, så ville jeg ha tolket det som vennlig.

Om du har falt for han, så tenk på hvordan han oppfører deg mot deg, synes du det er en greit oppførsel mot dama hans? Hadde du syntes det var greit at han gjorde lignende med andre damer om han var sammen ned deg? Gjør det han mer attraktiv for deg at han bruker hjerter, masserer og holder rundt andre damer når han er i ett forhold? Jeg ville syntes det var en skikkelig turn-off, og ikke en kvalitet jeg ville falt for.

Anonymkode: 92cce...19c

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hvordan gikk dette da? Genuint nysgjerrig fordi jeg er i samme situasjon selv. 

Anonymkode: 6ab50...68c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvordan gikk dette da? Genuint nysgjerrig fordi jeg er i samme situasjon selv. 

Anonymkode: 6ab50...68c

Da bør du tenke deg om. Ville du like det om du var kjæresten hans og han oppførte seg sånn mot nye og spennende kvinnelige kolleger? Er du så naiv at du tror det kun er deg han gjør dette med? Når du er gammelt nytt og dere er i et etablert forhold, vil øynene hans vandre, og han gjør det samme med andre som han en gang gjorde med deg. Så går du der og er nervøs, sjekker telefonen hans, og følger med på nye kolleger som dukker opp.

Skulle ønske damer som opplever slik oppførsel kunne være mer kritiske. Sånne menn er ikke noe å samle på.

Anonymkode: fce14...0cd

• Liker 2
Skrevet

Usmakelig og holde på slik når han har dame. Du føler deg vel spesiell for han nå, det gjorde vel dama hans også før. Nå kjeder han seg og leker med deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...