Gå til innhold

Noen som skal overraske mannen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kommer til å overraske mannen sin i senga i kveld siden det er farsdag ? Gi han en god blowjob eller mer? 

Anonymkode: d865b...423

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, slikt gjør jeg etter lyst jevnt over. Ikke på grunn av en spesiell dag. 

Anonymkode: 6229c...bbf

Skrevet

Nei. Farsdag handler om far. Ikke ektemann.

Barna har laget kort og bakt kake til sin far, altså min mann.

Jeg har besøkt min far og kjøpt med hans favortitt-is.

Å ha en tråd om farsdag under seksualitet er bare....creepy.

Anonymkode: 23d97...f8a

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei. Farsdag handler om far. Ikke ektemann.

Barna har laget kort og bakt kake til sin far, altså min mann.

Jeg har besøkt min far og kjøpt med hans favortitt-is.

Å ha en tråd om farsdag under seksualitet er bare....creepy.

Anonymkode: 23d97...f8a

Du høres GØRR kjedelig ut. Mannen da hvis du skal være så pirkete 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du høres GØRR kjedelig ut. Mannen da hvis du skal være så pirkete 

Det er uansett FARSdag. Jeg gir min far en hyggelig oppmerksomhet. Barna våre gir sin far (min mann) en hyggelig oppmerksomhet. 

Enig med den du siterte, og BJ og annen sex gjør man som jeg tidligere skrev av lyst, ikke på grunn av at det er en spesiell dag. 

Anonymkode: 6229c...bbf

• Nyttig 1
Skrevet

BJ i går, "horse riding" i dag. Ikke nødvendigvis for at det er farsdag. 

Anonymkode: e6adc...0fa

Skrevet

Ble overrasket med det samme som vanlig. 

Sur klagete kjærring på kvelden. Fortsatt like sur kjærring med lite selvinnsikt på morgenen, og avtagende dårlig humør utover dagen. Kanskje det blir ro til kvelds så man får lagt seg uten høy puls i det minste. 

Anonymkode: 66b2e...cf2

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ble overrasket med det samme som vanlig. 

Sur klagete kjærring på kvelden. Fortsatt like sur kjærring med lite selvinnsikt på morgenen, og avtagende dårlig humør utover dagen. Kanskje det blir ro til kvelds så man får lagt seg uten høy puls i det minste. 

Skill deg mann! Hvorfor er det så mange menn som finner seg i sånne kvinnfolk? Du må seriøst ta grep før du mister hele livsgnisten og blir deprimert..

Anonymkode: 19796...d31

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Skill deg mann! Hvorfor er det så mange menn som finner seg i sånne kvinnfolk? Du må seriøst ta grep før du mister hele livsgnisten og blir deprimert..

Anonymkode: 19796...d31

Ingen vits i å bytte henne ut med en annen som gnåler like mye. Dere er proppfull av hormoner hele gjengen. 

Skrevet

Mannen min fikk en god BJ igår, ikke pga farsdagen, men pga jeg hadde veldig lyst😊 Så fikk han frokost på senga og kake😊

Anonymkode: 5c734...bde

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Ingen vits i å bytte henne ut med en annen som gnåler like mye. Dere er proppfull av hormoner hele gjengen. 

Jeg er enig at det kan være frustrerende til tider. Men som du ser av denne tråden er det i det minste noen skikkelig kvinner der ute.

Anonymkode: c6aac...2fe

Skrevet

Må si fruen overrasket denne farsdagen, som de foregående. 

Våknet til nydelig duft av nybakt eplekake. 

Kaka servert på senga av begge ungene, med hjemmelagde kort 😍🥰.    Dagen ble brukt til lek og morro sammen med barna og kona. 

Når barna hadde sovnet, så fikk jeg beskjed om å legge meg på senga å lukke øynene.    Det som ventet var tidenes underlivsmassasje (baller, pikk, innside av lår, over pikken, rumpa), med påfølgende at fruen skreve over og satt seg ned på huk slik at den gled inn i hu.  Så sprut, så natta. 

Nei, tror ikke sex delen hadde noe med farsdag å gjøre. Da hun ofte kan finne på sånne ting.    Å koble sex med farsdag er bare ekkelt.  Det er en dag (som mange) som feires fordi man er far. Litt som morsdag.!  Spør hvor mange kvinner som forventer orgasmer og sex fordi det er morsdag.  Nei, som mann, syntes til og med jeg at å koble slike dager med sex, blir totalt feil, og på kanten til ekkelt! 

Anonymkode: b4dda...3ec

Skrevet

Mannen min mener farsdag (og morsdag og valentinsdag osv.) er dager oppfunnet av handelsstanden for å selge, så han feirer dem ikke. Og da ser jeg ikke poenget med å gjøre stas på han heller.

Er grei med han ellers da. Spesielt på bursdagen. 

Anonymkode: 74a35...1ea

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Mannen min mener farsdag (og morsdag og valentinsdag osv.) er dager oppfunnet av handelsstanden for å selge, så han feirer dem ikke. Og da ser jeg ikke poenget med å gjøre stas på han heller.

Er grei med han ellers da. Spesielt på bursdagen. 

Anonymkode: 74a35...1ea

Veldig enig med din mann. Det samme er min mann. 

Bursdag er jeg helt enig i. Da er det på med en party hatt og be han legge seg ned å nyte 😅🙊

Anonymkode: b4dda...3ec

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...