AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Jeg er en jente på 19. Er så mange eldre menn som lyver om alderen. Jeg har satt alderen fra 22-25 også kommer det opp eldre menn 40-50 som enten har skrudd av alderen eller påstår de er 25. Må nesten le for ser så godt at di er gamle. Anonymkode: ce576...215
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Jeg tror det er fordi de ønsker at før eller siden er det noen som blir lurt. Ikke le av dem, det er synd på dem. Anonymkode: ee131...633
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det er fordi de ønsker at før eller siden er det noen som blir lurt. Ikke le av dem, det er synd på dem. Anonymkode: ee131...633 Det er ikke synd på de. De er ekle og egentlig ganske jævlige som lyver om sånt? Anonymkode: 288ed...c12 7 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tror det er fordi de ønsker at før eller siden er det noen som blir lurt. Ikke le av dem, det er synd på dem. Anonymkode: ee131...633 Tror det er for de vil ha unge jenter, er ikke sånn de påstår her at unge jenter vil ha eldre menn. For da hadde det vel ikke vert nødvendig for dem å lyve om alderen. Anonymkode: ce576...215 3 1
feliek54 Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en jente på 19. Er så mange eldre menn som lyver om alderen. Jeg har satt alderen fra 22-25 også kommer det opp eldre menn 40-50 som enten har skrudd av alderen eller påstår de er 25. Må nesten le for ser så godt at di er gamle. Anonymkode: ce576...215 Jeg er ikke på tinder men det er trist at det er noen menn som oppgir feil alder. Og de vet at de blir avslørt også så hva er vitsen da?
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #7 Skrevet 12. november 2022 Det er leit. Vurderer Tinder, men tenker kanskje nei? Er 54 år og tenker evt en mann fra ca 45-65… men vil jo at de er ekte på det de skriver! Anonymkode: 31fca...339
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #8 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er en jente på 19. Er så mange eldre menn som lyver om alderen. Jeg har satt alderen fra 22-25 også kommer det opp eldre menn 40-50 som enten har skrudd av alderen eller påstår de er 25. Må nesten le for ser så godt at di er gamle. Anonymkode: ce576...215 Sikkert av samme grunn som at kvinner bruker filter på nesten alle bilder? Anonymkode: 93afd...1d2 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #9 Skrevet 12. november 2022 De vil ha sjans på mye yngre damer. Anonymkode: 337ac...f0a
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #10 Skrevet 13. november 2022 Ikke godt å si, men sikkert en blanding av flere ting. Alle burde jo vite at de blir avslørt hvis de møtes. Kan være de er så naive og tror det vil funke og at damene overser alder. En ting er å lyve, men type 50 +? De er lett faren din og blir bare kvalmt når som TS skiver, er 19. Hadde de vært ærlig på alder, hadde de som liker eldre menn, svart, finnes jo dem også. TS, har du møtt noen, eller er de avslørt før møte har vært tema? Anonymkode: 41577...be1 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2022 #11 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ikke godt å si, men sikkert en blanding av flere ting. Alle burde jo vite at de blir avslørt hvis de møtes. Kan være de er så naive og tror det vil funke og at damene overser alder. En ting er å lyve, men type 50 +? De er lett faren din og blir bare kvalmt når som TS skiver, er 19. Hadde de vært ærlig på alder, hadde de som liker eldre menn, svart, finnes jo dem også. TS, har du møtt noen, eller er de avslørt før møte har vært tema? Anonymkode: 41577...be1 Har ikke swipet på de engang. Som sagt satte alderen fra 22-25 for jeg vil ha menn rundt min alder. Og er sant det du sier at noen jenter liker eldre menn men da hadde de jo satt alderen til 40+. Men føler det ikk er mange når menn må lyve om alderen på Tinder for å få ungt. Hvis jeg hadde likt eldre menn så hadde eg jo satt opp alderen. Er patetisk å lyve om noe sånt for er åpenbart at de er gamle. Har vært menn med grått hår sjegg og rynker. Anonymkode: ce576...215 3
Rosakatt Skrevet 13. november 2022 #12 Skrevet 13. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Sikkert av samme grunn som at kvinner bruker filter på nesten alle bilder? Anonymkode: 93afd...1d2 Da syns jeg disse mennene kan endre strategi å velge filter heller de å 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #13 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (På 12.11.2022 den 22.15): Sikkert av samme grunn som at kvinner bruker filter på nesten alle bilder? Anonymkode: 93afd...1d2 Salty Anonymkode: ce576...215 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #14 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Salty Anonymkode: ce576...215 Nei, egentlig ikke. Bare en observasjon/spekulasjon. 🙂 Anonymkode: 93afd...1d2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #15 Skrevet 14. november 2022 Om mulig bør du rapportere profilene til Tinder. Menn som lyver på alderen sin er SØPPEL. Anonymkode: 5c60a...391 2
Fjompen Skrevet 14. november 2022 #16 Skrevet 14. november 2022 Fordi det er helt risikofritt; Om du som individ ikke vil ha kontakt med dem så velger du dem ikke, og fordi sannsynligheten for at noen velger dem når de plutselig dukker opp er mye høyere enn at jenter på din alder velger å lete i dette aldersspennet selv. Det er ren matematikk, Så lenge de ikke aktivt forsøker å forlede noen med falske bilder eller falsk informasjon så er det relativt harmløst. Det blir som å sette seg i baren på et utested for mye yngre. Så lenge du sitter og er høflig mot bartenderen og de rundt deg, så er det..sært men ok. Er du ufin og tafsete og forsøker å si at du er 20 år yngre via et falsk legitimasjonskort er det ikke bra. Det større spørsmålet er vel hvorfor du tar deg så nær av dette? Er det ikke bare å raskt velge vekk de du anser som å inneha feil alder for deg som person? 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #17 Skrevet 14. november 2022 Fjompen skrev (4 timer siden): Fordi det er helt risikofritt; Om du som individ ikke vil ha kontakt med dem så velger du dem ikke, og fordi sannsynligheten for at noen velger dem når de plutselig dukker opp er mye høyere enn at jenter på din alder velger å lete i dette aldersspennet selv. Det er ren matematikk, Så lenge de ikke aktivt forsøker å forlede noen med falske bilder eller falsk informasjon så er det relativt harmløst. Det blir som å sette seg i baren på et utested for mye yngre. Så lenge du sitter og er høflig mot bartenderen og de rundt deg, så er det..sært men ok. Er du ufin og tafsete og forsøker å si at du er 20 år yngre via et falsk legitimasjonskort er det ikke bra. Det større spørsmålet er vel hvorfor du tar deg så nær av dette? Er det ikke bare å raskt velge vekk de du anser som å inneha feil alder for deg som person? «Inneha feil alder for deg» Er en grunn for at man kan stille alderen på Tinder... for at man ikke skal få opp gamle menn å aldere man ikke synest e innafor. Hva faen er det vits for meg å stille alderen på 22-25 når Kåre på 50 dukker opp å det står at han er 24?? Ser du ingenting galt med det? Er jo å tvinge seg på unge jenter for de vet jævlig godt hva de gjør de bevisst setter alderen sin ned for de vet at majoriteten av jenter liker yngre menn rundt sin egen alder. Anonymkode: ce576...215 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #18 Skrevet 14. november 2022 Fjompen skrev (4 timer siden): Fordi det er helt risikofritt; Om du som individ ikke vil ha kontakt med dem så velger du dem ikke, og fordi sannsynligheten for at noen velger dem når de plutselig dukker opp er mye høyere enn at jenter på din alder velger å lete i dette aldersspennet selv. Det er ren matematikk, Så lenge de ikke aktivt forsøker å forlede noen med falske bilder eller falsk informasjon så er det relativt harmløst. Det blir som å sette seg i baren på et utested for mye yngre. Så lenge du sitter og er høflig mot bartenderen og de rundt deg, så er det..sært men ok. Er du ufin og tafsete og forsøker å si at du er 20 år yngre via et falsk legitimasjonskort er det ikke bra. Det større spørsmålet er vel hvorfor du tar deg så nær av dette? Er det ikke bare å raskt velge vekk de du anser som å inneha feil alder for deg som person? En ting til fjompen å lyve om alderen sin er falsk informasjon. Vet ikke hva du definerer som falsk informasjon men vil si at det er det når en på 50 påstår han er 25 på dating apper for å få tenårings jenter. Ganske sykt spør du meg å ikke harmløst som du påstår. Hva faen har en på 50 med en 19 år gammel jente å gjøre? Anonymkode: ce576...215 2
Fjompen Skrevet 14. november 2022 #19 Skrevet 14. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): «Inneha feil alder for deg» Er en grunn for at man kan stille alderen på Tinder... for at man ikke skal få opp gamle menn å aldere man ikke synest e innafor. Hva faen er det vits for meg å stille alderen på 22-25 når Kåre på 50 dukker opp å det står at han er 24?? Ser du ingenting galt med det? Er jo å tvinge seg på unge jenter for de vet jævlig godt hva de gjør de bevisst setter alderen sin ned for de vet at majoriteten av jenter liker yngre menn rundt sin egen alder. Anonymkode: ce576...215 Om jeg ser noe galt i det eller ikke er ikke så spesielt interessant, all den tid det ikke er jeg som foretar valgene. Om du forventer sympati for å måtte gjøre en ekstra sveipebevegelse, evt også innom rapporteringsfunksjonen om du gidder, så er det lite å hente her. Du fremstiller det som om de har et forsett om å gjøre noe galt, men fasit er vel at på Tinder kan ingen egentlig kontakte deg før begge har sveipet rett vei, er det ikke? AnonymBruker skrev (2 timer siden): En ting til fjompen å lyve om alderen sin er falsk informasjon. Vet ikke hva du definerer som falsk informasjon men vil si at det er det når en på 50 påstår han er 25 på dating apper for å få tenårings jenter. Ganske sykt spør du meg å ikke harmløst som du påstår. Hva faen har en på 50 med en 19 år gammel jente å gjøre? Anonymkode: ce576...215 Hvis jeg på byen introduserer meg som Kong Charles, bare med bart, og vedkommende ikke umiddelbart lukter lunta, så vil jeg så klart på ett eller annet tidspunkt havne i heisen, men i utgangspunktet er det ikke ulovlig å fremstille seg som noen en ikke er. Den hypotetisk oppsjekkede unge frøkna har jo et eget ansvar for å forsikre seg om at motparten har korrekt alder, en kan ikke bare skylde på noen som halverer sin egen alder på et digitalt nettsted. Hva du personlig mener om voksne folks gjøren og laden har veldig lite med saken å gjøre. Enten så er det folk der ute som er uenig med deg, og som godtar "spøken" med å halvere fremsatt alder, og trives med det, eller så er det ingen. Ved sistnevnte vil jo problemet dø ut av seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2022 #20 Skrevet 14. november 2022 Av og til, om man sammenligner menn og bavianer, så kommer bavianene heldigere ut. Her for eksempel, er jeg rimelig sikker på at bavianene ville fremstått som mye mer sofistikerte og sjarmerende enn disse ekle gubbene. Anonymkode: e5645...32d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå