AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #1 Skrevet 12. november 2022 Vi hadde noe på gang før men endte opp som bestevenner. Er det en måte jeg kan hinte om at jeg enda liker han uten å si det rett ut? Er redd får at han synes jeg er en dårlig venn vist jeg sier det så tenkte det var bedre å hinte 🤪 han tror ingen liker han så er elendig til å ta hintene å på å forstå flørting. Anonymkode: ccaf1...370
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #2 Skrevet 12. november 2022 Kanskje du bare skal si at du liker han? Vist han er dårlig på å ta hint, så er kanskje et enkleste det beste? Veldig dumt å gå rundt å lure, vist det skulle vise seg å være gjensidig. Eventuelt kan du jo si at du har lyst å ta opp igjen tråden fra da dere hadde noe på gang. Eksempel husker du da vi ....... jeg har lyst å fortsette/ta det videre om du kanskje kunne tenkt deg det også. Anonymkode: d15b7...ac9 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #3 Skrevet 12. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Kanskje du bare skal si at du liker han? Vist han er dårlig på å ta hint, så er kanskje et enkleste det beste? Veldig dumt å gå rundt å lure, vist det skulle vise seg å være gjensidig. Eventuelt kan du jo si at du har lyst å ta opp igjen tråden fra da dere hadde noe på gang. Eksempel husker du da vi ....... jeg har lyst å fortsette/ta det videre om du kanskje kunne tenkt deg det også. Anonymkode: d15b7...ac9 Han er bestevennen min å vill ikke risikere å miste vennskapet på å være får direkte derfor jeg vill hinte. Jeg er redd får at han skal tenke at jeg aldri har vært vennen hans pga det Anonymkode: ccaf1...370
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #4 Skrevet 12. november 2022 Hinting er meningsløst. Sannsynligvis vil han ikke forstå hintingen i det hele tatt. Hvis du forteller ham det rett ut, så skjønner han at du er romantisk interessert. Hvis han forstår hintingen, så skjønner han at du er romantisk interessert. Hva er poenget? Det kan føles "tryggere" for deg, men det er det ikke. Det eneste du oppnår med hinting er å sannsynligvis trekke ut situasjonen i evigheter og lage skuffelser for deg selv. Anonymkode: 7fdbd...6a2
AnonymBruker Skrevet 12. november 2022 #5 Skrevet 12. november 2022 Hvis du ikke tør å si det, så kan du forsøke å ta på ham. På skuldrene, armene, så brystet osv. Da skjønner han hva du vil i alle fall. Anonymkode: 7fdbd...6a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå