Gå til innhold

Hvorfor snakker folk til de som ønsker å se tv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er veldig irriterende for når jeg skal se på tv og annonserer på forhånd at jeg skal se på tv, er det mange som sitter ved siden av meg som fortsetter å prate om dagligdagse ting til meg, og det fører til at jeg ikke klarer å få med meg hva som skjer på tv-en og det blir helt kaos i hodet mitt.

Hvorfor kan ikke folk bare holde kjeft istedenfor å sitte å snakke om ting til meg?

Anonymkode: 120b5...1c2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan være det men den der bør gå begge veier. Si ifra, men uten å bli sinna, det fører ikke no godt med seg.

Og respekter når andre vil se sine program. Er det en fredags eller lørdagskveld hos familien eller er det folk på besøk hos deg?

Skrevet

Hvis det er mange som sitter ved siden av deg, så er det kanskje ikke rett anledning for å se TV, eller?

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg sitter ikke akkurat sammen med mange,en eller to personer på det meste.

Ts 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sitter ikke akkurat sammen med mange,en eller to personer på det meste.

Ts 

Mamma og pappa?

Har du ikke egen TV på rommet ditt?

Anonymkode: 32798...ee2

Skrevet

Hva med å slå på tekst -tv-en ?

Anonymkode: 1b36f...9bb

Skrevet

Enda verre når man leser bøker: HVA LESER DU?? 😅

Anonymkode: ed754...d31

• Liker 1
Skrevet

Ts her

Jeg er voksen og er samboer med en mann som ofte begynner å prate til meg, selv om jeg sier til han på forhånd at jeg skal se et visst program, og han vet jeg ikke ønsker at han skal prate.

For hver gang han prater må jeg stoppe programmet, svare på det han spør om, og så må  jeg slå på igjen og se videre etter å ha blitt tilsnakket 20 ganger i løpet av de første 20 minuttene.

Jeg ber han ofte være stille og prøver å minne han på at jeg ser på tv.

I går kom en venninne over for vi skulle se en film på Netflix som begge to ønsket å se og spesielt hun, og hun snakket til meg hvert 3 minutt gjennom hele filmen om tiktok trender, den nyeste highlighteren eller halvårsplanen i barnehagen til sønnen.

Gå ut av stuen hvis du ikke er interessert i å se på tv eller hold kjeft!🙉

• Liker 1
Skrevet
tussi680 skrev (2 timer siden):

Ja, det kan være det men den der bør gå begge veier. Si ifra, men uten å bli sinna, det fører ikke no godt med seg.

Og respekter når andre vil se sine program. Er det en fredags eller lørdagskveld hos familien eller er det folk på besøk hos deg?

Jeg holder munn når folk ser på tv, selv om de ser på noe jeg ikke er interessert i.

Ts 

Skrevet

Ikke inviter venner over når du bare vil se på tv?

Anonymkode: 4f865...b37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...