AnonymBruker Skrevet 9. november 2022 #1 Skrevet 9. november 2022 Jeg tror jeg blir snakket dritt om av bestevennene mine. Jeg har hørt de snakke dritt om noen når jeg “ikke er i nærheten”, og når jeg kommer bort later de som ingen ting.. pluss de henger veldig ofte sammen uten meg. Men så vit jeg vet så har de ikke noe grunn til og snakke dritt om meg eller henge sammen uten meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Hun ene klarte også og poste noe på story som jeg er ganske sikker på var om meg, som jeg tviler på at jeg skulle se Anonymkode: aa88c...6d4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #2 Skrevet 10. november 2022 Sånn er dessverre mange jenter. Har du andre gode venner du heller kan bruke mer tid på? Det er vondt å være den som blir utelatt. Anonymkode: a6db6...20a 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2022 #3 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn er dessverre mange jenter. Har du andre gode venner du heller kan bruke mer tid på? Det er vondt å være den som blir utelatt. Anonymkode: a6db6...20a Og gutter. Forskning viser at utestenging, baksnakking etc foregår like mye blant gutter. Anonymkode: 10645...8ac
Rights Skrevet 10. november 2022 #4 Skrevet 10. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror jeg blir snakket dritt om av bestevennene mine. Jeg har hørt de snakke dritt om noen når jeg “ikke er i nærheten”, og når jeg kommer bort later de som ingen ting.. pluss de henger veldig ofte sammen uten meg. Men så vit jeg vet så har de ikke noe grunn til og snakke dritt om meg eller henge sammen uten meg. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre.. Hun ene klarte også og poste noe på story som jeg er ganske sikker på var om meg, som jeg tviler på at jeg skulle se Anonymkode: aa88c...6d4 Du har venner, og du har "venner"... Eller veninner, og "veninner". Two faced bitches kan dra til helvete.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #5 Skrevet 11. november 2022 du får ta det opp med henne. syns nesten alle har blitt sånn som slenger dritt bak ryggen til folk Dem er detsverre ikke voksen nok til å si hva dem mener ansikt til ansikt Anonymkode: 81e36...63e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2022 #6 Skrevet 11. november 2022 On 11/10/2022 at 12:20 AM, AnonymBruker said: Hun ene klarte også og poste noe på story som jeg er ganske sikker på var om meg, som jeg tviler på at jeg skulle se Anonymkode: aa88c...6d4 Hva postet hun? Anonymkode: c3ab7...41f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå