Gå til innhold

Hvor ærlig skal jeg være når jeg avviser snap flørten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er ikke engang en snapflørt men en fra tinder som jeg chattet med én gang/dag på tinder og vi hadde litt til felles så han fikk snappen min. Etter det så har han bare sendt teite bilder av seg selv kjøre bil, bilder av at han drikker og bilder av utsikten fra kontoret sitt. Når jeg ikke har svart (hva er det å svare på sånt "oi fin utsikt for 100 gang", "så tøff du er som kjører bil wow", "supertiltrekkende at du shotter fire jægermeistere hver helg!" 🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️) så sender han spørsmålstegn og det blir masete. Han klarer tydeligvis ikke føre en normal samtale og jeg har kommet frem til at han ikke er min type utseendemessig alikevel,  drikker for mye, og jeg syns skrytebilder blir for dumt. Syns rett og slett han er ganske teit og ikke sånn jeg trodde. 

Har på en måte ghostet han men i går skrev han plutselig hei igjen. Skal jeg bare ghoste og slette han eller si fra med en ordentlig melding at han ikke er min type alikevel? Og sier jeg hva som ble turnoff eller bare kort at han ikke er min type alikevel før jeg sletter?

Anonymkode: c794c...870

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok bare sagt at han ikke var min type og ønsket han lykke til videre. Om han ikke klarer å føre en normal samtale så blir det fryktelig tungt å prøve å bli bedre kjent, og du vinner uansett ingenting på å fortelle hvorfor du tar det valget du gjør.

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Blåjojo skrev (5 minutter siden):

Jeg ville nok bare sagt at han ikke var min type og ønsket han lykke til videre. Om han ikke klarer å føre en normal samtale så blir det fryktelig tungt å prøve å bli bedre kjent, og du vinner uansett ingenting på å fortelle hvorfor du tar det valget du gjør.

Jeg bare ser for meg at han blir fornærmet om jeg sier ut av det blå at han ikke er min type alikevel og at jeg ikke ser poenget med å ha hverandre på snap og han ikke får forklaring. Han har jo ikke gjort noe direkte galt 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg bare ser for meg at han blir fornærmet om jeg sier ut av det blå at han ikke er min type alikevel og at jeg ikke ser poenget med å ha hverandre på snap og han ikke får forklaring. Han har jo ikke gjort noe direkte galt 

Ja, det er vel ingen som blir glad av å bli avvist. Men du kommer til å avvise ham uansett, så hvorfor ikke gjøre det med folkeskikk?

Anonymkode: a6f77...64e

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva med å si du har truffet noen andre? eller at du og exen din har funnet tilbake til hverandre. Eller så kan du jo bare si du har funnet ut du er gravid, da går det ikke lenge før du ikke hører noe mer.

Skrevet

bare slette personen?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor gir du ikke han en sjanse?

Anonymkode: 2299c...ade

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Men når du skal slette han på snap, så kan han da bare bli så fornærma han bare vil? Litt høflighet skader ikke. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
orkide1 skrev (12 minutter siden):

bare slette personen?

Vurderer å bare gjøre det. Han sender snap videoer av seg selv i bar overkropp sittende i senga si hver kveld å leke deilig. Er så sykt harry og turnoff, må være usikker på seg selv siden han fisker så desperat etter komplimenter men å bli kjent med ord det klarer han ikke 🤦‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor gir du ikke han en sjanse?

Fordi jeg ikke vil. Trenger ikke andre grunner enn det selvom jeg kan ramse opp fler (hint les tråden)

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er vel en del av en manns liv å bli avvist. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er en del av alle menneskers liv å bli avvist. Menn er ikke en egen utstikkende rase 

• Liker 4
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er en del av alle menneskers liv å bli avvist. Menn er ikke en egen utstikkende rase 

Har du blitt avvist noen gang av en du snapper med?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har du blitt avvist noen gang av en du snapper med?

Ja det har jeg. Alle har det

Livet går videre 

• Liker 7
  • Nyttig 3
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tok ikke lange stunden før et bittert mannetroll luktet seg frem til tråden for å lire av seg noe oppgulp på vegne av den «snytte rasen mannfolk».

Kom deg tilbake i forumene du vanligvis ferdes i. Hvor «Chad», symmetrisk ansikt  og usunne holdninger til kvinner er fokus.

Anonymkode: b2e44...3c2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Høres ut som en jeg nettopp datet. Rakk 3 dater før jeg måtte avvise. Han ble veldig intens på snap, skulle snappe helt meningsløse ting (bilen sin, han som sitter i bilen, selfie flere ganger daglig med ansiktet snudd til den samme siden (hans gode side tydeligvis), daglige «natta» snapper med han selv liggende i baris i senga og prøve å se forførende ut osv). De første 38 snappene svarte jeg på før jeg ikke orka mer, og bare åpnet uten å svare. Var jo ikke noe å svare på heller. Da kom det tikkende inn spørsmålstegn. Og om jeg ikke svarte på spørsmålstegnet kom det: fikk du snappen jeg sendte? 

😫 

Jeg sa bare at jeg dessverre ikke ønsket å fortsette datingen fordi jeg følte ikke vi var en god match. Dessverre har han ikke akseptert det og fortsetter å sende meldinger. De ignorerer jeg, for han er nødt til å akseptere at jeg ikke vil mer. Og han har fått beskjed, han ble ikke ghostet ut av det blå.

Anonymkode: af773...915

• Liker 3
Skrevet

Jeg pleier bare sende noe ala :"Beklager men jeg kjenner at jeg ikke er så interessert, lykke til videre☺️"

Så sletter jeg personen og thats it. Trenger jo ikke gjøre det til en så stor greie ☺️

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Høres ut som en jeg nettopp datet. Rakk 3 dater før jeg måtte avvise. Han ble veldig intens på snap, skulle snappe helt meningsløse ting (bilen sin, han som sitter i bilen, selfie flere ganger daglig med ansiktet snudd til den samme siden (hans gode side tydeligvis), daglige «natta» snapper med han selv liggende i baris i senga og prøve å se forførende ut osv). De første 38 snappene svarte jeg på før jeg ikke orka mer, og bare åpnet uten å svare. Var jo ikke noe å svare på heller. Da kom det tikkende inn spørsmålstegn. Og om jeg ikke svarte på spørsmålstegnet kom det: fikk du snappen jeg sendte? 

😫 

Jeg sa bare at jeg dessverre ikke ønsket å fortsette datingen fordi jeg følte ikke vi var en god match. Dessverre har han ikke akseptert det og fortsetter å sende meldinger. De ignorerer jeg, for han er nødt til å akseptere at jeg ikke vil mer. Og han har fått beskjed, han ble ikke ghostet ut av det blå.

Hvorfor sletter du han bare ikke? 

Livet er for kort til å ha gammelt grums på snap synes jeg 🙈😂

Mja sånn var min siste også sendte snap døgnet rundt av seg selv i ulike positurer og alltid i bar overkropp 😂veldig flott kar da så  var jo morsomt med litt eye candy men blir fort slitsomt og irriterende i stedet🙈

Skrevet
-Missi- skrev (10 minutter siden):

Hvorfor sletter du han bare ikke? 

Livet er for kort til å ha gammelt grums på snap synes jeg 🙈😂

Mja sånn var min siste også sendte snap døgnet rundt av seg selv i ulike positurer og alltid i bar overkropp 😂veldig flott kar da så  var jo morsomt med litt eye candy men blir fort slitsomt og irriterende i stedet🙈

Har ikke noe behov for å slette, med mindre han blir ufin. Jeg bryr meg rett og slett ikke.  Han kan jo heller slette meg om han plages. 

Veldig spesielt det voldsomme behovet for bekreftelse. Syntes det er sinnsykt turn-off. Tror mange, både menn og kvinner, ødelegger mye for seg selv der. Hvis disse bare hadde slappet av og oppført seg litt mer jordnært kunne det kanskje ha blitt noe. Men de finner vel en match en dag som er like begeistret for å sende flere titalls selfier daglig. Og som har tid og lyst til å sitte å besvare med komplimenter fra morgen til kveld😅

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sendt snapp til damer jeg var interessert i. I etterkant ser jeg at det kanskje er rart og plagsomt men for min del ville jeg bare vise at jeg bryr meg om dem og vil gi dem oppmerksomhet. Til dels ville jeg også ha en slags bekreftelse på at de ser på meg som aktuell.  Liksom at jeg har sjans på dem. Og ville være synlig  for dem i håp om at de skal like meg. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...