Gå til innhold

Forstår ikke tegnene hans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kollega som har vist litt interesse for meg. Eller.. jeg vet ikke og derfor spør jeg. Han har sett på meg lenge, og vi har hele tiden lagt merke til hverandre. Forrige helg dro vi ut på lønningspils, og han var hele tiden ved meg. Han holdt rundt meg også. Han ville ikke at jeg skulle dra, og vi satt tett. Jeg fikk snapchatten hans den kvelden. Noe mer skjedde ikke siden jeg ble med en venninne ut ett annet sted. 
Etter dette så har han sendt mer blikk på jobb, sett på meg og smiler på en måte hvor det ser ut som han er sjarmert. Han kan finne på å se lenge på meg, og smile like lenge som vi har øyekontakt.

MEN når vi har snakket på Snapchat, så virker han ikke videre interessert i å snakke sammen. Så jeg får så blandet signaler.

Tror dere han er interessert? Aldri vært borti dette. 

Anonymkode: dc41b...fe3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er interessert i deg det er klart når han holder rundt deg men om det bare er for en fylla flørt eller noe mer seriøst det er ikke lett å vite. 

Hvordan type samtaler har dere på snap og hvordan merker du at han ikke er interessert i videre prat der? Snakker dere om meningsfulle ting? For om det bare er korte kommentarer knyttet til snapbilder så er det ikke så mye å konversere rundt det , man kommer ikke inn i noe ordentlig chat av det. Prøv å snakk med han om dypere ting 

Anonymkode: f26f2...5d6

• Nyttig 1
Skrevet

Han er samme type mann som meg. Vi er ikke brautende som bare drar en med seg ut. Vi er casual og vil ikke presse oss på eller tvinge frem noe. Vi sender liksom terningen videre til jenta. 

Anonymkode: cc44f...254

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er samme type mann som meg. Vi er ikke brautende som bare drar en med seg ut. Vi er casual og vil ikke presse oss på eller tvinge frem noe. Vi sender liksom terningen videre til jenta. 

Men hva liker dere at vi gjør da? 
Han svarer ikke så utfyllende, og jeg vil jo ikke virke masete selv. Så jeg svarer og skriver ikke sørlig mye mer enn han

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er interessert i deg det er klart når han holder rundt deg men om det bare er for en fylla flørt eller noe mer seriøst det er ikke lett å vite. 

Hvordan type samtaler har dere på snap og hvordan merker du at han ikke er interessert i videre prat der? Snakker dere om meningsfulle ting? For om det bare er korte kommentarer knyttet til snapbilder så er det ikke så mye å konversere rundt det , man kommer ikke inn i noe ordentlig chat av det. Prøv å snakk med han om dypere ting 

Takk for svar! Skal prøve på det. Men føler meg masete om jeg skal starte samtale hver gang 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har en kollega som har vist litt interesse for meg. Eller.. jeg vet ikke og derfor spør jeg. Han har sett på meg lenge, og vi har hele tiden lagt merke til hverandre. Forrige helg dro vi ut på lønningspils, og han var hele tiden ved meg. Han holdt rundt meg også. Han ville ikke at jeg skulle dra, og vi satt tett. Jeg fikk snapchatten hans den kvelden. Noe mer skjedde ikke siden jeg ble med en venninne ut ett annet sted. 
Etter dette så har han sendt mer blikk på jobb, sett på meg og smiler på en måte hvor det ser ut som han er sjarmert. Han kan finne på å se lenge på meg, og smile like lenge som vi har øyekontakt.

MEN når vi har snakket på Snapchat, så virker han ikke videre interessert i å snakke sammen. Så jeg får så blandet signaler.

Tror dere han er interessert? Aldri vært borti dette. 

Kanskje han vil ha sex og spenning på jobb. Om han forsøker på det, mer direkte så må du velge. Vennskap eller sex for slike vil ikke plutselig endre seg til å ønske forhold.

Anonymkode: bfa23...573

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva liker dere at vi gjør da? 
Han svarer ikke så utfyllende, og jeg vil jo ikke virke masete selv. Så jeg svarer og skriver ikke sørlig mye mer enn han

At dere skal like oss tilbake. Men så langt har jeg aldri kommet. 

Skrevet
Determ skrev (1 minutt siden):

Alder?

Jeg er 27, han 28

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar! Skal prøve på det. Men føler meg masete om jeg skal starte samtale hver gang 

Ja det er masete å starte samtalen hver gang men om du har litt mer meningsfulle samtaler så kanskje han får mer lyst til å starte de også?:) 

Eventuelt dropp snapchat helt og sprekk bobla på neste lønningspils ved å holde en hånd på låret hans når han holder rundt deg og spør om han hadde syntes det var en dårlig ide om dere kysset, eller si at du syns han er en fin fyr og lurer på hva han tenker om dere siden dere åpenbart er tiltrukket av hverandre men er kollegaer. Da får dere katta ut av sekken og kommer videre 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er 27, han 28

Ok, da er det ikke Harald👍

Skrevet
Determ skrev (21 minutter siden):

Begynner ikke mannen din sitt navn på a?

Anonymkode: b3f28...d79

Skrevet
Determ skrev (21 minutter siden):

Du bør gå fra denne André Harald når han gjør deg så usikker at du føler at alle tråder her inne handler om han. Du vil ikke finne bevisene du leter etter, du må stole på magefølelsen din og innse at du ikke kan leve i dette forholdet når det smerter deg så mye. 

• Nyttig 1
Skrevet
Determ skrev (29 minutter siden):

ha ha ha ha.. du jakter fremdeles. The manhunt of the year. Neida jeg kødder, men håper du virkelig finner ut av det. 

Anonymkode: b8c06...499

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Begynner ikke mannen din sitt navn på a?

Anonymkode: b3f28...d79

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du bør gå fra denne André Harald når han gjør deg så usikker at du føler at alle tråder her inne handler om han. Du vil ikke finne bevisene du leter etter, du må stole på magefølelsen din og innse at du ikke kan leve i dette forholdet når det smerter deg så mye. 

Harald André, kalles ofte kun for André.  

Gjest _Falkor_
Skrevet
Determ skrev (1 time siden):

Sønnen min - Harald! Jobber som tannlege ;) 

Skrevet
Determ skrev (6 minutter siden):

Harald André, kalles ofte kun for André.  

Håper for din og den eventuelle mannen din at dette bare er trolling.

_Falkor_ skrev (5 minutter siden):

Sønnen min - Harald! Jobber som tannlege ;) 

:skratte:

Anonymkode: e5315...84f

Skrevet

Dropp å kommunisere på Snap da :) derdere har jo kontakt i "virkeligheten". Det trumfer jo Snap anyday 

Anonymkode: daebc...6ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...