AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #1 Skrevet 8. november 2022 Har en venninne som er så vakker, snill og søt med fin personlighet. mange faller for henne. Egentlig vil hun ha en kjæreste, en å bli gammel med, sier hun. Men hun faller aldri for en mann hun vil ha så nært innpå seg. Dvs hun faller for noen hun føler tiltrekning til. Hun savner utrolig høyt sex og nærhet, men hun vil ikke ha det, da hun mener det hører til kjæresteforhold. Dermed får hun ingenting av det ene eller det andre. Hva mener dere om at hun kan ha sex med en til hun finner en kjæreste Anonymkode: 2015c...ed3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #2 Skrevet 8. november 2022 Det får hun vurdere helt selv. Noen syns det er fint å ha sex med noen i mellomtiden, andre har ikke noe interesse for å ligge med noen de ikke har følelser for og skal bli kjæreste med, mens andre ligger med andre fordi de ønsker nærhet og tar til takke med en falsk type nærhet uten gjensidige følelser og blir såret og knust fordi de selv utvikler følelser av nærhet. Anonymkode: 67b82...5c3 3
Jaytee Skrevet 8. november 2022 #3 Skrevet 8. november 2022 Det får jo være opp til henne å bestemme. Hva vi mener om hennes sak er jo totalt irrelevant. 2 1
Einus Skrevet 8. november 2022 #4 Skrevet 8. november 2022 Jo flere menn, jo bedre erfaring. Jeg ville satt pris på at jeg ikke er førstemann i allefall. Men her er jeg nok ganske alene vil jeg tro. Selv har jeg hatt noen hundre i løpet av livet, hun jeg har hatt i ca 5 år nå vet ingen ting om det, men det skader henne ikke og ikke vite….. Svært få som vet dette.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Er hun jomfru? Hvor gammel er hun? Jeg var også tidligere slik som henne. Ingen forhold = ingen sex. Måtte bli 40, før jeg gjorde om på den levereglen.. Deilig å ha sex, men samtidig har jeg endt opp med å bli forelsket i en sex-venn, hvor følelsene ikke er gjengjeldt. Det er smertefylt. Anonymkode: 6ba93...91b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 17 minutter siden, Jaytee said: Det får jo være opp til henne å bestemme. Hva vi mener om hennes sak er jo totalt irrelevant. Selvfølgelig er det våres sak om hva hun mener når det blir delt her Anonymkode: 5e45f...bd2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 Einus skrev (10 minutter siden): Selv har jeg hatt noen hundre i løpet av livet, Er du kjekk eller rik? Anonymkode: 85127...919
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er du kjekk eller rik? Anonymkode: 85127...919 Ikke problem for en kvinne det Anonymkode: 6ba93...91b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #9 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke problem for en kvinne det Anonymkode: 6ba93...91b Einus er en mann. Anonymkode: 85127...919
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #10 Skrevet 8. november 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Einus er en mann. Anonymkode: 85127...919 Okei, det så jeg ikke 🙂 Da må det være noe annet ved personen 😉 Anonymkode: 6ba93...91b
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #11 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Selvfølgelig er det våres sak om hva hun mener når det blir delt her Anonymkode: 5e45f...bd2 Nei det er det virkelig ikke. Tråden er desuten laget av en som kjenner denne jenta og ikke jenta selv. Trådstarter blander seg for mye i denne jentas privatliv Anonymkode: 67b82...5c3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #12 Skrevet 8. november 2022 Gjør jo ingenting det at hun har sex med noen frem til hun finner en kjæreste 😊 Det samme gjorde jeg. Hadde sex selvom jeg hadde lyst på en kjæreste, men fant ikke den rett, men har nå funnet den rette Anonymkode: 76a0e...cd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå