Gå til innhold

Hun er på vei ut av et forhold, og jeg vet hun er interessert i meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan jeg vise henne at jeg er interessert tilbake? Hun bor et stykke unna så vi møtes ikke så ofte, kanskje en gang i halvåret eller to. Kommunikasjonen oss imellom går via teams og messenger, og det er stort sett hun som initierer kontakt.

Jeg trenger ikke masse pekefingre og moralprekner her. Hun ER på vei ut av forholdet sitt uavhengig av meg, og jeg VET hun liker meg godt. Hva kan jeg gjøre for at hun ikke skal glemme meg?

Anonymkode: 615bb...0c6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørre om å møtes?

Anonymkode: 369c8...862

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spørre om å møtes?

Anonymkode: 369c8...862

Det er litt vanskelig når vi bor så langt unna hverandre (6 timer med bil.)

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hva kan jeg gjøre for at hun ikke skal glemme meg?

Si at du tenker på henne, og ønsker henne at det går så godt som mulig med avslutningen av forholdet hun er i.

Si at du håper hun vil føle seg fri til å spørre deg om hjelp hvis du kan gjøre noe for henne.

Endret av exictence
  • Liker 2
Skrevet
exictence skrev (Akkurat nå):

Si at du tenker på henne, og ønsker henne at det går så godt som mulig med avslutningen av forholdet hun er i.

Si at du håper hun vil føle seg fri til å spørre deg om hjelpe hvis du kan gjøre noe for henne.

Akkurat det har jeg gjort, begge deler. Jeg har sagt at jeg kan hjelpe henne med huset hvis det trengs, klippe hekken og andre ting hvis hun trenger hjelp til det. Jeg vil bare ha en middag i betaling, haha. Hun lo godt og lurte på hva hun skulle lage. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Akkurat det har jeg gjort, begge deler. Jeg har sagt at jeg kan hjelpe henne med huset hvis det trengs, klippe hekken og andre ting hvis hun trenger hjelp til det. Jeg vil bare ha en middag i betaling, haha. Hun lo godt og lurte på hva hun skulle lage. 

Høres jo bra ut. Da har du jo vist at du er der for henne. 

Hun glemmer deg ikke

Skrevet

Da skal hun bo videre i huset de bor i nå? Siden du tilbyr hekklipp? Eller har hun fått seg nytt hus med hage? 

Anonymkode: bdf15...2dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Da skal hun bo videre i huset de bor i nå? Siden du tilbyr hekklipp? Eller har hun fått seg nytt hus med hage? 

Ja, hun skal bli boende i huset for barnas skyld sånn at de slipper å bytte skole.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Ja, hun skal bli boende i huset for barnas skyld sånn at de slipper å bytte skole.

Siden hun er på vei ut av forholdet, har de begynt å gjøre opp huset også da? Og mannen skal flytte ut?

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden hun er på vei ut av forholdet, har de begynt å gjøre opp huset også da? Og mannen skal flytte ut?

Stemmer

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stemmer

Da får du bare vente å se til de har hver sin adresse, og begyne der, ikke før. 

Skrevet

Høres ut som at du har gjort nok og vist at du er interessert. Ikke mas mer nå og la hun få den tiden hun trenger gjennom den tøffe omstillingen av livet.  Du sier dere møtes en gang eller to i halvåret og da klarer du å vente til da, inviter henne ut på middag på et fint sted og ta med blomster :) Viktig å ikke presse på for tidlig heller for det er noe med at man må være følelsesmessig klar og midt i en skilsmisse prosess er man ikke det 

Anonymkode: b56b4...1d3

• Hjerte 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...