AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Skrevet 7. november 2022 Hei! Jeg er 23 uker på vei. Gravid. Samboer vil ikke ha sex med meg. Dette fordi han føler det blir feil, siden barnet vårt vokser i magen min. Han mister også litt sexlysten pga det. Godt mulig han ordner seg selv da jeg er på jobb. Han spørr sjelden om oralsex, det er ikke noe nytt. Jeg har liksom alltid tatt initiativ, hehe. Jeg forstår han, men for meg er dette svært vanskelig. Jeg har sexlyst og tenker at 4-5 mnd igjen til vi kan ligge er ekstremt lenge.. Noen råd? Kan jeg snakke med jordmor/lege om sånt? Hvordan skal jeg takle dette? Det hjelper ikke alltid å ordne seg selv.. Har begynt å trene, men hjelper bare litt på frustrasjonen.. Noen andre som har vært borti lignende..? Anonymkode: 14435...b89
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #2 Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Noen andre som har vært borti lignende..? Anonymkode: 14435...b89 Har vært borti lignende på den måten at jeg mistet all lyst og interesse da samboeren min var gravid. Skjønner på en måte hvordan kjæresten din tenker. Jeg sluttet å se på kjæresten min som et seksuelt vesen, og så henne mer som en inkubator/babymaskin. Nå ble ikke det noe problem for oss, da hun selv mistet all interesse og lyst under svangerskapene sine. Gikk ca et år uten sex ved begge svangerskapene+fødsel. Har dessverre ikke noe bedre tips en å kommunisere/snakke sammen. Formidle egne tanker om tema. Er ikke så mye man får gjort utover det. Å tvinge noen til pliktsex er jo ingen løsning. Anonymkode: a6350...7d7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Skrevet 7. november 2022 Hadde det dessverre på samme måte m min mann. Han forsto meg ikke og ville ikke ha sex. Du må bare akseptere at lysten hans er på pause nå som en baby vokser inni deg. Anonymkode: fef8e...774
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #4 Skrevet 7. november 2022 Det er ikke bare å skru på sexlysten når det er en så spesifikk grunn til at den er borte. Har dere prøvd å onanere sammen? Kanskje han ikke synes det er så skremmende. Anonymkode: 6aea9...73b
hvemmen Skrevet 8. november 2022 #5 Skrevet 8. november 2022 Jeg har tidleger vært gift og har en sønn etter det. Husker da ekskone ble gravid at dette har tent meg ekstremt og det fungerte omvendt enn det du forteller. Jeg er sikker på at det finnes bare menn som har sexlyst med gravide og de som ønsker ikke det. Dere burde kanskje prøve å overleve det? Mangel på sex på en eller annen måte ødelegger for forholdet så det er synd. Du bør kanskje forsøke å fokusere på babyen i magen i stedet for.. foreløpig i hvert fall..
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #6 Skrevet 8. november 2022 Har samme problem... men bekymringen er at jeg kjenner flere som da har gått til andre kvinner fordi de fortsatt ønsker sex, bare ikke med kona.. dere menn i denne tråden som ikke vil ha sex m partner. Tenner dere fortsatt på andre damer? Kunne dere vært utro? Jeg elsker å være gravid, men å bare bli sett på som en inkubator gjør faktisk noe med selvtillitien min. Mange som bemerker kroppen min at "nå er du svær" etc etc og jeg føler meg nesten ikke som en kvinne lenger... syns det er ganske slitsomt og kjenner at jeg føler meg litt nedstemt og grenser til deprimert pga det. Vi hadde et ekstremt bra sexliv før jeg ble gravid, så jeg vet jo at han liker sex. Anonymkode: cbf5b...2ac
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #7 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Noen andre som har vært borti lignende..? Du er faktisk den første som spør om dette.., denne uka. Temaet er helt inn på ti på topp lista, blant penistråder og utroskap. Anonymkode: 899f2...26a 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2022 #8 Skrevet 8. november 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ædere menn i denne tråden som ikke vil ha sex m partner. Tenner dere fortsatt på andre damer? Kunne dere vært utro? Anonymkode: cbf5b...2ac Nei. Ikke et tema. Kjærlighet til kona og følelsen av å skape trygghet og å beskytte henne og «barnet» var ekstremt. Andre damer var fullstendig uinteressant. Om en mann er utro mot sin gravide kone, så har han enten vært utro før, eller ville vært det senere tidspunkt. Utroskap i en sånn situasjon handler ikke om at det går for lenge for mannen uten sex, og han MÅ ha sex. Det er sprøyt og tull. Anonymkode: a6350...7d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå