AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #1 Del Skrevet 7. november 2022 Hva synes dere om navnet Selma? Og hvilke navn kan evt passe fint til? Anonymkode: 49f89...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ullvott Skrevet 7. november 2022 #2 Del Skrevet 7. november 2022 Selma er fint. Jeg har ingen forslag til fornavn nr 2, for jeg synes det står godt alene. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #3 Del Skrevet 7. november 2022 Selma er fint. Min bestemor heter det. Anonymkode: 18fa1...7fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. november 2022 #4 Del Skrevet 7. november 2022 Selma er veldig fint, synes jeg! Jeg synes det bør stå alene uten et påhengsnavn. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #5 Del Skrevet 7. november 2022 Minner meg om Selma kjeks. Anonymkode: 05156...6dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #6 Del Skrevet 7. november 2022 Litt for poppis for meg! Anonymkode: 34837...c42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #7 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Litt for poppis for meg! Anonymkode: 34837...c42 Er det veldig i vinden for tiden? Har ikke hørt om noen under 5 år som heter det, men mulig jeg kjenner til for få barn Anonymkode: 49f89...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #8 Del Skrevet 7. november 2022 Selma er veldig fint.. Ville ikke hatt et annet navn bak. Slenger ut et par forslag uansett (som jeg fortsatt synes ødelegger navnet, og ikke passer) Selma Helen Selma Arlen(e) Selma Celine Selma Malen Selma Amalie Selma Emilie Anonymkode: df5c6...429 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #9 Del Skrevet 7. november 2022 Har alltid ønsket å bruke Selma etter min oldemor. Dukkene mine het Selma da jeg var yngre. Synes det er finest alene. Dessverre likte ikke mannen min "Selma" i det hele tatt, så førstemann fikk et annet navn. Søsteren min har nå en hund som heter Selma, så det blir vel ikke Selma hvis vi skulle få en jente til nå heller😅 Anonymkode: ae879...40f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #10 Del Skrevet 7. november 2022 Selma er flott. Bestemoren min het Selma Elise Anonymkode: bbda7...368 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #11 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg mente egentlig navn til eventuelle søsken som passer fint med Selma. Ser at det kunne misforstås. Hun skal ha ett navn😅 Anonymkode: 49f89...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #12 Del Skrevet 7. november 2022 Kjempefint, men kun Selma og ikke flere navn etter det. Anonymkode: 51ccc...c03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #13 Del Skrevet 7. november 2022 Selma er fint, men vi har mange babyer rundt oss med det navnet nå. Det er veldig poppis. Anonymkode: 5a70b...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. november 2022 #14 Del Skrevet 7. november 2022 Ikke fint. Minner meg om salamander. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #15 Del Skrevet 7. november 2022 Jeg liker det, men det er et motenavn for tiden. https://www.ssb.no/befolkning/navn/statistikk/navn Anonymkode: 09af1...1ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #16 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg mente egentlig navn til eventuelle søsken som passer fint med Selma. Ser at det kunne misforstås. Hun skal ha ett navn😅 Anonymkode: 49f89...d62 Selma og Oline. Anonymkode: 18fa1...7fe 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 7. november 2022 #17 Del Skrevet 7. november 2022 Helt greit navn det. Søsken til Selma kan vel hete alt mulig, men for å si noe så sier jeg Sarah eller Samantha hvis det blir jente, og Samuel eller bare Sam hvis det blir gutt? Jeg synes i alle fall de navna passer med Selma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 7. november 2022 #18 Del Skrevet 7. november 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg mente egentlig navn til eventuelle søsken som passer fint med Selma. Ser at det kunne misforstås. Hun skal ha ett navn😅 Anonymkode: 49f89...d62 Godt valg! Det er et veldig pent navn. Som navn på eventuelle søsken senere... Noe på S, der også? Siri hvis det er jente. Jeg liker Siri fordi det kan uttales på alle språk og er kort og enkelt å si. Hvis det er gutt... tja, noe litt gammeldags som er hentet frem igjen, siden Selma også er et gammelt navn? S... Sivert? Sondre? Sigurd er jo også blitt moderne igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Toyah Skrevet 7. november 2022 #19 Del Skrevet 7. november 2022 Liker navnet veldig godt, men Selma står seg best alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2022 #20 Del Skrevet 7. november 2022 Fint navn. Anonymkode: b7cf6...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå