Gå til innhold

Endelig mandag og jobb!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter at ungene flyttet ut og jeg er singel syns jeg helgene er pyton å komme seg gjennom. Tiden går såå sakte, og liker ikke å sitte å se på tv hele dagen heller.   Savner det å ha en gubbe i sofaen å små snakke med, lage middag sammen med ,  å våkne opp til å bli holdt rundt og ligge å små snakke i sengen og koselig å gå å legge seg sammen og gi hverandre massasje osv.   Tiden går så mye fortere når man er to og gøyere å finne på ting samen med.  Så er det den følelsen  at alle andre har noen,  og koser seg med i helgene, og jeg sitter her alene, og huset er så tomt.  Min eneste venninnine har nettopp funnet seg en  type og er lykkelig forelsket.   Mine søsken er lykkelig gift med små barn.   Jeg er på div dating apper og snakker med noen, men det går såå tregt. Han ene jeg snakker med sender kun en melding i døgnet. Det er og vanskelig å like noen, uff nei,  mister litt troen .

Anonymkode: 4ac05...b08

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest _Falkor_
Skrevet

❤ Plutselig skjer det!

Jeg var sikker på at jeg kom til å være evig singel jeg også, plutselig møtte jeg en og har nå vært i et forhold i over et halvt år. Det er litt sant det, at det skjer når man minst venter det. 

Løft hodet og ikke gi opp håpet, er sikker på at du er ei flott dame og at du kommer til å finne den rette en vakker dag!

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter at ungene flyttet ut og jeg er singel syns jeg helgene er pyton å komme seg gjennom. Tiden går såå sakte, og liker ikke å sitte å se på tv hele dagen heller.   Savner det å ha en gubbe i sofaen å små snakke med, lage middag sammen med ,  å våkne opp til å bli holdt rundt og ligge å små snakke i sengen og koselig å gå å legge seg sammen og gi hverandre massasje osv.   Tiden går så mye fortere når man er to og gøyere å finne på ting samen med.  Så er det den følelsen  at alle andre har noen,  og koser seg med i helgene, og jeg sitter her alene, og huset er så tomt.  Min eneste venninnine har nettopp funnet seg en  type og er lykkelig forelsket.   Mine søsken er lykkelig gift med små barn.   Jeg er på div dating apper og snakker med noen, men det går såå tregt. Han ene jeg snakker med sender kun en melding i døgnet. Det er og vanskelig å like noen, uff nei,  mister litt troen .

Jeg og gledet meg til å komme meg på jobb idag. Hadde fri i helga og gjorde absolutt ingenting... mister all motivasjon når jeg blir sittende alene slik. Men vet jeg trengte hvilen så .. men ble mye tv titting ja... så idag har det vært full action på jobb igjen og det er bedre for meg kjenner jeg.  Vanskelig å møte noen som man føler det klaffer med ja.. 

Er du ute etter kjæreste eller full pakke med samboer? 

Jeg har kommet til konklusjon at jeg kunne tenkt meg en kjæreste men ikke samboer. Tror en går fortere lei hverandre hvis en skal bo oppå hverandre hele tiden... bedre å bevare det positive .. jeg klarer meg fint på egen hånd så slik sett men hadde vært fint å ha noen å finne på noe med og besøke osv osv.

• Liker 1
Skrevet

Hvis dere virkelig mener det er bedre å være på jobben å ha fri, er det  noe alvorlig feil et sted. Da bør dere revurdere hvordan dere lever livet.

Anonymkode: c28f7...e55

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis dere virkelig mener det er bedre å være på jobben å ha fri, er det  noe alvorlig feil et sted. Da bør dere revurdere hvordan dere lever livet.

Anonymkode: c28f7...e55

ja det er sikkert ikke så lett for noen og forstå som har venner og familie rundt seg til en hver tid... ikke alle har det. 

Skrevet

Skjønner ikke dette i det hele tatt. Å ha fri fra jobb i helgene og endelig få være i fred,er det beste som finnes. Kjedelig hvis man er pliktig til å møte opp på noe en helg da man endelig har fri, som man har ventet på i fem dager.

Anonymkode: aaae9...2da

• Nyttig 1
Skrevet

Du bør lære deg å trives i ditt eget selskap, og finne deg en hobby som du kan bruke tiden din på. Jeg driver med hobbyen min 9-12 timer om dagen når det er helg, har ikke barn. Helgene går altfor fort.

Anonymkode: d00ef...ad0

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du bør lære deg å trives i ditt eget selskap, og finne deg en hobby som du kan bruke tiden din på. Jeg driver med hobbyen min 9-12 timer om dagen når det er helg, har ikke barn. Helgene går altfor fort.

Anonymkode: d00ef...ad0

jeg kan bare svare for meg selv jeg meldte meg inn i en frivillig organisasjon her for å bli kjent med nye folk. Men jeg trives ikke jeg føler meg ikke inkludert i det heletatt og. Og bare å være med på noe så blir jeg så usikker for jeg får ingen støtte hvis jeg melder meg på noe..så er det en stor klikk der som har kjent hverandre i åresvis og de personene der går jeg svært dårlig sammen med. 

Men jeg er med på ett quiz lag men det er jo hver tirsdag og ikke i helgene.. hobbyer foregår som regel på kveldstid i ukedagene. Jeg har heller ingen venninner her å henge med. På jobb henger jeg masse med kolleger hele dagen og tiden flyr. 

Jeg har bestandig trivdes i eget selskap men noen ganger blir det kjedelig lell. jeg kan finne på å dra på biltur til sverige, gå turer, gå på kino osv osv..men det er demotiverende å måtte gjøre alt alene. Må kjempe med meg selv mange ganger... og så er det så mye enklere å bli sittende i sofaen og se på tv eller diskutere på kg.. ha ha ha.. 

Jeg har heller ikke alskens penger til å betale for hobbyer.. jeg er interessert i hester og har prøvd å få kommet meg inn i en stall, men når en må betale for å pusse en hest så gidder jeg ikke. 

Men dukker det opp noe som skulle passe meg så slenger jeg meg nok på. 

Har forresten bare annenhver helg fri og.. og trenger hvile når jeg først er hjemme men å hvile er jo ikke akkruat full fart da men vet det er viktig for min del for å klare nye arbeids uker. 

Endret av GrønnNellik68
Skrevet

Jeg har bare annenhver helg uten barn, men kjenner jo til at søndagen av og til kan bli lang, spesielt på denne årstida. Nå har jeg etter hvert blitt engasjert i mye via fritidsaktiviteten til en av ungene da, så nå sliter jeg nesten mer med at jeg ikke har en hel dag fri... Men det er jo den enkleste løsningen, finne noe å gjøre sammen med andre. Inviter andre med på aktiviteter, jeg har et par kollegaer jeg er på tur med innimellom, og forrige helg ble det en vinkveld. Vi har også vært på et show sammen. Det jeg har erfart er at du må ta initativ selv, ikke vente på at andre skal gjøre det. Jeg tenker også et det er litt skummelt å forvente at en fremtidig kjæreste skal være der og holde deg med selskap hele tiden. Jeg tenker at de fleste i voksen alder trenger litt alenetid også. Jeg gjør i alle fall det. Så finn en måte å bli fornøyd alene først, så blir tid sammen med en kjæreste en bonus, og ikke noe du føler du MÅ ha for å ha det bra.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Høres ut som du må få deg en interesse. Når du ikke klarer å ha 2 dager fri, lengter til jobben igjen. Da bør alle alarmklokker ringe.

Tiden går aldri sakte, den går heletiden den. Se på klokka di, den tikker fremover heletiden :) 

Er DU som må aktivere deg med noe, få deg noe du liker å drive med. Ikke baser livet ditt på at du må ha en mann.

Skal noen like deg, må du først like deg selv.

Anonymkode: 3f55c...7ee

Skrevet

Jeg er også en av de som gleder seg til jobb, fordi jeg trives skikkelig godt med arbeidsoppgaver og kolleger, men jeg har ingen problemer med å få tiden til å gå i helgene heller. 
Men du bør få deg noen interesser og hobbyer hvor du kommer deg ut av huset. 
For en ting har jeg lært av å date en del, og det er at veldig få ønsker seg kjæreste som ikke kan underholde seg selv, og ikke finner på annet enn tv-titting. 

Jeg merker selv også at jeg trekker meg unna menn som på en eller annen måte sier at de ikke har noe som helst hobbyer/interesser, og ikke gjør annet enn å se på tv. Har vært sammen med en slik tidligere, og det var så utrolig slitsomt å være sammen med en som ikke trivdes i eget selskap, og var avhengig av meg for å få tiden til å gå. 

Så mitt forslag er å finne deg noen hobbyer, og lære deg trives i eget selskap. 
Men ja, det kan gå tregt chatte med folk på datingsider, folk skriver jo tross alt med mange på en gang.

Anonymkode: 36481...52b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...