GÃ¥ til innhold

Er heelt besatt av de🚒

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brannmenn viirkeliig, en periode var det politimenn som gjaldt, flere av politimennene jobbet med hverandre, gjerne 7-8 stk, selvom de visste om meg alle sammen, men ble ikke noe seriøst (en tendens jeg har, jakter videre), nå er jeg besatt av bare brannmenn! Den svarte uniformen deres. Så mange ganger jeg har sett de i butikken og fått øynene opp for de. Flere som har greie for de? Vil ikke ha noen andre, kun brannmann... kjekk og muskuløs. Flere som har greie for de?  Men virkelig en gang fikk jeg øyekontakt med en sykt kjekk brannmann på butikken. Så smilte vi til hverandre.... ouff for en kjekk fyr, i den svarte uniformen. Og høy og kjekk. Så han aldri mere igjen😭🙄 begynne å lete på tinder og happen nå da. Og da snakker vi om eldre fra 35-50, samme med politimenne jeg var med. Var mye eldre enn meg. En politibetjent på 35-36 er mere attraktiv enn en finansmann som er 26-27. Og jeg er 24 år..... 

Anonymkode: a52aa...44b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er helt uvanlig, nei

Skrevet

Du høres jo ikke frisk ut.

Anonymkode: e877e...3c6

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du høres jo ikke frisk ut.

Anonymkode: e877e...3c6

🤔😂at de er mye eldre enn meg? Eller at jeg liker menn i uniform. Det er vel vanlig....

Skrevet

"Grenseløs atferd" kalte man slikt i ikke så gamle dager. 

Tror faktisk fremdeles ikke det er spesielt vanlig å ha 7-8 sexpartnere om gangen. Og ihvertfall ikke som er langt eldre enn seg selv. 

Har du vokst opp med en fraværende far, tilfeldigvis? 

Anonymkode: d58f8...8dd

• Liker 2
Skrevet

Du vet at de går i joggebukse som sægger i rumpa og lurvete t-skjort når de har fri.....?

Anonymkode: 45cb3...027

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

"Grenseløs atferd" kalte man slikt i ikke så gamle dager. 

Tror faktisk fremdeles ikke det er spesielt vanlig å ha 7-8 sexpartnere om gangen. Og ihvertfall ikke som er langt eldre enn seg selv. 

Har du vokst opp med en fraværende far, tilfeldigvis? 

Anonymkode: d58f8...8dd

Nei er du gærn, 7-8 stk im ganten? Alle har jeg ikke liggi med. Jeg har holdt meg til en om gangen over en periode på 4-5 mnd. Kun 2 av de jeg har liggi med. De andre har vært en date eller kun vennskap i bildet. Nei men mistet onkelen min da han var 31 år, skulle vært 38 år idag. Var altfoor glad i han, han forstod meg på mange måter.... og etter det så finner jeg en trøst hos eldre menn

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...