EnduranceMax Skrevet 6. november 2022 #1 Skrevet 6. november 2022 Hei. Noen damer som elsker BJ ? Har slitt på denne fronten. Er glad i å både gi og motta oral, men har slitt med jenter som ikke er glad i det.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #2 Skrevet 6. november 2022 Nei ingen liker det Anonymkode: db7c2...328 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #5 Skrevet 6. november 2022 Nope. Elsker å motta oralsex. Liker ikke å gi🤷🏼♀️ Anonymkode: 925ae...144
EnduranceMax Skrevet 6. november 2022 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nope. Elsker å motta oralsex. Liker ikke å gi🤷🏼♀️ Anonymkode: 925ae...144 Er du mann eller dame ?
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #7 Skrevet 6. november 2022 Esker B&J isen ja. Med sjokolade og brownie biter... å sutte på noen tiss derimot, det driver jeg ikke med. Æsj! Anonymkode: d59df...1db
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #8 Skrevet 6. november 2022 Nei, gjør det kun for at mannen liker det. Anonymkode: 48933...fa3
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #9 Skrevet 6. november 2022 EnduranceMax skrev (2 timer siden): Er du mann eller dame ? Dame. Veldig deilig for meg å ha en samboer som elsker å gå ned på meg, men ikke er noe opptatt av at jeg skal gå ned på han… Bare glad for å slippe🤷🏼♀️ Anonymkode: 925ae...144
EnduranceMax Skrevet 6. november 2022 Forfatter #10 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dame. Veldig deilig for meg å ha en samboer som elsker å gå ned på meg, men ikke er noe opptatt av at jeg skal gå ned på han… Bare glad for å slippe🤷🏼♀️ Anonymkode: 925ae...144 Skjønner. Han går glipp av mye moro 😅
knutm Skrevet 6. november 2022 #11 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei ingen liker det Anonymkode: db7c2...328 Tull Min x som slo meg og derfor brudd, elsket å suge og deeptroathe og jeg trengte ikke gi henne forspill idet hele tatt pga hu ble kåt kjempe våt av å suge🙀😻🥰
knutm Skrevet 6. november 2022 #12 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dame. Veldig deilig for meg å ha en samboer som elsker å gå ned på meg, men ikke er noe opptatt av at jeg skal gå ned på han… Bare glad for å slippe🤷🏼♀️ Anonymkode: 925ae...144 Han elsker deg og underlivet og håper på å få noe igjen en vakker dag. Synd på han stakkars
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #13 Skrevet 6. november 2022 EnduranceMax skrev (3 minutter siden): Skjønner. Han går glipp av mye moro 😅 Han gjør ikke det. Han er aktiv og dominant i senga. Han liker å «bruke» meg. Edge meg, gå ned på meg, bruke forskjellige leketøy osv. Han gidder ikke at jeg skal være aktiv og gjøre ting på han. Det gir han svært lite. Han sin tenning er min nytelse. Jeg er bare sjeleglad for at han har den seksualiteten han har💃🏼 Anonymkode: 925ae...144 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Skrevet 6. november 2022 knutm skrev (1 minutt siden): Han elsker deg og underlivet og håper på å få noe igjen en vakker dag. Synd på han stakkars Du kunne jo prøvd å suge han du, og se hva han sier😊. Han vil ikke suges. Han er aktiv og dominant i senga. Han liker å «bruke» meg. Edge meg, gå ned på meg, bruke forskjellige leketøy osv. Han gidder ikke at jeg skal være aktiv og gjøre ting på han. Det gir han svært lite. Han sin tenning er min nytelse. Jeg er bare sjeleglad for at han har den seksualiteten han har💃🏼 Du må slutte å bruke deg og din seksualitet som målestokk. Alle menn er ikke som deg. Anonymkode: 925ae...144
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #15 Skrevet 6. november 2022 Jeg er veldig glad i å suge kjæresten min, han digger det og. Blir tent av å gi han nytelse. Går heldigvis begge veier, han slikker meg og. Anonymkode: 5cc93...d4a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå