Gå til innhold

Hvilket bilmerke er best av disse?

AnonymBruker

Bilmerker  

67 stemmer

1. 1. Hvilket merke mener du er best?

• Toyota
      20
    • Ford
      1
    • Opel
      1
    • Subaru
      3
    • Mercedes
      4
    • Tesla
      7
    • BMW
      7
    • Audi
      7
    • Jaguar
      1
    • Peugeot
      1
    • Mitsubishi
      2
    • Volvo
      13

Anbefalte innlegg

Tenker på alt fra driftssikkerhet, modellutvalg og pris, til praktisk utforming, komfort og forbruk av drivstoff. Har du noen erfaringer med disse merkene, ville det vært fint om du kom med en kommentar i tråden. Er det et som per nå peker seg ut i positiv retning? Noen du aldri vil ha igjen?

Anonymkode: 037ea...9c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Epler og pærer. Det er sterke meninger om dette, og fakta kan sprike i alle retninger avhengig av bilmodell. En Toyota kan være fantastisk pålitelig, men drepende kjedelig å kjøre. En Volvo kan ha knallgode seter og markedsledende ergonomi og sikkerhet, men så er det et knipe deler som feiler på den. Jaguar ser sexy ut og får naboen til å spørre hva du har fått råd til, men så må du signere en NDA når du selger skitbilen tilbake til produsenten. Hva ønsker du å oppnå med denne undersøkelsen?

Anonymkode: 3d53e...72b

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite som slår Toyota når det gjelder driftssikkerhet og økonomi.

Anonymkode: d4ff8...ac2

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er jo som regel tullete å ta utgangspunkt i et bilmerke i sin helhet. Det blir det samme som å spørre om det beste fotball-laget; folk svarer sitt eget lag. Eller beste musikeren; Selv den beste artisten har noen ræva sanger.

Mange av bilmerkene har også masse dårlige biler, og hva som fungerer som komfort for noe, fungerer ikke for andre. Samboeren elsker teslaen sin, men jeg synes det er kjempe-upraktisk å trykke rundt på skjermen for å skru på varme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

VW mangler. 

Anonymkode: f7918...0bc

Like greit

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda merkeligere enn at populære Volkswagen mangler er at verdenslederne Kia/Hyundai ikke er med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen liker mora, andre dattera…vil alltid være uenighet rundt hvilke biltyper som er best.

Anonymkode: ab5e9...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teatrica skrev (17 timer siden):

Nei.

Jo. Jeg skal heller dytte hva enn jeg kjører enn å skru på en VW igjen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Enda merkeligere enn at populære Volkswagen mangler er at verdenslederne Kia/Hyundai ikke er med.

Den er jeg mye mer enig i. Kjørte en x'ceed i fjor, det er jaggu meg en av de beste bilene hei har kjørt i det siste.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
TheHairyToothfairy skrev (15 minutter siden):

Den er jeg mye mer enig i. Kjørte en x'ceed i fjor, det er jaggu meg en av de beste bilene hei har kjørt i det siste.

Jeg har generelt et veldig godt inntrykk av KIA, uten at jeg kan påberope meg bil kompetanse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har generelt et veldig godt inntrykk av KIA, uten at jeg kan påberope meg bil kompetanse.

Vi har Kia sportage og er superfornøyd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neon_sun skrev (22 minutter siden):

Vi har Kia sportage og er superfornøyd. 

Kjøpte du helt ny?☺️jeg er usikker på om jeg bør kjøpe helt ny, hvilken modell erc🙈En 2 år gammel KIA har vel hatt en del verditap(?). Samtidig har man 5 års garanti igjen👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...