AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #1 Skrevet 3. november 2022 Jeg har holdt på med en fyr en stund, vi valgte å avslutte pga litt forskjellige ting. Vi har hatt sex. Jeg er veldig obs påå bruk av kondom. Men denne gangen brukte vi ikke kondom. Og det er 15 dager siden. Jeg stolte på han. Og spurte om han hadde noen kjønnssykdommer eller har testet seg.Og da sa han har ingen. Etter 2 dager så startet intens kløe, svie i underlivet. Kjønnsleppene er røde. Og med feber såklart hadde jeg og,  magesmerter. Så bestilte legetime og tok div prøver. Og fikk påvist Gonoré. Jeg trodde jeg skulle besvime. Er så altfoor ille. Og hvordan skal jeg ta det opp med han fyren? Ikke nok med det men fyren er jo tidens største Gossiper.... snakker med kollegaer og venner om alt fra sex til andre ting, og kompisene og han er og ganske dirtyminded,. Og han kommer til å si sikkert til alle at det er jeg som har gitt han kjønnssykdommen, og at jeg er uhygienisk osv. for å få det til å se ut som at han er den uskyldige, han gjør dette for å virke tøff.... jeg vil ikke at han skal dele dette videre..... da jeg ikke vil få rykte for å være ung, dum og uhygienisk. Har aldri i mitt liv hatt en eneste kjønnssykdom, og dette er første gangen... Anonymkode: c000f...45c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #2 Skrevet 3. november 2022 Hadde du testet deg på forhånd, da? I så fall så har du jo fått det av han, og da kan du jo bare si at det var dumt at han løy om sykdommer, for nå har du fått gonoré. Uansett så må du jo bare si det til han som det er, han må jo også teste seg. Anonymkode: 7ffbb...76c 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #3 Skrevet 3. november 2022 Ikke ta sorgene på forskudd på hva han vil si. Er det ikke sånn lenger at lege/helsestasjon kan ta kontakt direkte med de som er utsatt for smitte? Så slipper du å ha noe mer med han fyren her å gjøre? Høres ut som han ikke med hundre prosent sikkerhet kan si de har noe med deg å gjøre om helsestasjonen ringer han for testing… Anonymkode: 379f8...8c4
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #4 Skrevet 3. november 2022 Sitat Symptomene på gonoré opptrer som regel to til syv dager etter smitte (inkubasjonstid), det er vel nærliggende å tro HAN har smittet deg så her ville jeg rett og seltt sent en melding og sagt jeg tror du har gonore og det var en "gave" jeg ikke satte pris på å få... Anonymkode: 1a2f4...506 3
feliek54 Skrevet 3. november 2022 #5 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hadde du testet deg på forhånd, da? I så fall så har du jo fått det av han, og da kan du jo bare si at det var dumt at han løy om sykdommer, for nå har du fått gonoré. Uansett så må du jo bare si det til han som det er, han må jo også teste seg. Anonymkode: 7ffbb...76c Enig her
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #6 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hadde du testet deg på forhånd, da? I så fall så har du jo fått det av han, og da kan du jo bare si at det var dumt at han løy om sykdommer, for nå har du fått gonoré. Uansett så må du jo bare si det til han som det er, han må jo også teste seg. Anonymkode: 7ffbb...76c Jaj jeg gjorde det. Bruker alltid kondom også.... Anonymkode: c000f...45c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #7 Skrevet 3. november 2022 Du må jo ikke si det selv. Er jo helt vanlig at man oppgir til helsepersonell hvem man kan ha smittet og så ringer de. Tror ikke helt på denne historien. Anonymkode: d0da8...caa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #8 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du må jo ikke si det selv. Er jo helt vanlig at man oppgir til helsepersonell hvem man kan ha smittet og så ringer de. Tror ikke helt på denne historien. Anonymkode: d0da8...caa Jeg snakket med legen min, og han sa du må fortelle det til han....han sa det er de siste 2 mnd det har vært veldig mye smitte av Gonoré. Merkelig du velger å ikke tro på dette. Anonymkode: c000f...45c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #9 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg stolte på han. Og spurte om han hadde noen kjønnssykdommer eller har testet seg.Og da sa han har ingen. Anonymkode: c000f...45c Uff jaja. Aldri stol på en kåt mann. Anonymkode: 6272c...0fa 1 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #10 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg snakket med legen min, og han sa du må fortelle det til han....han sa det er de siste 2 mnd det har vært veldig mye smitte av Gonoré. Merkelig du velger å ikke tro på dette. Anonymkode: c000f...45c Men da er det jo bare å skrive en sms. Hvis du vil være ordentlig drittsekk lar du være. Gonoré gir som regel alltid tydelige symptomer. Grønn utflod etc. Han merker at han har det. Anonymkode: d0da8...caa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #11 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da er det jo bare å skrive en sms. Hvis du vil være ordentlig drittsekk lar du være. Gonoré gir som regel alltid tydelige symptomer. Grønn utflod etc. Han merker at han har det. Anonymkode: d0da8...caa Eventuelt får han beskjed av en annen sexpartner. Jeg hadde gitt faen. Anonymkode: d0da8...caa 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #12 Skrevet 3. november 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Eventuelt får han beskjed av en annen sexpartner. Jeg hadde gitt faen. Anonymkode: d0da8...caa Får nok sende noen kondomer fra helsenorge til adressen hans.... Anonymkode: c000f...45c
Forundret.. Skrevet 3. november 2022 #13 Skrevet 3. november 2022 Du må jo si fra at han må gjøre noe med det. AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Men da er det jo bare å skrive en sms. Hvis du vil være ordentlig drittsekk lar du være. Gonoré gir som regel alltid tydelige symptomer. Grønn utflod etc. Han merker at han har det. Anonymkode: d0da8...caa Æsj! AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Får nok sende noen kondomer fra helsenorge til adressen hans.... Anonymkode: c000f...45c Går det ann da?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #14 Skrevet 3. november 2022 Forundret.. skrev (2 minutter siden): GÃ¥r det ann da? Â https://www.helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/kondom/ Anonymkode: d0da8...caa
Forundret.. Skrevet 3. november 2022 #15 Skrevet 3. november 2022 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden):  https://www.helsenorge.no/sex-og-samliv/prevensjon/kondom/ Anonymkode: d0da8...caa En kan jo ikke bestille til andre. En må jo verifisere med sms. Om en ikke bare bytter ut navn og adressen da.. Vi har forresten brukt gratis kondomer.no i flere år og er fornøyde med dem. Endret 3. november 2022 av Forundret..
AnonymBruker Skrevet 3. november 2022 #16 Skrevet 3. november 2022 "Hei, du må gå på helsestasjonen å få medisiner for du har gitt meg gonoré. Test deg oftere og slutt å jug om at du er clean når du ikke er det! Man kan bli steril! Takk skal du faen meg ha!" Anonymkode: 21295...540
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå