Gå til innhold

Klarer du ikke å ha sex med en mann uten å utvikle følelser for han, så er du en pingle

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarer du ikke å ha sex med en mann uten å utvikle følelser for han, så er du en pingle. Da mener jeg å ligge med en fast mann over lengre tid, ikke ONS. Tror ikke jeg kjenner noen andre kvinner som ikke har gått i denne fella. Noen flere ganger. Noen klarer til og med ikke å ha sex med en fyr uten å ha følelser for han til å begynne med. Noe så tafatt.

Anonymkode: ef26f...fcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det nå ofte hormoner som gjør at man utvikler følelser når man har sex med noen over tid. Når det er sagt så har jeg i flere tilfeller hatt jevnlig sex med noen uten noe som helst følelser,men noen ganger har det vært umulig og unngå

Skrevet

Ja tenk så kjipt at folk er forskjellige! Vi burde alle være helt like. 

• Liker 6
  • Nyttig 10
Skrevet

Ikke alle er så tøff som deg.

Anonymkode: 9d0a0...37c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klarer du ikke å ha sex med en mann uten å utvikle følelser for han, så er du en pingle

Eventuelt bare en helt vanlig kvinne med et, i utgangspunktet, sunt forhold til sex. 

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Følelser? Hva er ekte følelser? Det vet du hvis du møter en tvillingsjel. Da vil følelsene du utvikler under sex bare være bagateller som man fint kan leve med :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Klarer du ikke å ha sex med en mann uten å utvikle følelser for han, så er du en pingle. Da mener jeg å ligge med en fast mann over lengre tid, ikke ONS. Tror ikke jeg kjenner noen andre kvinner som ikke har gått i denne fella. Noen flere ganger. Noen klarer til og med ikke å ha sex med en fyr uten å ha følelser for han til å begynne med. Noe så tafatt.

Ja deg om det. Jeg har det helt fint med det. Ikke skjønner jeg hvorfor det egentlig skal plage deg.  

Anonymkode: a43cf...6d4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

"om ikke du er som meg er du pingle, og hva du føler om sex har jeg noe med!" 

Hva vil du ts? 

Anonymkode: e544e...a2d

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Og du Ts er en "pick me" jente. Vi er vel alle stereotyper. 

Anonymkode: a184c...a83

• Liker 4
Skrevet

De aller fleste "klarer" å ha sex med en mann uten at det er følelser innvolvert. Det er faktisk forsvinnende lett for de fleste av oss kvinner å finne en kar å spre bena for. Men viss man ikke får noe igjen for tilfedig sex, hva er det poenget? Tid, krefter og risiko brukt på noe med svært liten profitt for oss som ikke får noe  spesielt ut av sex uten følelser. Syntes det var gøy når jeg var yngre å eksperimentere litt, men nå er det cirka like interessant som å skulle spille fotball for min del. Altså, overhode ikke interessant. 

• Liker 6
Skrevet

https://naob.no/ordbok/pingle_1

Nei, jeg tviler på at pingle er ordet du leter etter. Det gir ikke mening. Prøv heller å finne et ord som formidler det du egentlig mener. 

Anonymkode: 0ad99...daf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Nei, menn er ikke noe man går inn i forhold med. De er en forbruksvare. Pick me jenter gjør alt for at menn skal like dem.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Tviler på at TS er jente.

Anonymkode: 489f7...e33

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Ikke alle er så tøff som deg.

Anonymkode: 9d0a0...37c

Les: kynisk 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tviler på at TS er jente.

Anonymkode: 489f7...e33

Selvsagt tviler du på det. Ventet bare på den påstanden. Jeg tenker ikke som deg , derfor kan jeg ikke være kvinne. 🙄

• Liker 1
Skrevet

Dont feed the troll 

Anonymkode: 26c8c...ee6

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Ok, da får jeg være pingle😅

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
herzeleid skrev (39 minutter siden):

Eventuelt bare en helt vanlig kvinne med et, i utgangspunktet, sunt forhold til sex. 

Hva vet du om det? Du vet at sex i utgangspunktet handler om å føre gener videre? Kvinnelig biologi er ikke nødvendigvis noe mindre kynisk enn mannlig biologi. 

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Denne påstanden vil jeg snu på hodet. Klarer du å ha sex med en mann , uten noen form for følelser , er du en H…

Endret av NiceOrNothing
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
NiceOrNothing skrev (1 minutt siden):

Denne påstanden vil jeg snu på hodet. Klarer du å ha sex med en mann , uten noen form for følelser , er du en H…

Hvorfor det? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...