Gå til innhold

Noen som liker å tisse på seg?


Gjest Tissejenta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tommy_*

Ja,er deilig:)

Morten(38,Østlandet)

Innlegget er redigert iht. Kvinneguidens regler. Skya (mod)

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_snuppa_*

Gubben tenner ikke på slikt. Og etter ei god runde i senga må jeg stortsett opp og på do. Nå har jeg løst det med å ha ei truse med god bleie liggende ved senga. Da kan vi fortsette kosen etter samleie. Prøvde ut dette i går kveld. Tror han har et litt mer positivt syn på bleiebruk og kosing nå. Får se til kvelden om jeg kan få han med på litt aktiviteter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Æh..ja, det stod nok masse jenter og tissa på seg i 17 Mai toget...

Sikkert noen som bæsja på seg også!! Hurra!

:fnise:

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urin er rent i blæra ja, men med en gang det kommer ut av kroppen dannes det jo grobunn for bakterier... jeg hadde ikke orket å gå med tissevåte klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk helt hakeslepp av å lese denne tråden...

Hva gjør dere når dere for eksempel har pissa i et par jeans ? Går dere rundt og tror at ingen ser/lukter det, da, eller er det noe dere gjør hjemme i stuene deres...? Syns det høres helt merkelig ut, og tror at de fleste som har skrevet inn her bare tuller.

Herregud, folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt hakeslepp av å lese denne tråden...

Du er tydeligvis ikke helt oppdatert på ulike lyster og fetisjer.

At man ikke tenner på det selv er helt greit, men mener du seriøst at du aldri har hørt om det? Virker jo neste sånn, i og med at du får "hakeslepp"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snuppa_*

Jeg skammer meg over denne fetisjen selv... så jeg tør ikke fortelle noen at jeg drømmer om å tisse på meg. Men herregud: skader det noen andre at man liker å tisse på seg, så lenge man ikke pisser på folk som ikke liker det? Jeg lurer egentlig på hvor vanlig denne fetisjen er, og hvordan den oppstod hos meg.

Hvordan kan man på best måte leve ut denne fetisjen (jeg tenker da på individuell aktivitet, altså være hjemme alene og holde ting i skjul)? Kan man gå på apotek og spørre om en enkeltprøve på en bleie for eksempel? Noen som har gjort dette. Ville neppe kjøpt en hel pakke til meg selv. Noen forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Oslo

Jeg har ikke "tisse på meg" fetish, men fetish for bleier. Det er fullt mulig å få prøver på apoteket/bandagist, men er litt flaut da. Når jeg kjøper kjøper jeg som oftest to pakker, så holder det en stund.

Hvordan du vil leve ut fetishen er jo opp til deg. Noen finner partnere som er med på leken, til og med tenner på det selv etter hvert. Andre er ikke like heldige, og det ender i brudd. Jeg har sagt et til to ekser, og det har gått greit. Ikke noe øredøvende suksess, men ikke altfor ille heller.

Og du er ikke den eneste som skammer deg. Visste allerede i 5-års alderen at jeg var tiltrukket av bleier uten å vite hvorfor. Da jeg kom i puberteten koblet jeg det opp mot sex. Prøvde bleie for første gang da jeg var 14, prøvde å kutte ut et par ganger, men har nå (er 28) innsett at fetishen kommer til å være med meg resten av livet. Får jeg en partner som støtter opp om det og til og med tenner på det vil det jo ikke være noe problmen. Men å gå in i nye forhold med dette "handicapet" er ikke alltid like gøy dessverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke si det å tisse på seg gjør så mye for meg men det er jo 100% rent så folk får bare holde på.

100% rent på små barn som kun drikker morsmelk, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er tydeligvis ikke helt oppdatert på ulike lyster og fetisjer.

At man ikke tenner på det selv er helt greit, men mener du seriøst at du aldri har hørt om det? Virker jo neste sånn, i og med at du får "hakeslepp"...

Jeg har jo hørt om golden showers, men å tisse på seg??!!! Sitte der med bleie på seg og nyte følelsen av kaldt tiss ???

Nei....det har jeg ikke hørt om før nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kongsvinger
Ja, jeg liker å tisse på meg, eller det vil si tisse i bleia mi. Det er utrolig pirrende å gå med en tykk myk bleie på seg, som sitter tett til kroppen og gnir seg inntil huden på de sensitive områdene. Og når man tisser... oi, oi, oi for en følese det gir når tisset renner ut i bleien langs kroppen og kiler huden varmt og godt før urinen forsvinner inn i bleia :)

du burde prøve en tisse truse. den er en trang latex truse som holder på tisset og lager et fint lager med piss rundt fitta eller pikken anbefales.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Gjest Gjest_Jenta_*

Jeg er en jente på 20 som tenner veldig på tanken på å ha en stappfull blære som presser skikkelig på. Og så tenner jeg veldig på tanken at alt bare renner i buksa og det blir våtere og våtere samtidig som man kjenenr en slags skamfølelse og fortvilelse i den stressede situasjonen. Jeg har mange ganger drømt at jeg tisser på meg. En gang var jeg så pissatrengt at jeg ikke rakk å få av meg buksene. Plutselig sto jeg der og ble varm og våt i skrittet mens jeg kjempet mot glidelåsen. Jeg fikk jo aldri av buksa før det var for sent... søren som den drømmen der pirret meg!

Forresten, tviler på at det er så veldig mange flere gutter enn jenter som tenner på dette med tissing (individuell tissing), Tror bare gutter er mer åpne om det. Hvorfor i alle dager skulle sånt være deiligere for gutta?

Flere jenter som tenner på tanken om at man mister blærekontrollen og blir våt der nede?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Frida_*
Jeg er en jente på 20 som tenner veldig på tanken på å ha en stappfull blære som presser skikkelig på. Og så tenner jeg veldig på tanken at alt bare renner i buksa og det blir våtere og våtere samtidig som man kjenenr en slags skamfølelse og fortvilelse i den stressede situasjonen. Jeg har mange ganger drømt at jeg tisser på meg. En gang var jeg så pissatrengt at jeg ikke rakk å få av meg buksene. Plutselig sto jeg der og ble varm og våt i skrittet mens jeg kjempet mot glidelåsen. Jeg fikk jo aldri av buksa før det var for sent... søren som den drømmen der pirret meg!

Forresten, tviler på at det er så veldig mange flere gutter enn jenter som tenner på dette med tissing (individuell tissing), Tror bare gutter er mer åpne om det. Hvorfor i alle dager skulle sånt være deiligere for gutta?

Flere jenter som tenner på tanken om at man mister blærekontrollen og blir våt der nede?

Nei, ærlig talt, jeg sier heller huffa meg! Det tenner jeg da så absolutt ikke på, og det tror jeg ikke det er så mange som gjør heller.

Men fint at dere finner hverandre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk helt hakeslepp av å lese denne tråden...

Hva gjør dere når dere for eksempel har pissa i et par jeans ? Går dere rundt og tror at ingen ser/lukter det, da, eller er det noe dere gjør hjemme i stuene deres...? Syns det høres helt merkelig ut, og tror at de fleste som har skrevet inn her bare tuller.

Herregud, folkens.

Men vis du ikke likker dette så ikke gidd og svar davell :nei: !!

Folk må da få lov til og ha sine egne fetisjer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mange som gjør det i selskaper og på jobb, ja til og med på toget eller flyet. Ekkelt for de som må se på, eller setter seg på den våte flekken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Linda_*

Fint at dere er åpne om deres fetisher. Selv har jeg andre jeg ikke skal komme inn på her.

Det jeg lurer på er tisselukten, den er jo mye sterkere på voksne enn på barn. Får dere klærne helt rene etterpå eller henger lukten i. Reagerer andre rundt dere på lukt. Tisslukt er ganske sterk og ikke så behagelig å lukte fra andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...