Gå til innhold

Noen som liker å tisse på seg?


Gjest Tissejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_trønder_*

jeg er en mann er 43 har prøvd tisse i buksa noen ganger d gjør meg så utrolig kåt og at jenter tisser seg ut heerlig ønsker kontakt med tissejenter ellers er jeg en hyggelig kar ser ikke så verst ut heller sies det og jeg setter stor pri på renslighet da selvsagt når man tenner på tisse buksa bety generell renslighet alt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trønder_*
Ja, det er deilig å la det komme...

Jeg pleier noen ganger å tisse på meg litt og litt samtdig som jeg gnir meg mot en pute.. Har da ett handkle ol i trusa... når det da spruter ut tiss blir jeg glodvarm rundt klitoris... og jeg kommer i full fart... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_trønder_*
har en venninne som synes det er deiligt og tisse på seg når hun har fløyelsbukser.. hun sier det gir henne en deilig følelse som kan føre til orgasme..

jeg selv holder meg til og tisse på do

jeg er en mann som har hatt fantasier og tisset i buksa i sjul i mange år er 43 år synes d er veldig vanskelig å snakke om denne lysten men synes d er deilig kjenne d varme tisset renner nedover ballene og lårene får så kraftige utløsninger når jeg tisser ønsker kontakt runker og tenker på jenter som blir kåte av tisse i buksa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk lest en del om dette her på KG. Jeg var ute på byen en ettermiddag å tok noen øl (endel øl) med noen veninner. på vei hjem måtte jeg så forferdelig tisse. halvberuset fant jeg ut at jeg ikke kom meg inn til meg selv i tide, og tenkte at jeg bare skulle la det stå til. kansje jeg kunne skjønne hva som var så opphissende med dette fenomenet for enkelte? men - Nei. eneste som var deilig var å få tømt blæra. måtte fnise litt for meg selv på vei opp trappene mine, med en søkk gjennomåt bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Måtte bare få på meg ei bleie etter å ha lest om dere. Så deilig å lese. Jeg sitter ute i havestuen alene og gubbelure MÅ se sport på tv. Deilig å ha dere venner her inne. Ser nå etter 16 års ekteskap at jeg valgte feil. TV og SPORT er viktigere enn meg. Det er greit at kiloene har kommet litt etter litt, men hadde vi ikke hatt unger hadde jeg bedt typen dra til h..... Vel vel får kose meg med di siste bleiene i pakka. Kos dere venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Bare les sprute trådene det, mange som liker tiss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte bare få på meg ei bleie etter å ha lest om dere. Så deilig å lese. Jeg sitter ute i havestuen alene og gubbelure MÅ se sport på tv. Deilig å ha dere venner her inne. Ser nå etter 16 års ekteskap at jeg valgte feil. TV og SPORT er viktigere enn meg. Det er greit at kiloene har kommet litt etter litt, men hadde vi ikke hatt unger hadde jeg bedt typen dra til h..... Vel vel får kose meg med di siste bleiene i pakka. Kos dere venner.

Så det FINNES damer som liker bleier ja? Deilig å høre, selv om det definitivt er sterk overvekt av menn.

Selv merker jeg at jeg må avslutte forhold etter forhold pga denne fetisjen. Er i begynnelsen av 30-årene og lurer på om jeg er dømt til å være singel resten av livet bare fordi jeg fikk utdelt en så tåpelig fetisj en eller annen gang i løpet av livet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tinkerbell87
Æh..ja, det stod nok masse jenter og tissa på seg i 17 Mai toget...

Sikkert noen som bæsja på seg også!! Hurra!

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en del mennesker som faktisk blir tent av å tisse på seg selv eller andre, var det ikke for en stund siden en fotballspiller som tisset på ei lita jente eller noe sånt? hmm, husker ikke. uansett, litt teit å gjøre narr av dem bare fordi de liker noe som er litt rart i følge normen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo en del mennesker som faktisk blir tent av å tisse på seg selv eller andre, var det ikke for en stund siden en fotballspiller som tisset på ei lita jente eller noe sånt? hmm, husker ikke. uansett, litt teit å gjøre narr av dem bare fordi de liker noe som er litt rart i følge normen.

Å sammenligne våtsex mellom voksne mennesker og en mann som tisser på ei lita jente, blir bare helt feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_snuppa_*

er det noen som vet hvor mange i Norge som liker å tisse på seg og har denne fetisjen? er det noen logisk forklaring på hvorfor noen liker det og andre ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Svar til Snuppa: Det finnes ikke akkurat statistikk å vise til her så en antakelse må baseres på genrelle inntrykk og personlige vurderinger. Det er ihvertfal klart for meg at det må være svært mange der ute som har denne fetisjen ettersom det stadig kommer flere og flere diskusjonsgrupper på nettet om emnet. Jeg tror det er viktig for alle med en en slik fetisj å være klar at dette ikke er en sær ting som som har oppståtte hos noen enkeltindivider. Det er helt egenskap allmenmenneskelig som er knyttet tl seksuell utvikling. Felles for de fleste er at fetisjen er oppstått på et tidlig stadium, ofte knyttet til oppleverser fra barndom/pubertet. Erfaringer knyttet til trygghet etc kobles sammen med seksualitet og det oppstår en fetisj. Hvis man er interessert i en forklaring kan nok denne finnes i psykologiske aspekter knyttet til seksuell utvikling heller enn logiske forklaringer.

Selv har jeg blitt veldig glad i min våte fetisj :-)

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest trønder.43

st bli bedre kjent med meg?kanskje vi deler flere intresser også er i hvertfall godt å vite at noen liker d samme som meg trodde jeg var alene om d helt til jeg kom over disse sidene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Liker det

Jeg trodde ikke det var så mange jenter som var likte dette, det er vertfall ikke mange som liker å innrøme det.

Selv er jeg en gutt på 30 som tenner på å se jenter tisse på seg, både i jeans eller andre bukser samt i underbuskene sine helst under et skjørt.

Det ideelle er at de tisser på seg for så å leke seg til en orgasme :jepp:

På snuppasite er det et forum for slike med denne interessen.

Stå på dere jenter som tenner på dette, vi er flere gutter her ute som blir opphiset av dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Jente16

Jeg er en 16 år gammel jente, og jeg elsker å tisse meg ut.

Synes det er best i jeans, men liker også å gjøre det i undertøy. Har veldig lyst å gjøre det i bleier...Hvor kan man få kjøpt det?

Liker også å se andre tisse seg ut. (Både gutter og jenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelykke
Jeg er en 16 år gammel jente, og jeg elsker å tisse meg ut.

Synes det er best i jeans, men liker også å gjøre det i undertøy. Har veldig lyst å gjøre det i bleier...Hvor kan man få kjøpt det?

Liker også å se andre tisse seg ut. (Både gutter og jenter)

Bleier får du kjøpt på apotek og hos bandagist. De fleste apotek har Tena Slip Plus eller Super, der super tåler mest. Enkelte andre apotek fører Attends, eks. Apotek 1.

Ønsker deg lykke til og anbefaler http://www.abdlscandinavia.com om du skulle være mer interessert i bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...