Gå til innhold

Noen som liker å tisse på seg?


Gjest Tissejenta

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte å fantasere om nakne mennesker som gikk rundt og tisset da jeg var liten... Skjønte jo ikke helt hva som egentlig var så spennende med kjønnsorganer, men det var jo deilig å tisse... Da jeg kom i puberteten hendte det at jeg satte meg til å onanere på do, med skrevende bein, dessverre kom jeg aldri, ble bare vanvittig kåt. Urin funker dårlig som glidemiddel. :-P Følelsen av å tisse er nesten like deilig som når man blir slikket. Når urinen strømmer over klitoris...mmm... :-) Jeg har aldri turd å innrømme dette overfor noen i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Det er bare å se på sprut tråden her på kg, mange som liker sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei,

Jeg er en gutt (riktignok 40 da) som elsker å tisse på meg. Jeg vet det finnes mange jenter der ute som også elsker dette og det er ei slik jeg gjerne skulle komme i kontakt med. Om det er mulig kan man jo spørre seg, men en ting kan jeg love; romantisk datingmiddag på spesiell restaurant i Oslo til den jeg kommer i kontakt meg og liker :-)

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei fra meg :-)

Er en voksen mann (50) som også nyter å tisse i buksa eller i bleie. Gir meg en fantastisk følelse og er veldig opphissende. Er litt feig, så bleiene har jeg kun kjøpt i utlandet og har aldri vært ute i offentligheten med våte jeans.

Håper en gang å bli ordentlig kjent med andre (helst en hyggelig dame da) her i Bergnsområdet som nyter det samme. Ser jo ut for her at det finnes ganske mange andre med samme interesse, men dette kommer jo aldri fram om man møter noen på byn. :-). Noen som tør å ta kontakt?

Vestlending

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest

Jeg er en gutt på 18 som liker å tisse på meg, begynte veldig tilig tror jeg , vet egentli ikke hvorfor men det var så utrolig deilig og kjenne tisset renne nedover buksa, liker veldig godt å se at så mange som liker å tisse på seg, føler meg ikke så alene da : ) er så ekstremt pirrende og se en jente tisse på seg, den varme urinen renner nedover lårene, blir bare kåt av tanken. noen fra nordland her ? lurer bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Gjest_GJEST_*

Jeg trodde jeg var mot normalt som likte dette. Har aldri tort å si det til noen. Ihvertall ikke mannen min. Lurer litt på hvordan jeg skal få sagt det egentlig. Jeg har akkurat sitti på jobben med to bleier på meg og tissa meg skikkelig ut. Må jobbe overtid! Kjenner det bare kribler i kroppen etter å ha lest denne tråden. Takk for at dere står fram å forteller dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil gjerne høre fra jenter som liker å tisse på seg.. Hvis du ikke liker det, så ikke svar!

Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Typen min tenner utrolig på å se jenter gjøre dette. Jeg har oxo forsøkt, og det som er "forbudt" er ofte mest pirrende. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å tisse på meg selv, men gjør det gjerne på partneren. Er så opphissende for oss begge å se urinstrålen fra ståpikken min treffe den rosa musa hennes. Jeg tar også i mot hennes tiss. Åååhh... så deilig!

Da det lett blir mye søl, foretrekker vi å gjøre dette i dusjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Dette er en ganske vanlig (og svært så uskyldig) fetish. Flott at det er flere her som holder tråden aktiv. Kanskje skriver jeg et par historier etterhvert.

Klem

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En megadeilig fetish. :) Trange jeans og bare pisse seg klissvåt. Etterpå hoppe i dusjen for å bli ennå våtere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Gjest

På 17.mai sto jeg og kikket på folketoget. Toget var langt og jeg hadde drukket litt for mye brus, for jeg kjente jeg ble mer og mer tissetrengt. Det var stappet med folk og langt til nærmeste toalett..

Trippet diskre frem og tilbake i bunaden min for å forsøke å dempe trangen litt. Bunaden var svart, og fotsid, og tanken på å slippe noen dråper for å lette på trykket pirret meg. Jeg kikket rundt meg, folk var jo opptatt med å rope hurra og se på toget, så ingen ville nok merke noe.

Hjertet mitt slo litt fortere av opphisselse, og kjente jeg ble rød i kinnene. Jeg skottet fort rundt meg; alle var opptatt med toget. Forsiktig presset jeg litt på, og kjente trusen bli våt og varm av tiss. Det å stå midt i en folkemengde, i bunad, og gjøre noe så forbudt gjorde meg kåt rett og slett. Kjente klitten svulme opp, det dunket i fitta.

Jeg presset litt til, og kjente varme dråper trille nedover lårene før de traff de røde bunadsrømpene. Trusen var gjennom våt, helt bak til rompa kjente jeg, og håpet det ikke ble flekk bak på skjørtet.

Jeg flyttet litt på meg for å sjekke at det ikke var blitt en pytt på asfalten , men den var tørr. Ingen så ut som de hadde merket noe til hva jeg gjorde, alle var opptatt med å smile og rope hurra.

Etter en stund ble det våte kaldt. Det var utrolig deilig å opphissende å stå med tissevåt truse, våte lår og dunkende fitte, uten at noen ante det. Nå var jeg ikke særlig tissetrengt lengre, og begynte å gå hjem. For hvert skritt strammet den våte og kalde trusen min fitten, og jeg ble kåtere og kåtere.

Endelig hjemme fikk jeg i en fart heist bunadstakken opp til livet, lente meg mot veggen og stakk hånden nedi en tissevåt truse. Kald truse, varm fitte og jeg var kjempevåt! Begynte å gni og massere, kjente kjønnsleppene og klitten gli mellom fingrene mine. Ble mo i knærne, måtte bøye meg litt. I det jeg kom, tisset jeg resten, nedover beina, strømpene ble klissvåte og bunadskoene ble døpt (kan man si).

Bunaden blir nok sendt på rens ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

For en nydelig 17 mai fortelling. Jeg var selv nede i byen og kan bare lure på hvilke av de nydelige bunadsjentene som sto der og tisset på seg.

Hurra for 17 mai :-)

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mann 50 fra Bergen
På 17.mai sto jeg og kikket på folketoget. Toget var langt og jeg hadde drukket litt for mye brus, for jeg kjente jeg ble mer og mer tissetrengt. Det var stappet med folk og langt til nærmeste toalett..

Trippet diskre frem og tilbake i bunaden min for å forsøke å dempe trangen litt. Bunaden var svart, og fotsid, og tanken på å slippe noen dråper for å lette på trykket pirret meg. Jeg kikket rundt meg, folk var jo opptatt med å rope hurra og se på toget, så ingen ville nok merke noe.

Hjertet mitt slo litt fortere av opphisselse, og kjente jeg ble rød i kinnene. Jeg skottet fort rundt meg; alle var opptatt med toget. Forsiktig presset jeg litt på, og kjente trusen bli våt og varm av tiss. Det å stå midt i en folkemengde, i bunad, og gjøre noe så forbudt gjorde meg kåt rett og slett. Kjente klitten svulme opp, det dunket i fitta.

Jeg presset litt til, og kjente varme dråper trille nedover lårene før de traff de røde bunadsrømpene. Trusen var gjennom våt, helt bak til rompa kjente jeg, og håpet det ikke ble flekk bak på skjørtet.

Jeg flyttet litt på meg for å sjekke at det ikke var blitt en pytt på asfalten , men den var tørr. Ingen så ut som de hadde merket noe til hva jeg gjorde, alle var opptatt med å smile og rope hurra.

Etter en stund ble det våte kaldt. Det var utrolig deilig å opphissende å stå med tissevåt truse, våte lår og dunkende fitte, uten at noen ante det. Nå var jeg ikke særlig tissetrengt lengre, og begynte å gå hjem. For hvert skritt strammet den våte og kalde trusen min fitten, og jeg ble kåtere og kåtere.

Endelig hjemme fikk jeg i en fart heist bunadstakken opp til livet, lente meg mot veggen og stakk hånden nedi en tissevåt truse. Kald truse, varm fitte og jeg var kjempevåt! Begynte å gni og massere, kjente kjønnsleppene og klitten gli mellom fingrene mine. Ble mo i knærne, måtte bøye meg litt. I det jeg kom, tisset jeg resten, nedover beina, strømpene ble klissvåte og bunadskoene ble døpt (kan man si).

Bunaden blir nok sendt på rens ja....

Heeelt fantastisk fortelling!!

Takk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg elsker å tisse på meg, det er så varmt og deilig og vått og opphissende.

Så flott at du deler dine innerste intime tanker med alle oss der ute i verden! :) Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest jeanette22

sorry, måtte bare forandre på posten. Den kan godt slettes.

Endret av jeanette22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_mann_*
Hei,

For en nydelig 17 mai fortelling. Jeg var selv nede i byen og kan bare lure på hvilke av de nydelige bunadsjentene som sto der og tisset på seg.

Hurra for 17 mai :-)

Tron

Æh..ja, det stod nok masse jenter og tissa på seg i 17 Mai toget...

Sikkert noen som bæsja på seg også!! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

jeg er jente og jeg liker å tisse på meg. men fordi det er flaut og ha slike lyster, tør jeg ikke leve det ut ordentlig. tenner mest på å gjøre dongribukser våte...

hvor mange menn tenner på å se en jente tisse på seg? og hva slags setting er mest opphissende?

og hvor mange jenter liker å tisse på seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...