AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #1 Skrevet 1. november 2022 …som er mer enn normalt kjekk/pen, kan kle seg bra og ha gode dager men som undervurderer seg selv? Og hva er grunnen? I dag blir jo det ytre mye mer satt i fokus enn tidligere, for å nevne det Anonymkode: 14f11...ca0
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #2 Skrevet 1. november 2022 Nei. Men mange som er under normalt kjekk/pen Anonymkode: 82f39...8ab 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #3 Skrevet 1. november 2022 Ja, har en kompis som jeg virkelig ikke forstår hvorfor er singel. Han er pen (noe flere damer har sagt), i god fysisk form, ikke overvektig, har eget hus, stabil jobb og økonomi, sosial, omgjengelig, ingen barn, ingen uavklarte exer... jeg klarer ikke forstå det. Anonymkode: af56a...15c 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #4 Skrevet 1. november 2022 Jeg er evig singel... Og jeg undervurderer ikke meg selv, jeg står opp for mitt eget valg og velger leve alene. De fleste jeg kjenner som er evig singel er også det av fri vilje. De som er evig singel som ikke er det frivillig, undervurderer ikke seg selv, heller det motsatte. De overvurderer seg selv, og sin egen attraktivitet. Men vi i min omgangskrets vurderer ikke oss selv eller andre kun basert på utseende og klesstil. Man kan godt undervurdere sitt eget utseende, men om man overvurderer personligheten sin, så vil man med stor sannsynlighet fortsette være evig singel. Og du kan ikke klage på at verden blir mer og mer utseendefokusert, når du selv velger kun snakke om hvordan de ser ut og kler seg. Anonymkode: 8ad73...fa8 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #5 Skrevet 1. november 2022 Evig single kvinner overvurderer seg selv, for menn er det mer hipp som happ. Anonymkode: 5f304...0b5 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #6 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): …som er mer enn normalt kjekk/pen, kan kle seg bra og ha gode dager men som undervurderer seg selv? Og hva er grunnen? Anonymkode: 14f11...ca0 Ja. En av bestevennene mine. Men er nok ikke evig singel fordi han undervurderer seg selv. Mer fordi han er veldig kresen og småsær😅 Skal rett og slett fryktelig mye til før han finner noen han syntes er interessante nok. I tillegg lever han et liv som ikke er så kompatibelt med å være i et forhold. Anonymkode: 5c91f...663 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Jeg er evig singel kvinne. Jeg overvurderer ikke meg selv, hadde ikke vært singel hvis jeg møtte en kar det klaffet med. Det har bare ikke skjedd. Har det helt fint, tror ikke mann er så viktig for meg. Men kjipt å gå glipp av en del sosialt som de i par ikke inkluderer meg singel Anonymkode: cd81f...948 5 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 Jeg var "evig singel" frem til i fjor. Frem til da ønsket jeg ikke å være i et forhold, men det virket sikkert rart for alle rundt meg. Har stort sett alltid pene klær og sminke, er slank og ser relativt bra ut, men har ikke hatt det så bra på innsiden. Stygge folk får seg jo også kjæreste så forstår ikke helt hvorfor det har noe å si. Anonymkode: 72d77...923 8 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 Ja noen med veldig dårlig selvbilde og sosial angst. Hun er vokst opp med mobbing så hun tror ikke noe på når noen gir hun komplimenter og ser seg selv som stygg mens alle vi andre ser hvor pen hun er.. Veldig trist. Er nok mest i hodet det sitter på alle evig single tror jeg for ingen er så stygge eller rare at de er for dårlig for en kjæreste Anonymkode: 9e8d5...ea0 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 Alle jeg vet om som er evig single er menn, utenom ei som er dame. Mennene er nok alle under middels kjekk, og har sikkert aldri opplevd oppmerksomhet fra noen. Og da har de vel bare lagt bort tanken på forhold til slutt. De hadde nok slått til om de fikk en mulighet da tror jeg. Dama er ganske gjennomsnittlig, og hun er og omgjengelig og åpen. Hun kan jo velge mellom mange, men er svært kresen på utseende. Så har ikke hatt kjæreste siden hun var ungdom Anonymkode: 550c4...2ac 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 Ja meg selv🙈Hater det egentlig,men finner ingen. Anonymkode: a8fe1...219 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Meg selv🙈 Anonymkode: 0d4f8...45a 1 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 Mennesker som er asexuelle og/eller aromatiske finnes eksempel. Trenger ikke være så mer komplisert enn det. Anonymkode: c8b41...24f 7
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Evig single kvinner overvurderer seg selv, for menn er det mer hipp som happ. Anonymkode: 5f304...0b5 eller så er de pene men sitter i rullestol, sånn er jeg. Har ligget med nærmere 30 menn, men får ikke kjæreste. får høre jeg er veldig pen. Anonymkode: fe83d...a3f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Skrevet 1. november 2022 Ja, flere menn. Typisk typer med draget. Får seg alltid noen å ha sex med og date casual, så de trenger ikke bry seg med forhold. Anonymkode: 6d4fc...1cc
Voksenmann40+ Skrevet 1. november 2022 #16 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Alle jeg vet om som er evig single er menn, utenom ei som er dame. Mennene er nok alle under middels kjekk, og har sikkert aldri opplevd oppmerksomhet fra noen. Og da har de vel bare lagt bort tanken på forhold til slutt. De hadde nok slått til om de fikk en mulighet da tror jeg. Anonymkode: 550c4...2ac Spot on! Kan kvittere på at du har rett der. Vi som er under middels kjekk, vet det. Jeg er fullstendig klar over det, og har valgt å ikke kaste bort egen eller andres tid på å forsøke en gang. Å ikke oppleve oppmerksomhet er vel egentlig ikke til å misforstå, og en naturlig reaksjon blir å holde avstand. Det man går glipp av gjør jo selvsagt vondt å tenke på, men mangler man det som skal til, må man bare akseptere det. 1 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Skrevet 1. november 2022 Jeg er evig singel og jeg overvurderer ikke meg selv. Jeg får stadig kommentarer på at jeg er flott og at de ikke skjønner hvorfor jeg er singel. Jeg har det veldig bra som singel og skal jeg bli sammen med en fyr må det være en som gjør at jeg får det bedre enn jeg har det som singel. Jeg har også ett par kollegaer som er flott og trivelige, men single. Anonymkode: 55e51...9f3 2 8
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #18 Skrevet 1. november 2022 Jeg ser vel på meg selv som evig singel. Normalt pen/slank, omgjengelig og alt det der, men trives såpass godt på egenhånd at skal jeg inn i et forhold må det være med en mann som er en berikelse for livet mitt. Er ikke kresen på utseende annet enn at jeg må synes han er sjarmerende og tenne på han. Ellers er jeg kanskje kresen, men vi må jo nesten være kompatible, ellers er det ingen vits. Skal også sies at jeg svært sjelden dater eller prøver å komme i kontakt med menn fordi jeg ser på det som såpass usannsynlig at jeg finner en jeg klaffer med. Har vel nesten gitt opp (uten å prøve særlig, haha). Så ja, evig singel. Anonymkode: f8510...277 7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Skrevet 1. november 2022 Jeg og noen av mine venninner er evig single. Det vil si, vi har noen "prosjekter" hist og her, men det varer jo ikke. Jeg vet ikke hvorfor det er slik. Noen av oss har lengre singelperioder enn andre og jeg er definitivt den som kan gå lengst uten. Vi er høyt utdannende og ressursterke, vi trener og tar vare på meg selv. I allefall jeg får mye oppmerksomhet fra menn, så jeg tror ikke jeg er mindre pen (eller nok ikke smellvakker heller). Dessverre er jeg aseksuell og det skal mye til før jeg vil inngå i en intim relasjon med noen. De andre venninnene mine er kresne og ganske uheldige. Ei blir behandlet som dritt uansett hva hun gjør og nå har hun gitt opp. Jeg har ei venninne til som er urørt i en alder av 40. Hun er deprimert, sint, umoden og dessverre ikke så pen. Fikk du noe ut av dette, ts? Jeg tror at vi som er "evig single" er en ganske mangfoldig gruppe. Det har jo blitt ganske vanlig å ha det slik, har jeg forstått. Anonymkode: 2703d...8af 1 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #20 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg ser vel på meg selv som evig singel. Normalt pen/slank, omgjengelig og alt det der, men trives såpass godt på egenhånd at skal jeg inn i et forhold må det være med en mann som er en berikelse for livet mitt. Er ikke kresen på utseende annet enn at jeg må synes han er sjarmerende og tenne på han. Ellers er jeg kanskje kresen, men vi må jo nesten være kompatible, ellers er det ingen vits. Skal også sies at jeg svært sjelden dater eller prøver å komme i kontakt med menn fordi jeg ser på det som såpass usannsynlig at jeg finner en jeg klaffer med. Har vel nesten gitt opp (uten å prøve særlig, haha). Så ja, evig singel. Anonymkode: f8510...277 Signerer denne! Anonymkode: a4bc0...f4e 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå