AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #1 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg var på date i helgen med en flott jente i slutten av 20 årene. Vi hadde veldig god kjemi, og etter hvert ble flørten litt mer seksuell. Hun innrømmer til slutt for meg at hun var jomfru når ting ble litt mer seriøst. Det ene førte til det andre, og vi endte opp med å ha samleie. Jeg merket at hun snakket sant fordi hun var usikker på hva hun skulle gjøre, og det var ikke så lett å få den inn i starten. Hun var trang og syns det var litt vondt med en gang – selv om vi hadde varmet opp lenge og hun var skikkelig tent. Det gikk heldigvis fort over før det ble godt. Hun klarte seg bra i senga for å ikke ha hatt sex før. Jeg bare sa og viste hva jeg likte også så gjorde hun det. Jeg fikk henne også til å komme med litt oralsex og fingring. Det er sikkert ikke så mange som får orgasme første gang med ny partner, i hvert fall ikke når man har sex første gangen i det hele tatt. I følge hun har hun bare kysset og ikke hatt noe annen seksuell erfaring med andre. Jeg føler ofte at kvinner trenger litt tid med en partner før de får orgasme. At man gjerne er litt anspent i starten. Anonymkode: e9181...5df
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #2 Skrevet 31. oktober 2022 Tror ikke noe på deg. Anonymkode: 6e952...ee2 4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Skrevet 31. oktober 2022 Jeg later alltid som jeg er jomfru. Så får de møte barna mine senere 😉 Anonymkode: c05e8...538 10 2 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #5 Skrevet 31. oktober 2022 Det er jo veldig stor forskjell på en jomfru på 13 år som har sex for første gang, og en i slutten av 20-årene uansett. Hen på 13 har kanskje ikke hatt noe særlig forhold til kroppen sin og seksualitet i det hele tatt, kanskje aldri onanert selv en gang, eller sett på sitt eget underliv. Mens hen i slutten av 20-årene har jo hatt årevis med et egenopplevd seksuelt liv. Bare fordi man er jomfru så betyr det ikke at man aldri har tatt på seg selv eller opplevd noe seksuelt, når man kommer opp i årene. Da er man jo gjerne godt klar over hva man tenner på og hva som får en til å komme, selv om man er 29 år og aldri har hatt sex med en annen person. Samt at man har tilregnet seg masse kunnskap om sex, selv om det ikke nødvendigvis er opplevd selv enda. Det er vel dette som gjør at brorparten av de som venter lengst har en bedre «første gang» enn de som debuterer sinnsykt tidlig. Anonymkode: 4d772...5e0 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Skrevet 31. oktober 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg var på date i helgen med en flott jente i slutten av 20 årene. Vi hadde veldig god kjemi, og etter hvert ble flørten litt mer seksuell. Hun innrømmer til slutt for meg at hun var jomfru når ting ble litt mer seriøst. Det ene førte til det andre, og vi endte opp med å ha samleie. Jeg merket at hun snakket sant fordi hun var usikker på hva hun skulle gjøre, og det var ikke så lett å få den inn i starten. Hun var trang og syns det var litt vondt med en gang – selv om vi hadde varmet opp lenge og hun var skikkelig tent. Det gikk heldigvis fort over før det ble godt. Hun klarte seg bra i senga for å ikke ha hatt sex før. Jeg bare sa og viste hva jeg likte også så gjorde hun det. Jeg fikk henne også til å komme med litt oralsex og fingring. Det er sikkert ikke så mange som får orgasme første gang med ny partner, i hvert fall ikke når man har sex første gangen i det hele tatt. I følge hun har hun bare kysset og ikke hatt noe annen seksuell erfaring med andre. Jeg føler ofte at kvinner trenger litt tid med en partner før de får orgasme. At man gjerne er litt anspent i starten. Anonymkode: e9181...5df Cool. Kommer det en oppfølger til denne historien? Anonymkode: ab49f...b6a 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #7 Skrevet 1. november 2022 Ikke annet enn at jeg ble bombardert med meldinger etterpå om at hun hadde så lyst på meg, at jeg måtte stikke tilbake dagen etter også. Anonymkode: e9181...5df
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #8 Skrevet 1. november 2022 Litt spesielt at ei som er jomfru i slutten av 20-årene, bare plutselig ligger med en tilfeldig fyr hun var på date med. For vil tro hun har hatt mange sjanser til å bare ligge med noen tidligere. Du vet jo heller ikke om hun syns det var særlig godt, og om hun faktisk kom. Men sleiking og fingring kan hun jo uansett ha vært borti før, og da særlig fingring. For det klarer vi kvinner fint å gjøre selv😊 Om historien din faktisk stemmer, så har hun jo garantert masse erfaring med onani, og det finnes jo mange hjelpemidler der. Så seksuelle opplevelser er neppe helt nytt for henne. Og om historien din stemmer, så får du jo bare regne med mange henvendelser fra henne fremover. Ikke fordi du var så digg i senga, men fordi du var hennes første. Er gjerne noen følelser tilknyttet til det. Jeg lå selv med en jomfru da vi var i slutten av tenårene på en fest, og husker at han ble temmelig innpåsliten etterpå. Derfor er det jo lurest å ligge med en jomfru man allerede er i er forhold med. Anonymkode: e0da5...81e 1
Merlin Skrevet 1. november 2022 #9 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 2.35): Jeg later alltid som jeg er jomfru. Så får de møte barna mine senere 😉 Anonymkode: c05e8...538 😅
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #10 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 2.28): Jeg var på date i helgen med en flott jente i slutten av 20 årene. Vi hadde veldig god kjemi, og etter hvert ble flørten litt mer seksuell. Hun innrømmer til slutt for meg at hun var jomfru når ting ble litt mer seriøst. Det ene førte til det andre, og vi endte opp med å ha samleie. Jeg merket at hun snakket sant fordi hun var usikker på hva hun skulle gjøre, og det var ikke så lett å få den inn i starten. Hun var trang og syns det var litt vondt med en gang – selv om vi hadde varmet opp lenge og hun var skikkelig tent. Det gikk heldigvis fort over før det ble godt. Hun klarte seg bra i senga for å ikke ha hatt sex før. Jeg bare sa og viste hva jeg likte også så gjorde hun det. Jeg fikk henne også til å komme med litt oralsex og fingring. Det er sikkert ikke så mange som får orgasme første gang med ny partner, i hvert fall ikke når man har sex første gangen i det hele tatt. I følge hun har hun bare kysset og ikke hatt noe annen seksuell erfaring med andre. Jeg føler ofte at kvinner trenger litt tid med en partner før de får orgasme. At man gjerne er litt anspent i starten. Anonymkode: e9181...5df Jah, mhm... Enn du da? Er du erfaren med jomfruer og vet hvordan du skal gjøre for å gi dem en best mulig opplevelse, eller kjører du bare på og håper det "går fort over før det blir godt"? Anonymkode: ffaca...bb8
Snok1 Skrevet 1. november 2022 #11 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 2.35): Jeg later alltid som jeg er jomfru. Så får de møte barna mine senere 😉 Anonymkode: c05e8...538 Samme sa Maria til Josef!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #12 Skrevet 1. november 2022 Kul fantasi. Men kanke si jeg ble særlig tent av den læll 😄 Anonymkode: d86a2...8ac 2
Gjest Made4u Skrevet 1. november 2022 #13 Skrevet 1. november 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg later alltid som jeg er jomfru. Så får de møte barna mine senere 😉 Anonymkode: c05e8...538 Jomfru Maria hadde en jomfrufødsel, så intet sjokkere meg...
AnonymBruker Skrevet 6. november 2022 #14 Skrevet 6. november 2022 AnonymBruker skrev (På 1.11.2022 den 16.07): Jah, mhm... Enn du da? Er du erfaren med jomfruer og vet hvordan du skal gjøre for å gi dem en best mulig opplevelse, eller kjører du bare på og håper det "går fort over før det blir godt"? Anonymkode: ffaca...bb8 Har litt erfaring fra tidligere. Jeg gjorde det jeg kunne for å gi henne en best mulig opplevelse. Problemet nå er at hun får ikke nok. Jeg blir bombet med meldinger,og hun vil ha meg over hele tiden for sex. Anonymkode: e9181...5df
blaffen Skrevet 7. november 2022 #15 Skrevet 7. november 2022 On 11/1/2022 at 7:37 AM, AnonymBruker said: Litt spesielt at ei som er jomfru i slutten av 20-årene, bare plutselig ligger med en tilfeldig fyr hun var på date med. For vil tro hun har hatt mange sjanser til å bare ligge med noen tidligere. Hun har sikkert hatt mange sjanser men når det allikevel ikke har blitt noe så kan det være fordi hun ikke *forsto* at hun hadde sjans? Det var i alle fall grunnen til at jeg debuterte sent, jeg hadde sjangs men skjønte det ikke..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå