Gå til innhold

Calles gale verden og blotting

Hensatt

Anbefalte innlegg

Blizz1 skrev (12 timer siden):

Her var ikke poenget om Solbakken ble krenket eller om blotting er lovlig. Det må da være innafor å diskutere om blotting er humor i 2022.

I denne sammenhengen er det humor, ja, Hvorvidt det er morsomt og god humor, kommer an på øyet som ser, men jeg klarer ikke se så mye å la seg provosere over her. Å sammenlikne faktisk blotting med mild nakenhet i et humorprogram er omtrent som å sammenlikne en knivstikker og en kirurg fordi begge stikker kniven i andre mennesker - kontekst og intensjon er alt.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kommer ikke til å se!

Har ikke sansen for mannen. Etter at han mistet besinnelsen mot Maria, å ba henne holde kjeft, for at han var ikke ferdig med å forklare offside reglene, i en oppgave i kongen befaler, så boikotter jeg alt med han. Han har ikke oppdragelse!

Surpotte fra Bergen!

Anonymkode: 1916c...b18

Herregud. Det var humor. 

Anonymkode: a4b0c...199

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt ærlig er nakenhet så vanlig nå at hvem bryr seg.

Det burde fortsatt være ulovlig, og bare ekle folk gjør det, men det er ikke farlig å se en naken kropp.

(Å blotte seg for barn er noe annet).

Hadde jeg sett en fyr stå bak et tre i parken og runke så man så penisen så hadde jeg syntes mest synd på noen som var så patetisk.

Så jeg ser absolutt ikke humoren her, men Calle finnes ikke morsom heller.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis det er ekte blotting så er ikke det greit. Jeg har blitt utsatt for blotting og det var veldig skremmende. Jeg var 17 år og har sjeldent løpt så fort.

Anonymkode: 4ec95...b55

17? Hadde skjønt frykten om du var 9. 

Anonymkode: 6481c...015

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blotting er aldri humor. Staget eller ei. 

Her burde alle som ble med på at dette skulle skje få en kraftig bot for å ufarliggjøre noe som enhver annen norsk person blir henta inn av politiet for.

Anonymkode: cc0d9...f91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blizz1 skrev (13 timer siden):

Her var ikke poenget om Solbakken ble krenket eller om blotting er lovlig. Det må da være innafor å diskutere om blotting er humor i 2022.

Alt handler om kontekst. Du kan ikke peke på en enkelthendelse og deretter dra den ut av konteksten på denne måten.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har ikke sansen for mannen. Etter at han mistet besinnelsen mot Maria, å ba henne holde kjeft, for at han var ikke ferdig med å forklare offside reglene, i en oppgave i kongen befaler, så boikotter jeg alt med han. Han har ikke oppdragelse!

Og Live Nelvik kidnappet Henriette Steenstrups datter helt på ekte...😆

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri hatt sansen for Calle, så jeg kommer ikke til å gidde å se programmet uansett. Han er det kjedelige, krampaktige vedhenget til Ylvis-brødrene.

Anonymkode: 6ba75...8c4

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

hvorfor gidder noen egentlig å generere "klikk" til noe sånt piss?? 

Nemlig !

Å påstå at Calle er morsom er like dumt som å kalle Støre for dyktig .

Anonymkode: 081ea...62b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Herregud. Det var humor. 

Anonymkode: a4b0c...199

Humor?!? Eh nei, det var hans sanne jeg han viste frem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

17? Hadde skjønt frykten om du var 9. 

Anonymkode: 6481c...015

Har du opplevd det selv? Jeg opplevde det når jeg var 26, og det var skremmende. Dette er forstyrrede mennesker når det ikke er en spøk, og man vet ikke hva annet de kan finne på heller. Det er temmelig ekkelt skal jeg si deg, særlig om man bor alene.

Anonymkode: e29b3...ead

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

On 10/31/2022 at 3:48 PM, AnonymBruker said:

Nemlig !

Å påstå at Calle er morsom er like dumt som å kalle Støre for dyktig .

Anonymkode: 081ea...62b

smaken er som baken, den er heldigvis delt 😉
Calle har vært på tvskjermen i flere år, så noen må synes han er morsom.

Anonymkode: 71e33...18e

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reign skrev (På 31.10.2022 den 13.09):

Alt handler om kontekst. Du kan ikke peke på en enkelthendelse og deretter dra den ut av konteksten på denne måten.

Om den han hadde blottet seg for var et barn eller kvinne, hadde det skapt overskrifter og han hadde vært ferdig som komiker. Skuespill eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blizz1 skrev (På 30.10.2022 den 22.22):

Er det greit med blotting i 2022? Kjenner et kaldt gufs fra 80-tallet.

Er det morsomt fordi Calle gjør det? Hadde det vært morsom om den andre var kvinne/jente eller om en kvinne hadde blottet seg?

Så lenge det er staget og involverer voksne mennesker, så ser jeg ikke noe problem.

Er det morsomt? Jeg synes svært lite av det Calle Hellevang-Larsen gjør i dette showet er morsomt. Så de to første episodene, men tviler på om jeg ser noe mer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 4.48):

Kommer ikke til å se!

Surpotte fra Bergen!

Stakkars Maria da, godt hun hadde deg til å la seg krenke på hennes vegne. Her skal alle broer brennes, ingenting skal tilgis nei!

Synes programmet er morsomt, men veldig annerledes! Er det sånn at det meste er staget, så fletter de inn ekte skjult kamera i handlingen i serien? Som later som den er om et skjult kamera-program i sin niende sesong, men egentlig er det den første? 😅

Synes uansett folk må slutte å være så vondbråtne, man leter jo etter hårreisende ting i en hver krok og krok om dagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tåpelig når menn holder på slik. Kvinner kan godt vise litt, ikke alt, kvinner er objektivt vakre, ikke menn. Noen ekstra muskuløse menn kan være estetisk vakre, ikke Calle. Han er en fjott.

Anonymkode: eb5c2...04c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.10.2022 den 13.09):

Blotting er aldri humor. Staget eller ei. 

Her burde alle som ble med på at dette skulle skje få en kraftig bot for å ufarliggjøre noe som enhver annen norsk person blir henta inn av politiet for.

Anonymkode: cc0d9...f91

Aldri din humor nei, men du bestemmer egentlig ikke hva andre synes er morsomt.

Og ja, har opplevd som 18åring at jeg og venninna mi mata ender i parken, så kom det en som satte seg ned noen meter unna oss med pikken i hånda og begynte å runke. Vi lo oss ihjel og kalte han for en jævla ekling, venninna mi tok bilde og la det ut i Nettbyalbumet sitt til alles latter før det ble slettet av åpenbare grunner.

Klart var det ekkelt, men skal man le eller grine?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tåpelig når menn holder på slik. Kvinner kan godt vise litt, ikke alt, kvinner er objektivt vakre, ikke menn. Noen ekstra muskuløse menn kan være estetisk vakre, ikke Calle. Han er en fjott.

Anonymkode: eb5c2...04c

Haha fy faen så flaut! Det er forferdelig når menn gjør det men damer kan godt? Veldig dobbeltmoralistisk.

Endret av mingus
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...