Hensatt Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Er det greit med blotting i 2022? Kjenner et kaldt gufs fra 80-tallet. Er det morsomt fordi Calle gjør det? Hadde det vært morsom om den andre var kvinne/jente eller om en kvinne hadde blottet seg? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Vanskelig å uttale seg for oss som ikke har sett det og ikke kjenner konteksten. Har du et videoklipp du kan lenke til? Anonymkode: 74522...e94 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 https://fb.watch/guFMB1gO81/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Del Skrevet 30. oktober 2022 Takk for lenke. For alt vi vet er det staget. Men det er selvsagt ikke greit å blotte seg for fremmede mennesker i skjult kamera. Anonymkode: 74522...e94 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Del Skrevet 30. oktober 2022 Regner med det må være noe form for staging.... siden blotting er ulovlig. Anonymkode: e3ec6...338 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #6 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Regner med det må være noe form for staging.... siden blotting er ulovlig. Anonymkode: e3ec6...338 Om det er staget er det vel fremdeles svært usmakelig. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #7 Del Skrevet 30. oktober 2022 Han er neppe naken under sladden. Det skjer verre ting i verden enn dette. Anonymkode: e5cd2...7b7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #8 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han er neppe naken under sladden. Det skjer verre ting i verden enn dette. Anonymkode: e5cd2...7b7 Det er ikke sladdet i serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #9 Del Skrevet 30. oktober 2022 Blizz1 skrev (1 minutt siden): Det er ikke sladdet i serien. Du ser bare rumpa. Han har på seg en truse. Anonymkode: a4b0c...199 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #10 Del Skrevet 30. oktober 2022 Blizz1 skrev (2 minutter siden): Det er ikke sladdet i serien. Jeg har ikke sett serien. Du ser penisen i serien? Anonymkode: e5cd2...7b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #11 Del Skrevet 30. oktober 2022 hvorfor gidder noen egentlig å generere "klikk" til noe sånt piss?? la være å følge med på dette tullet da vel, og problem løst! Anonymkode: 1ec0e...4db 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #12 Del Skrevet 30. oktober 2022 Calle er ikke så veldig morsom. Han var litt gøy for 10-15 år siden, men nå er han mest bare teit. Anonymkode: 29055...890 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #13 Del Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har ikke sett serien. Du ser penisen i serien? Anonymkode: e5cd2...7b7 Ikke selve penisen. Er klippet litt annerledes i serien, så du ser en bar rumpe. Mulig det er falsk penis, men uansett ikke det som var poenget her. Blotting er det gamle pervoer drev med før i tiden... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #14 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hvis det er ekte blotting så er ikke det greit. Jeg har blitt utsatt for blotting og det var veldig skremmende. Jeg var 17 år og har sjeldent løpt så fort. Anonymkode: 4ec95...b55 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 30. oktober 2022 #15 Del Skrevet 30. oktober 2022 Hvis det ikke er mer enn det man ser i klippet det er lenket til, så er det jo ikke akkurat snakk om at han blotter seg for tilfeldig forbipasserende på åpen gate. Om ikke landslagssjefen var forberedt på akkurat det, så vil jeg gjette på at han var greit innforstått med at han var med på noe som ikke bare var et vanlig intervju. For en mann som har tilbragt livet i fotballgarderober, var nok det der relativt utraumatisk og dagligdags. (Og alle som var på showet til Raske Menn ca 2010 har, nokså brått og uventet, sett penisen til Calle...). 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #16 Del Skrevet 30. oktober 2022 Du får høre med Solbakken hva han tenkte om dette, og om det var staget. Lite poeng i å bli krenket på andres vegne iallfall. Og er det ikke humoren din, så får du heller se på noe annet. Jeg velger å ikke se på klippet med Calle, eller serien hans forøvrig. Han var fin i Snøfall, men jeg syns ikke han er særlig morsom ellers. Men mange andre syns jo han er morsom, selv om det ikke er helt min type humor. Anonymkode: 412a5...55f 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 30. oktober 2022 Forfatter #17 Del Skrevet 30. oktober 2022 Her var ikke poenget om Solbakken ble krenket eller om blotting er lovlig. Det må da være innafor å diskutere om blotting er humor i 2022. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #18 Del Skrevet 30. oktober 2022 Det er noe med intensjonen, det er stor forskjell på folk som gjør dette for humor/eksperiment på åpen gate midt på lyse dagen på Karl Johan, og noen som står i en undergang eller lusker ved en badeplass for å blotte seg for den ene utvalgte som er alene akkurat da. Himmelvid forskjell. Om jeg hadde blitt blottet for av Calle Hellevang som en del av et stunt, så hadde jeg antagelig syns det var morsomt. Men, det er en flytende grense her, for for det første kan det inspirere andre som ikke har like uskyldige hensikter, for det andre kan man risikere å blotte seg for noen som har opplevd seksuelt misbruk, og for det tredje blir blotting uansett lett oppfattet som en truende adferd, og det skal jeg forklare: Grunnen til at blotting - uansett hensikter - kan oppfattes som truende, er at den som blotter vanligvis ikke er helt god i toppen, og man vet ikke hva de kan gjøre. Og samtidig har dessverre menns kjønnsorganer blitt assosiert med voldtekt (også i ekteskap) i uminnelige tider, både for menn og kvinner. Så når noen blotter seg føler man seg gjerne truet. Jeg har selv opplevd blotting, og problemet var egentlig ikke så mye selve blottingen, det var mer den følelsen at du ikke visste om denne personen kom til å følge etter deg hjem eller ikke. Dessverre kom jeg ikke på å varsle politiet, det burde jeg ha gjort. Dette var på en populær badeplass i Oslo. Anonymkode: e29b3...ead 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #19 Del Skrevet 31. oktober 2022 Kommer ikke til å se! Har ikke sansen for mannen. Etter at han mistet besinnelsen mot Maria, å ba henne holde kjeft, for at han var ikke ferdig med å forklare offside reglene, i en oppgave i kongen befaler, så boikotter jeg alt med han. Han har ikke oppdragelse! Surpotte fra Bergen! Anonymkode: 1916c...b18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #20 Del Skrevet 31. oktober 2022 Blizz1 skrev (7 timer siden): Ikke selve penisen. Er klippet litt annerledes i serien, så du ser en bar rumpe. Mulig det er falsk penis, men uansett ikke det som var poenget her. Blotting er det gamle pervoer drev med før i tiden... Du vet ikke at det er blotting, du antar at det er blotting. Kom tilbake når du har fått bekreftet at det er blotting. Anonymkode: e5cd2...7b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå