AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #1 Del Skrevet 30. oktober 2022 Altså biler som skriker: SE PÅ MEG!! Anonymkode: 35e3e...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Del Skrevet 30. oktober 2022 Tesla Anonymkode: c74ce...3b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Del Skrevet 30. oktober 2022 Tesla. Jeg kjenner en fyr som har den minste penisen jeg har vært borti noen gang. Bitteliten. Han kjører rundt i en Tesla. Anonymkode: ffcb4...618 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #4 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tesla og BMW. Anonymkode: 5369b...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 31. oktober 2022 #5 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tesla? Det er da en helt vanlig relativt billig elbil med ganske god rekkevidde. Alt fra barnehageansatte til byrådsledere kjører Tesla... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #6 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tesla....uten tvil 😉 Så menn med Tesla er et rødt flagg ift dating...... Anonymkode: 88b8d...577 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #7 Del Skrevet 31. oktober 2022 Disse mennene er vel for dere, hva kvinner som deltar i tråden er for meg. Turn off. 🥱 Anonymkode: 4206c...0fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 31. oktober 2022 #8 Del Skrevet 31. oktober 2022 Hadde dere i det minste foreslått Mercedes SLS AMG, BMW M5, Austin Martin Valkyrie eller andre spenstige biler... Men en helt ordinær bil? Hva med Toyota Avensis da? Eller Ford S-Max? 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #9 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tesla Anonymkode: 9204f...f3b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #10 Del Skrevet 31. oktober 2022 Har to ekser med liten kuk, begge var besatt av store firehjulstrekkere, SUV, dodge og Ford med lasteplan, Chevrolet så bred som en dobbel låvedør. Anonymkode: 70c73...c4f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 31. oktober 2022 #11 Del Skrevet 31. oktober 2022 Dette blir et særdeles generaliserende spørsmål. Om jeg hadde vunnet Eurojackpoten i mårra, så kjøper jeg meg en knall gul Lamborghini Aventador Spyder. Det ville ikke vært som kompensasjon for noe, det ville simpelthen vært fordi jeg er bilinteressert og jeg synes det er den kuleste bilen som finnes på denne jord. At mange kvinner forbinder slike biler med kort penis får stå på deres kappe. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #12 Del Skrevet 31. oktober 2022 Tror at persontypen kan være "se på meg!" - uten at det nødvendigvis skal kompensere for komplekser. Jeg har mine tanker om hvilke personer som kjører bmwer og audier, men tenker ikke nødvendigvis at de har komplekser eller skal kompensere for noe. (Jeg kjører ganske nøytrale biler og jeg har sikkert nok av komplekser - jeg er bare ikke typen som vil at folk skal snu seg etter meg) Anonymkode: 8ab39...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2022 #13 Del Skrevet 31. oktober 2022 Hongqi formelig skriker mindreverdighetskomplekser, på en måte Tesla aldri har vært i nærheten av. Anonymkode: c9049...733 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #14 Del Skrevet 1. november 2022 Ser flere skriver Tesla, men Tesla er jo den nye Golf'n eller Corolla'n, er da ingen som ser 2 ganger på en Tesla lenger? Kanskje man gjorde det i 2015 men ikke i 2022 Anonymkode: abebb...dd7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #15 Del Skrevet 1. november 2022 Jeg kjører BMW, og det er hverken for at noen skal se på meg eller kompensere for noen komplekser. Gjør det mest for at den gir meg kjøreglede og at jeg liker designet på BMW. Tesla har jeg ikke sansen for, kan heller ikke skjønne at noen forbinder Tesla med penisforlenger, det er jo en ganske døll bil, nesten på linje med Toyota Avensis. Anonymkode: b78fe...fe7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #16 Del Skrevet 1. november 2022 Det er jantelov, å irritere seg, eller legge meninger, i hvilke biler folk kjører. Bil er en ganske vanlig interesse blant menn, og sier lite om pikk og selvtillit. Anonymkode: d612c...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #17 Del Skrevet 1. november 2022 17 hours ago, AnonymBruker said: Disse mennene er vel for dere, hva kvinner som deltar i tråden er for meg. Turn off. 🥱 Anonymkode: 4206c...0fa Sier han som åpenbart deltar selv 😂 Anonymkode: b5a53...d78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 1. november 2022 #18 Del Skrevet 1. november 2022 Krymper tissen min om jeg kjøper flottere bil???? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2022 #19 Del Skrevet 1. november 2022 1 hour ago, Tiuren said: Krymper tissen min om jeg kjøper flottere bil???? Ja, dessverre. Etter jeg kjøpte tesla som familiebil til 380k har jeg lagt merke til at kuken krymper sakte men sikkert. Har kun et par centimeter igjen nå. Anonymkode: 0a517...f0f 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiuren Skrevet 1. november 2022 #20 Del Skrevet 1. november 2022 42 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, dessverre. Etter jeg kjøpte tesla som familiebil til 380k har jeg lagt merke til at kuken krymper sakte men sikkert. Har kun et par centimeter igjen nå. Anonymkode: 0a517...f0f Kjøp deg snarest en rusten Corolla eller Leaf, så skal du se spettet er tilbake på et par uker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå