AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #1 Skrevet 29. oktober 2022 Jeg møtte en tinderdate i vinter januar eller februar husker ikke helt. Men 1.date gikk greit, tok drink og snakket. Avslutter med kyss. Blir enige om å møtes, han sier du kan si ifra når du er ledig. Så sier jeg at det skal jeg gjøre. Vi har vært av og på. Jeg har spurt om å møtes, men da har han sagt alltid nei eller har ikke tid. Men han har tatt kontakt og sendt snapper, kommenetert snapper: du ser så bra ut, osv. vi skal få til å møtes. Jeg har aldri tatt kontakt først. Bare få ganger spurt om å møtes. Så jeg kunne foreslå en dag f.eks torsdag, da sa han: nei kan ikke. Foreslo ikke en ny dag. Jeg spurte om det var noen grunn til det, og da sa han: har mye å gjøre, men vil gjerne treffes igjen. Men når han fant unnskyldninger, og han ville heller ikke at jeg skulle dra til hans sitt sted hjemme. Han sa sånn: vi kan være kun hos deg, foretrekker det på melding. Jeg trakk meg unna. Han sender fortsatt snapper i ny og ne. Jeg lurer på om han har dame, han kan bruke lang tid på svar, jeg svarer sjeldent på snappene hans. Grunnen til det, er at han prater med meg. Og jeg har sett ei dame kommentere på bildene hans på insta, og på fb reagert med hjerte, og kommentert bilder som: kjekkasen det, gikk glipp av dette bildet. Hun hadde kommentert et insta bilde etter flere dager som han hadde lagt ut, Jeg har også sett at hu dama fargelegger ulike bilder, og et bilde var av han og henne, som var postet på Face. Men det er synd på henne dama om hun ikke veit noe..... om at han prater med meg.... Anonymkode: 15273...271
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #2 Skrevet 30. oktober 2022 Sikkert dame ja eller uansett kun ute etter noe uforpliktende. Bare dropp han når det blir så uforutsigbart Anonymkode: 7001d...022 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #3 Skrevet 30. oktober 2022 Han er jo ikke intressert i deg. Men liker at du tydeligvis er intressert i han, og fremdeles holder kontakten etter sååå lang tid. Enten har han mange damer på snap, som underholdning. Eller han er upopulær, og holder deg der hvis du er eneste som er intressert. Anonymkode: 3191b...ae5 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #4 Skrevet 30. oktober 2022 Høres unektelig ut som han har dame hjemme. Har du adressen hans eller så finn den hvis du har navnet på face book. Søk opp adressen på 1881 eller noe og så se om det står "flere personer på adressen" se hva som kommer opp da. Er mitt råd. Anonymkode: b943c...dc3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2022 #5 Skrevet 30. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Høres unektelig ut som han har dame hjemme. Har du adressen hans eller så finn den hvis du har navnet på face book. Søk opp adressen på 1881 eller noe og så se om det står "flere personer på adressen" se hva som kommer opp da. Er mitt råd. Anonymkode: b943c...dc3 Nei får opp bare han....kan hende hu har fjernet seg sjøl fra adressen. Det går an det. Anonymkode: 15273...271
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå