Gå til innhold

Folk som skal vise fram datingen i singelgrupper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, dette handler ikke om misunnelse. 

Hvis man dater tenker jeg at det er naturlig å legge fra seg singelgruppene inntil videre, ikke holde på med et "se på oss, se på oss" opplegg. Trenger ikke å melde seg ut når man har startet med dating, men bare vær inaktiv til ting er avklart. 

Vi andre trenger ikke å få opp gnål om datingen, at de liksom skal flørte åpent i gruppa i det uendelige osv. Fint for dem, men ta det på Messenger eller noe.

Jeg tenker på de som har vært på bowling-date i dag (?) og lagt ut bilde av poengsummer i kveld, om dette lyder kjent. De to, siste uka eller noe... 😐

Anonymkode: 579f8...e9e

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For et desperat opplegg 

Anonymkode: a14b9...15e

Skrevet

Er ikke værre enn å glede seg over andres lykke, sliter du med det? Kjempekoselig at folk finner hverandre i gruppa og koselig at de tar seg bryet med å poste det for å inspirere andre og vise at det går an! 

Anonymkode: e8c63...b96

• Nyttig 1
Skrevet

Hva handler da om?  
For meg så er det ikke plagsomt å se andre lykkelige. 

Anonymkode: a84d1...44b

Skrevet

Singelgrupper? 😄 Er det ikke kjekt å se folk som finner hverandre da, er vel derfor dere er medlem i slike grupper, for å finne noen...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er ikke værre enn å glede seg over andres lykke, sliter du med det? Kjempekoselig at folk finner hverandre i gruppa og koselig at de tar seg bryet med å poste det for å inspirere andre og vise at det går an! 

Anonymkode: e8c63...b96

Det blir vel som å vise fram gravidbilder og babybilder i grupper for barnløse. For de som ikke lykkes med å få barn blir det sårt, for de som ikke vil ha barn blir det uinteressant. De som er så happy har vel også andre de kan dele ting med?

Anonymkode: 2f97d...a7b

Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (1 time siden):

Singelgrupper? 😄 Er det ikke kjekt å se folk som finner hverandre da, er vel derfor dere er medlem i slike grupper, for å finne noen...

Vi vet at de har funnet hverandre, tro meg... Det kan faktisk bli for mye, og jeg tenker som sagt at de med fordel kunne nøyd seg med å holde mesteparten på tomannshånd.

Er stadig vekk noen som havner i et forhold, og de færreste har behov for å gnåle om det igjen og igjen.

Anonymkode: 579f8...e9e

Skrevet

Hmm. Jeg er ikke med i en sånn gruppe, men jeg synes det hørtes fint ut. Godt å se at andre finner lykken. Da er det jo håp for en selv også. 🙂

Men klart, kan jo hende at noen i forelskelsesrusen ikke klarer å se når slike innlegg bikker over fra å være søtt/koselig til direkte irriterende. 

Anonymkode: 78057...359

• Liker 1
Skrevet

Kanskje noen av dem, om de har vært veldig aktiv i singel gruppen, trenger å etablere at nå er de opptatt? Siden Kanskje andre medlemmer i singelgruppen teknisk sett også kunne hatt de i sikte og fortsatt sender flørtende meldinger? 

Som en slags markering av partner? 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...