Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ikke det en greie tidligere? At brukere møttes ute på byen el for å bli kjent? Det er jo et veldig bra initiativ, spesielt når det er så mange ensomme der ute. Hadde det vært mulig å gjeninnføre eller er det ikke lov å avtale sånt gjennom forumet?

Anonymkode: ca40f...e45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var på en god del KG-treff i Oslo for en drøyt 10-15 år siden, på Peppes Pizza i Stortingsgate. Pleide å være en ca 15-20 stk på disse møtene. Var 1 gang i måneden.

Anonymkode: fb23f...b7f

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Var på en god del KG-treff i Oslo for en drøyt 10-15 år siden, på Peppes Pizza i Stortingsgate. Pleide å være en ca 15-20 stk på disse møtene. Var 1 gang i måneden.

Det høres jo kjempehyggelig ut :) 

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Var ikke det en greie tidligere? At brukere møttes ute på byen el for å bli kjent? Det er jo et veldig bra initiativ, spesielt når det er så mange ensomme der ute. Hadde det vært mulig å gjeninnføre eller er det ikke lov å avtale sånt gjennom forumet?

Du bør høre med en moderator. Jeg tror ikke det er lov. Det er i hvert fall ikke lov å bruke KG til å avtale møter med en annen person.

Anonymkode: b0c78...a4a

Skrevet

folk her på Kvinneguiden er vel så super-introverte uansett. 

tror ikke noe sånn ville fungert i praksis... 

:cowboy: 

Anonymkode: 47567...df3

Skrevet

Var en del snakk om dette for noen år siden husker jeg. 

Anonymkode: 011c9...a5b

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 18.31):

Hvilke folk var det som var der? Jeg mener ikke hvilke brukere, men hva slags type mennesker.

Anonymkode: df944...38b

Skrevet
On 10/25/2022 at 6:31 PM, AnonymBruker said:

Var noen brukere som møttes i Bergen også. 

Anonymkode: 6456c...e08

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 18.31):

Må man avsløre hvilken bruker man går under på et slikt treff? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.10.2022 den 18.27):

Det er lov. Er egen forumdel for å få venner og hvor man kan søke om både nettvenner og forumtreff:

https://forum.kvinneguiden.no/forum/13-finn-en-venn/

Men tror ikke det er like mange som ønsker å gå på forumtreff nå som tidligere. For 10 år siden så skrev langt flere under brukernavn og man følte man ble kjent med og nysgjerrig på ulike brukere. Det var nok med på å skape et ønske om forumtreff, at det ikke kun handlet om å få venner, men å møte folk man hadde diskutert mye med. 

Anonymkode: 93220...5ab

Skrevet

Høres koselig ut det men spørs om en ville finne så mange igjen her sånn da mange skriver på profilen til AnonymBruker  

Skrevet
Maskinfører skrev (7 minutter siden):

Høres koselig ut det men spørs om en ville finne så mange igjen her sånn da mange skriver på profilen til AnonymBruker  

Sant :P 

Anonymkode: bf965...0e4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sant :P 

Det er det beklager hvis jeg såret deg det var ikke sånn ment :( da må vi ha sånne navnelapper med brukernavn på også blir vi ikke kjent fordi ingen da vet hva vi heter på ordentlig lettere sagt da er vi ikke anonyme lengre :( 

men tanken var god om treff :) 

Skrevet
Maskinfører skrev (Akkurat nå):

Det er det beklager hvis jeg såret deg det var ikke sånn ment :( da må vi ha sånne navnelapper med brukernavn på også blir vi ikke kjent fordi ingen da vet hva vi heter på ordentlig lettere sagt da er vi ikke anonyme lengre :( 

men tanken var god om treff :) 

Nei jeg var enig med deg 😁

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...