AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #1 Skrevet 24. oktober 2022 Har møtt denne personen maks 3 ganger,så jeg legger ikke noe i det sånn sett. Hun er interessert i møtes, men hun har startet å utsette avtaler både en og flere ganger. Jeg har selv gjort det en gang. Men så svarer hun ikke på flere dager, åpner messenger meldingen samme dag vi skal møtes eller bare ignorer den, for så å spørre om å møtes en annen dag. Hun kan jo ikke forvente at jeg bare skal stå klar når hun kommer samme dag? når jeg har sendt melding dagen før for å avt tid. Dette har skjedd flere ganger nå. Er hun som tok kontakt med meg, og har vært mest interessert. Jeg har andre venner og. I dag har hun ikke svart siden fredag og vi skal møtes i dag.hun som spurte. Jeg kjenner at jeg ikke gidder... Har jeg svart litt sent på en melding, kan hun gjerne gå enda lengre tid mellom hver gang. flere dager. Jeg går maks noen timer! hva tenker dere om dette? Virker på meg som hun bare skal ta igjen. Anonymkode: 8c77f...79d
Blåjojo Skrevet 24. oktober 2022 #2 Skrevet 24. oktober 2022 Høres ikke ut som noe som kan bli et sunt vennskap. Du kan jo spørre hvorfor hun svarer så seint? 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #3 Skrevet 24. oktober 2022 Det går ikke veien, bare la det fade ut. Anonymkode: 10d6b...eb8
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #4 Skrevet 24. oktober 2022 Ja hun har ikke svart siden fredag på melding om å møtes i dag, som hun tok initiativ til. Plutselig blir jeg ghosta 🙈 Anonymkode: 8c77f...79d
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #5 Skrevet 24. oktober 2022 Nå fikk jeg nylig svar om vi kan ta det torsdag eller lørdag. Uten å nevne noe som helst om dagen i dag! Bare forventer virker det som. Lørdag har ejg uansett planer Er for tidlig å konfrontere til et fremmed menneske. Så hva ville dere gjort og hva tenker dere angående situasjonen? første inntrykket mitt på henne var at hun der kan jeg ikke reine helt med eller stole på, og jaggu ser det ut til å stemme. Anonymkode: 8c77f...79d
Blåjojo Skrevet 24. oktober 2022 #6 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå fikk jeg nylig svar om vi kan ta det torsdag eller lørdag. Uten å nevne noe som helst om dagen i dag! Bare forventer virker det som. Lørdag har ejg uansett planer Er for tidlig å konfrontere til et fremmed menneske. Så hva ville dere gjort og hva tenker dere angående situasjonen? første inntrykket mitt på henne var at hun der kan jeg ikke reine helt med eller stole på, og jaggu ser det ut til å stemme. Anonymkode: 8c77f...79d Jeg ville svart: Er opptatt lørdag, og ønsker heller ikke å møte deg på torsdag. Du valgte å overse den avtalen vi hadde i dag, så virker uansett ikke som om du er særlig ivrig på å møtes. Har andre venner som faktisk klarer å forholde seg til avtaler som er gjort, og velger heller å bruke tid sammen med de. 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #7 Skrevet 24. oktober 2022 Dette minner meg om en bekjent av meg. Det kan faktisk ta uker før hun svarer, selv de gangene hun selv tok det første initiativet til å foreslå noe. Jeg skjønner meg ikke på det der. Har begynt å si at "det er nok lurt å bestille billetter tidlig", men til og med da kan det ta en uke før hun svarer: "ja, det er sikkert lurt". I tillegg er det flere ganger hun har avlyst avtale samme dag eller like før, sånn at jeg har vært på vei og også ved et tilfelle sto og ventet på møtestedet. Jeg lurer litt på om det kan være noe psykiske problemer. Det virker jo som at de virkelig vil, men bare sliter med å gjennomføre avtaler ..? Dette er altså ikke snakk om en person som er travel, hun gir også uttrykk for at hun kjeder seg, gir også uttrykk for at hun har hatt det hyggelig når vi faktisk har møttes, det er bare ekstremt vanskelig å få det til. Så blir jeg lei, lar være å ta kontakt, og så tar hun initiativ igjen, og det samme skjer: jeg svarer, så tar det kanskje to uker før hun svarer igjen. Er det noen som kjenner seg igjen og kan forklare hvorfor dere er på den måten? Anonymkode: 256d4...1ae
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #8 Skrevet 24. oktober 2022 Jeg ville nok opplevd det som manglende respekt for avtaler og andres tid. Det der hadde jeg droppet. Anonymkode: 8b2e2...07f 1
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2022 #9 Skrevet 24. oktober 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette minner meg om en bekjent av meg. Det kan faktisk ta uker før hun svarer, selv de gangene hun selv tok det første initiativet til å foreslå noe. Jeg skjønner meg ikke på det der. Har begynt å si at "det er nok lurt å bestille billetter tidlig", men til og med da kan det ta en uke før hun svarer: "ja, det er sikkert lurt". I tillegg er det flere ganger hun har avlyst avtale samme dag eller like før, sånn at jeg har vært på vei og også ved et tilfelle sto og ventet på møtestedet. Jeg lurer litt på om det kan være noe psykiske problemer. Det virker jo som at de virkelig vil, men bare sliter med å gjennomføre avtaler ..? Dette er altså ikke snakk om en person som er travel, hun gir også uttrykk for at hun kjeder seg, gir også uttrykk for at hun har hatt det hyggelig når vi faktisk har møttes, det er bare ekstremt vanskelig å få det til. Så blir jeg lei, lar være å ta kontakt, og så tar hun initiativ igjen, og det samme skjer: jeg svarer, så tar det kanskje to uker før hun svarer igjen. Er det noen som kjenner seg igjen og kan forklare hvorfor dere er på den måten? Anonymkode: 256d4...1ae Jeg tror vi har samme venninne og at TS prøver å date henne. Hun er notorisk single, men liker å henge med fyrer. Har nok etterlatt seg mange forvirrede menn i løpet av sitt liv. Anonymkode: 63797...80c
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #10 Skrevet 25. oktober 2022 Hvor finner du slike folk? Hun spiller vel et spill, men at hun orker. Forstår ikke slike folk. Anonymkode: 38904...2d8
AnonymBruker Skrevet 25. oktober 2022 #11 Skrevet 25. oktober 2022 AnonymBruker skrev (På 24.10.2022 den 16.56): Nå fikk jeg nylig svar om vi kan ta det torsdag eller lørdag. Uten å nevne noe som helst om dagen i dag! Bare forventer virker det som. Lørdag har ejg uansett planer Er for tidlig å konfrontere til et fremmed menneske. Så hva ville dere gjort og hva tenker dere angående situasjonen? første inntrykket mitt på henne var at hun der kan jeg ikke reine helt med eller stole på, og jaggu ser det ut til å stemme. Anonymkode: 8c77f...79d Nei, neste gang hun ghoster og finner på ny dag. Så svarer du bare at det ikke passer. Uten mer forklaring Anonymkode: db9ae...636
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2022 #12 Skrevet 26. oktober 2022 Spørs om du egentlig kaster bort en del tid og krefter der i gården ja... Anonymkode: 0a30a...802
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2022 #13 Skrevet 27. oktober 2022 Tror det er greit å bare gå videre rett og slett. Anonymkode: 4e4ff...9bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå