Gå til innhold

Hvor vanlig er det å dra i toalettdøra mens den er låst ?


Mr.SukkerFri

Anbefalte innlegg

Opplever det aldri på jobb men på kjøpesenteret derimot... Veldig irriterende. Døren har sånn indikator ja. 

Anonymkode: eab90...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AprilRyan

Ikke alle som sjekker og det skjønner jeg, men blir ganske irritert over sånne som river og sliter i døra og gjerne flere ganger. Skulle tro det neste var at de skulle dra opp et brekkjern for å få opp døren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Det er ganske respektløst ja. 

Anonymkode: 33181...819

Jeg forstår at man ikke liker det, men er ikke "ganske respektløst" å ta i? Det er ikke sånn at den som tar i døra har vonde hensikter, og døra er jo låst så det går jo greit da... 

Anonymkode: 55418...bfa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg forstår at man ikke liker det, men er ikke "ganske respektløst" å ta i? Det er ikke sånn at den som tar i døra har vonde hensikter, og døra er jo låst så det går jo greit da... 

Anonymkode: 55418...bfa

Enig. Mange tenker det verste uansett.

Hvis noen drar i døra når jeg er inne på do, så tenker jeg bare at de ikke la merke til at døra var låst. Ingen skade skjedd. 
 

Anonymkode: 72294...4fd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg prøver å åpne "røde" dører er det fordi jeg er i min egen verden og ikke får med meg at den er låst før jeg faktisk tar i håndtaket. Finner da et annet ledig toalett.

Jeg har opplevd noen ganger selv å sitte på do mens andre har nesten slitt ned døra i forsøk på å komme seg inn - til tross for at det har vært andre ledige do tilgjengelig og jeg nettopp har kommet inn. DA himler jeg med øynene 🙄

Anonymkode: 8499e...5f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/23/2022 at 7:31 PM, AnonymBruker said:

Huffda :P Jaja, folk får bare tåle det om dette er seriøst. 

Anonymkode: 5735d...c6c

Slike handlinger kommer sjelden alene, så vil sette gode penger på at du er en drittperson ellers i livet også 👌 God bedring.

Anonymkode: 86564...058

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takler fint at en person tar i døra. Men jeg opplevde en gang at det kom et relativt stort barn (vil tro rundt 10-11) som gikk og dro og hamret på alle dørene og ropte «mamma er du der inne?». Helt til moren endelig gadd å rope ut at «jeg er her borte». Dette var et sanitæranlegg med mange båser, så ungen fikk plaget en del folk med bråket sitt før mor endelig sa noe. 

Anonymkode: 0cbcf...979

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 21.20):

Ja, opplever dette ofte selv om det er tydelig rødt når døren er låst. Ubehagelig, men sjelden så mye som den gangen en røsket så hardt at døren gikk opp. Men litt til pass for henne å bli vitne til et tampongskift, for hun trakk seg raskt tilbake. 

Anonymkode: f0a44...7fc

Uff dette er så jævlig. Noen steder er døra/låsen skikkelig dårlige også. Skjedde meg en gang. Laaang dag og måtte veldig på do. Finner en, låser og setter meg ned. Så hører jeg det kommer barn inn og begynner å røske/henge på døra inn til der hvor jeg sitter hvorpå det høres et lite knepp og døra åpnes opp. Et barn og mor med barnevogn står å glor på meg der jeg sitter å driter. Må dessuten gå noen skritt for å få lukket døra igjen også, prøv det med en kabel hengende ut av deg. Ja for å lukke igjen døra hadde de ikke vett til, mora ble flau og unnskyldte seg og gikk ut med barnet. 

Anonymkode: 4703b...d0b

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 19.26):

Hvis du vet at det er synlig at det faktisk er låst (at det vises med rødt eller noe), og du opplever dette ofte, så bør du kanskje tenke litt på om du sitter og «okkuperer» toalettet litt vel ofte og lenge. 

Anonymkode: 2b747...907

Loool jævla kg. 

Det er sykt å dra i lukkede toalettdører.

Anonymkode: b760c...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går ikke an å være så krenket at dette er et problem. Jeg tror de som sier det er troll. 

Anonymkode: 5735d...c6c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Slike handlinger kommer sjelden alene, så vil sette gode penger på at du er en drittperson ellers i livet også 👌 God bedring.

Anonymkode: 86564...058

Skjerp deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (På 23.10.2022 den 23.47):

Ikke alle som sjekker og det skjønner jeg, men blir ganske irritert over sånne som river og sliter i døra og gjerne flere ganger. Skulle tro det neste var at de skulle dra opp et brekkjern for å få opp døren.

Haha. Enig.

Anonymkode: 7905b...68b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Uff dette er så jævlig. Noen steder er døra/låsen skikkelig dårlige også. Skjedde meg en gang. Laaang dag og måtte veldig på do. Finner en, låser og setter meg ned. Så hører jeg det kommer barn inn og begynner å røske/henge på døra inn til der hvor jeg sitter hvorpå det høres et lite knepp og døra åpnes opp. Et barn og mor med barnevogn står å glor på meg der jeg sitter å driter. Må dessuten gå noen skritt for å få lukket døra igjen også, prøv det med en kabel hengende ut av deg. Ja for å lukke igjen døra hadde de ikke vett til, mora ble flau og unnskyldte seg og gikk ut med barnet. 

Anonymkode: 4703b...d0b

Var nå godt hun ble flau i det minste.

Anonymkode: 7905b...68b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 23.10.2022 den 19.30):

Man sitter der og aner fred og ingen fare, og skremmes nesten vettet av når noen gjør det. 

Anonymkode: 15573...fa4

Hvis du sitter så lenge at du forsvinner såpass bort i egne tanker at du blir skremt av dette, så er det nok et signal om at det er kø. 

Anonymkode: 736bd...fbf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare en kollega som gjør dette, og hun røsker godt til også 😄 Flaks at man allerede sitter på do, for det er rett før døren ryker! Aner ikke hvorfor hun gjør det.. Ser jo at døren er igjen og rød i låsen

Anonymkode: 40c42...285

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mr.SukkerFri skrev (På 23.10.2022 den 19.24):

Jeg opplever ofte at folk på jobben drar hard i døra (prøver å åpne den) mens jeg buker toalettet, hvor vanskelig er det å sjekke om døren er låst før man prøver å åpne døren ? Har noen av dere opplevd det samme ?

 

Edit: Bruker ikke jobbtoaletter alt for ofte og tilbringer ikke mye tid der heller. Vi har også flere toaletter, som er relativt lett tilgjengelig (hvis de er ledige)

 

 

-Tidsnød, må veldig på do og tar i håndtaket uten å sjekke om det er rødt merke i låsen først. Det gjorde jeg i går.

Eller masing, må veldig på do og forteller at man venter urolig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er ganske vanlig, vil jeg si. Jeg vil tro det er høyst uvanlig å plages med det. Har i hvert fall aldri brydd meg om det (om andre drar i døra når jeg sitter der). Det er nå bare et signal om at det er kø.

Anonymkode: 0f39c...469

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forbanna idioter som gjør slikt, hvor vanskelig et det å se om det er rødt der?? Mistenker at dette er personer av type «Karen», bare å dure frem som det passer seg🙄🙄

Anonymkode: 26cba...f1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Brukar0
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Forbanna idioter som gjør slikt, hvor vanskelig et det å se om det er rødt der?? Mistenker at dette er personer av type «Karen», bare å dure frem som det passer seg🙄🙄

Anonymkode: 26cba...f1d

Da mistenker du feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg irriterer meg halvt ihjel over dette jeg også. 

Tenker at noen bare er sløve og ikke gidder se etter om døren er låst, mens andre gjør det for å være passiv-aggressive. 

Kjempegøyt når man er sånn som ikke klarer å prestere på dass når man blir stresset... 

Anonymkode: 05395...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...