Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja kjekk kar, men hva i heite huleste får kvinner til å lyge på seg sex offentlig da?

pinlig at en mann dementerer det. Står det så dårlig til på kvinnefronten?

Hun sa jo selv at hun håpet at det ble omtalt i utlandet, fordi hun planla å få en karriere utenfor Norge. Så da så.

Jeg vet hva det heter...noe med prost...i... og noe.

Skrevet
Det beste først og sist programmet på leeenge.. Robbie var helt konge.. Ari var bare patetisk, ble flau på hans vegne..

Jeg forstår ikke den interne spøken dere har om Ari Behn her i tråden...jeg så programmet nesten til slutt men så ikke at Ari var gjest..var han?!

Hva sa Robbie om Ari da?

:forvirret:

Skrevet

Det er ikke noe intern spøk!

Norges prinsessegemal Ari Behn stod muligens for det mest forunderlige øyeblikket i programmet. Etter at Skavlan gjenga hvor spennende det hadde vært for prinsesse Märtha Louise å møte Williams i september i fjor, ble en hilsen fra Ari Behn avspilt for superstjernen.

-Oppblåst Behn

- Jeg traff mora di. Hun er veldig pen, begynte Behn på sitt laidback vis, og antydet at det hadde oppstått flere gnister i dette angivelige møtet enn mellom Robbie og prinsessa. Behn fortsatte med dårlig skjult ironisering av superstjernen og prinsessas fascinasjon overfor hverandre, og at siden prinsessa er nevnt i Robbies bok skulle Behn ta for seg superstjernen i sin neste bok.

- Jeg ser du er en oppblåst sofistikert kar med hårsleiken bakover, gestikulerte Robbie tilbake, og fikk samtlige i NRK-studioet til å bryte ut i latter.

link til dagbladet

Skrevet

Ari hadde et forhåndinnspilt innslag der han kommenterte at Robbie hadde pratet med Märtha. Nokså pinlig affære. Virket ikke som Robbie helt visste hvem Ari er, og det er det jo ingen grunn til at han skulle vite.

Skrevet

jeg er ikke noe fan av Robbie... og skjønner ikke helt at så mange liker ham.. men det er nå meg..

men må si at det var morsomt å se at det ble litt mer action i tv-programmet da! hehe...

For alle som ikke fikk med seg den episoden eller reprisen så er nett tv på nrk å anbefale. men den kan hakke noen steder.. litt kjedelig..

Gjest Andrine
Skrevet

Alle programmene med Skavlan sendes også på svensk TV, men husker ikke hvilke dager.

Skrevet

Jeg stusser egentlig litt over gjestesammensetningen. Burde de ikke hatt noen litt mer "proffe" gjester sammen med RW? Seriøst, Sandra fra Idol? Når ble hun en interessant gjest på annet en Svisj.. Ellers burde det jo ikke akkurat overraske noen at RW tok over showet og jeg synes Skavlan var dårlig forberedt. Hadde han ikke gjort hjemmeleksen sin?:)

Ellers er jo Robbi konge...søte gutten:)

Skrevet
Jeg stusser egentlig litt over gjestesammensetningen. Burde de ikke hatt noen litt mer "proffe" gjester sammen med RW? Seriøst, Sandra fra Idol? Når ble hun en interessant gjest på annet en Svisj.. Ellers burde det jo ikke akkurat overraske noen at RW tok over showet og jeg synes Skavlan var dårlig forberedt. Hadde han ikke gjort hjemmeleksen sin?:)

Nå så jeg bare den delen med Robbie jeg, og han hadde jo absolutt forberedt seg, hadde spørsmål med som han aldri fikk stilt. Det sa han jo også til slutt. Men med den utviklingen som showet tok kunne det uansett ikke blitt bedre, og det innså de vel.

Skrevet

Er ikke Sandra ute med ny plate om dagen?

Hun er sikkert kjøpt og betalt inn i Først og Sist for å skape litt blest rundt utgivelsen.

Skrevet

Endelig var der litt fart over programmet til Skavland :) rett og slett underholdende.

Men Ari Behn :overrasket: det må være den meste patetiske fyren jeg ser. At det går an å drite seg sånn ut ...

Skrevet

Enig!

Skrevet
Men Ari Behn :overrasket:  det må være den meste patetiske fyren jeg ser. At det går an å drite seg sånn ut ...

En parodi på seg selv, det var det han var :klaske:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...